IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pemimpin Samseng, Pengikut Pun Samseng Laaa...!!!!

>> Sunday, March 11, 2012



Lu orang tengok aksi malaun nih... masing2 dah boleh agak akhlak dia macamana kannnn...???
Cuma yang bangangnya adalah majoriti orang Pahang yang berdarah biru boleh terima makhluk macam nih jadi MB diorang... kah...kah...kah...

So... dalam isu MB nih herdik wartawan cina dengan perkataan "Bodoh"... apa ada hal bagi dia dan suku sakat darah biru beb... bagi diorang biasa la tuuuu... hehehehe... dah pemimpin bangang pengikut pun ikut jadi bangang laaaaa.... dah pemimpin samseng... pengikut pun turut jadi samseng... bak kata pengasas umporno haram 1988...

"Kepimpinan Melalui Tauladan"... hahahaha... itulah hasilnya bhai....!!!!

Slogan di atas tu hasil daripada pengasas umporno haram 1988, siapa lagi kalau bukan Mahatet Kerala... hahahhaa... dalam era Hajidud Najimah pulak di buatnya pula "1Malaysia"...

Jangan kata penyokong diorang yang samseng tu nak paham apa itu 1Malaysia, Pemimpin diorang