IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perhatian..!!! Ustazah Lari Dari Wad Gila -Hospital Bahagia..!!! Awasss...!!!!

>> Saturday, March 24, 2012

Ini pulak kenyataan daripada Ustazah Bulu Kening Lentik beb.... hahaha...

Semalam gua dapat panggilan dari Hospital Bahagia, diorang bagitau ada sekoq Ustazah gila dah lari dari Hospital... gua rasa Ustazah kat atas tu agaknya.... muakakakakaaaaa.....

Ada ka patut... dia kata "Najib contoh kemoderatan Rasulullah"... jangankan kata Doktor dan Petugas kat Hospital Bahagia tu saja kata Ustazh ni gila... budak2 tadika pun geleng kepala dengan statement dia tuuuu... memang sah gila wa cakap luuuu.... hahahaha...

Cuba lu orang bagitau kat gua... tang mana yang si Najib Razak tu contohi Rasulullah... tang mana..???

Wahai Ustazah Mashitah oooiiiiii.....??? tolong habaq mai sat...???

Nota: Memang Sah... sesiapa yang terjebak dengan umporno pasti jadi GILABABI macam Ustazah tuuu...!!!!

14 IkutSukaLu...::

madie Friday, March 23, 2012 11:48:00 PM  

Ustazah botox dan bulu kening culur ni memang dah biol.. dulu dia kata pompuan darurat boleh melacur, la ni dia kata pulak Najib ikut Nabi perintah negara..
kan gila babas punya ustazah.. Dia sendiri pun dah terpesong bila cukur bulu kening dan pakai tudung pendek.. siap pipi makin tembam lagi..
keh keh keh keh keh..

Nazri,  Saturday, March 24, 2012 12:04:00 AM  

siallah koni Isa, kalau ko tak selari pendapat dengan Prof Datuk Dr Masitah pun aku tak kisah sgt tapi janganlah menghina dengan menggunakan perkataan 'gila' terhadap seorang profesor bertaraf tokoh agama yang bukan saja terkenal di Malaysia bahkan terkenal di peringkat dunia di atas kepakaran beliau berkaitan dengan agama.bermacam-macam anugerah telah diterima oleh Prof Datuk Dr Masitah di peringkat antarabangsa, ko sebagai rakyat malaysia patut bangga dengan pencapaian yang cemerlang yang diperolehi oleh anak malaysia.kalau nak dibandingkan antara ko dengan Dato Dr Masitah tentang ilmu agama sudah tentu bagaikan langit dengan bumi.kalau dah tahu pengetahuan agama tu masih mentah, janganlah nak menghina orang yang jauh lebih pakar daripada kita.paham?

Anonymous,  Saturday, March 24, 2012 1:02:00 AM  

sbb tu lu jgn pandang rendah kat umno ni bro. Lu ingat senang ke nak bagi seorang yg bergelar ustazah utk spin mcm maksiatah nih. Belajar tinggi mana pun ilmua agama tapi kalau hari2 kena 'lempang'dek duit, hanyut. Gua tak la belajar ugama tinggi tapi gua terkonpius la plak dgn statement bangang ustazah nih. Najib=Rasulullah?. hish hish hish...sengal ke apa dia nih

bunbinban,  Saturday, March 24, 2012 1:07:00 AM  

uik nazri....lu betul2 macho la....lu mesti punya keberanian tahap setan. Lu buta ke apa...cuba cite sket kat gua persamaan antara Najib dgn Rasulullah. Gua konpius nih. Nak kutuk kang ustazah ni belajar tinggi. Nak sokong kang rasa2nya dgn gua sekali masuk neraka.

Anonymous,  Saturday, March 24, 2012 6:30:00 AM  

Alahai! apa nak heran Nazri tu kan jenis lembu umnosex.. apa yg dikata semua dia percaya

toil and tinker Saturday, March 24, 2012 8:08:00 AM  

Aku setuju dengan Nazri. Apalah kau ni Isa mengutuk seorang Menteri bataraf propesor dan
berstatus Ustazah yang sebagai orang Islam patut kita hormati. Sebagai seorang ustazah hendaklah
dia kita jadikan contoh dalam kehidupan seharian. Kalau dia cabut bulu kening pun apa salahnya. Kita cubalah ikut. Suruhlah isteri, emak dan nenek kita (kalau masih hidup) untuk sama2 cabut bulu kening dan bagi yg mampu pakai botok sekali barulah nampak seksi. Amalan seorang ustazah yang mempunyai ilmu agama yang tinggi (seperti kata Nazri ) haruslah kita sebagai umat islam contohi. Engkau ni ISA dah tak pandai agama jgn dok komen dan maki seorang ustazah yang paling mulia dan seksi di Malaysia ni. Cuba engkau tengok negara lain ada ka ustazah yg montok dan mantap sprt ni.
Nak buat ceramah mesti kena nampak cantik dan seksi. Barulah ada sambutan dan secara tak langsung pakcik2 yg dah tua kat rumah tu ada semangat sikit utk pi dengar ceramah (sambil mengecas bateri) bila balik rumah barulah power dgn isteri selepas TENGOK ceramah.
Lagi satu nak habaq, ISA hang pun cabutla bulu kening hang sama mudahan masuk syurga kerana ia adalah amalan seorang ustazah yang berpelajaran tinggi(mengikut pandangan nazri) dan lepas ni aku nak simpan duit banyak2 utk botokkan diri aku. Mudah2an Malaysia akan aman dgn adanya menteri seperti ini dan juga pengikut seperti Nazri dan aku. Saluuuuutttt.

toil and tinker Saturday, March 24, 2012 8:10:00 AM  

Aku setuju dengan Nazri. Apalah kau ni Isa mengutuk seorang Menteri bataraf propesor dan
berstatus Ustazah yang sebagai orang Islam patut kita hormati. Sebagai seorang ustazah hendaklah
dia kita jadikan contoh dalam kehidupan seharian. Kalau dia cabut bulu kening pun apa salahnya. Kita cubalah ikut. Suruhlah isteri, emak dan nenek kita (kalau masih hidup) untuk sama2 cabut bulu kening dan bagi yg mampu pakai botok sekali barulah nampak seksi. Amalan seorang ustazah yang mempunyai ilmu agama yang tinggi (seperti kata Nazri ) haruslah kita sebagai umat islam contohi. Engkau ni ISA dah tak pandai agama jgn dok komen dan maki seorang ustazah yang paling mulia dan seksi di Malaysia ni. Cuba engkau tengok negara lain ada ka ustazah yg montok dan mantap sprt ni.
Nak buat ceramah mesti kena nampak cantik dan seksi. Barulah ada sambutan dan secara tak langsung pakcik2 yg dah tua kat rumah tu ada semangat sikit utk pi dengar ceramah (sambil mengecas bateri) bila balik rumah barulah power dgn isteri selepas TENGOK ceramah.
Lagi satu nak habaq, ISA hang pun cabutla bulu kening hang sama mudahan masuk syurga kerana ia adalah amalan seorang ustazah yang berpelajaran tinggi(mengikut pandangan nazri) dan lepas ni aku nak simpan duit banyak2 utk botokkan diri aku. Mudah2an Malaysia akan aman dgn adanya menteri seperti ini dan juga pengikut seperti Nazri dan aku. Saluuuuutttt.

toil and tinker Saturday, March 24, 2012 8:11:00 AM  

Aku setuju dengan Nazri. Apalah kau ni Isa mengutuk seorang Menteri bataraf propesor dan
berstatus Ustazah yang sebagai orang Islam patut kita hormati. Sebagai seorang ustazah hendaklah
dia kita jadikan contoh dalam kehidupan seharian. Kalau dia cabut bulu kening pun apa salahnya. Kita cubalah ikut. Suruhlah isteri, emak dan nenek kita (kalau masih hidup) untuk sama2 cabut bulu kening dan bagi yg mampu pakai botok sekali barulah nampak seksi. Amalan seorang ustazah yang mempunyai ilmu agama yang tinggi (seperti kata Nazri ) haruslah kita sebagai umat islam contohi. Engkau ni ISA dah tak pandai agama jgn dok komen dan maki seorang ustazah yang paling mulia dan seksi di Malaysia ni. Cuba engkau tengok negara lain ada ka ustazah yg montok dan mantap sprt ni.
Nak buat ceramah mesti kena nampak cantik dan seksi. Barulah ada sambutan dan secara tak langsung pakcik2 yg dah tua kat rumah tu ada semangat sikit utk pi dengar ceramah (sambil mengecas bateri) bila balik rumah barulah power dgn isteri selepas TENGOK ceramah.
Lagi satu nak habaq, ISA hang pun cabutla bulu kening hang sama mudahan masuk syurga kerana ia adalah amalan seorang ustazah yang berpelajaran tinggi(mengikut pandangan nazri) dan lepas ni aku nak simpan duit banyak2 utk botokkan diri aku. Mudah2an Malaysia akan aman dgn adanya menteri seperti ini dan juga pengikut seperti Nazri dan aku. Saluuuuutttt.

Yong Saturday, March 24, 2012 8:21:00 AM  

Masa Yong nak buat PhD dulu ada orang kata, PhD ni Permanent Head Damage. Alhamduliilah, Takde pulak Yong kena permnanet head damage. Tapi sejak akhir ni Yong selalu fenin bila baca kenyataan bangang golongan yang ada PhD nih.

wonder why Saturday, March 24, 2012 9:08:00 AM  

Sah dah winnable candidate,untuk Hj. najib. KONPERM calon UMporNO dalam PU 13 ini.

maie1958 Saturday, March 24, 2012 1:22:00 PM  

ustazah pun macam lembu juga,buat malu aja lebih baik panggil wanita jalangan.....

alba Saturday, March 24, 2012 2:26:00 PM  

Ajaran dari fahaman mana pulak nih..?? Ugama baru ke ni..?? Dunia dan sampai kepenghujung kot..!

murai jambul,  Sunday, March 25, 2012 1:06:00 AM  

tak kan hangpa tak tau kot.la nie masa main bola.....kena lambung tinggi tinggi...
ustazah kesayangan umngok nie sikit punya baguih ke dok lambung....
silap ari bulan kalo jatuh...boleh patah rusuk daa......

keh keh keh......

Hanz Newman Sunday, March 25, 2012 1:49:00 PM  

Nak hormat ulu amri pun agak-2 la Ustazah Markonah pun... eh, Mas***ah...oh mas***ahhHHH.

Apa barang nak banding dgn Rasulullah s.a.w.? TGNA pun gua hormat takat mana patut saja. Moderate lagi gua daripada Naji* tu kalu gitu comparisonnya. Sudah la Mas***ahHH, tau lu cun, tapi jangan ingat gua boleh terpedaya dengan tulisan@kenyataan 'sesat lagi menyesatkan' lu.

Kerja bodoh & jilat2 tinggal kat HaA$$an Yanky, sudah la. Jangan la memalukan status mulia ustazah, weh Mas***ah ooii!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP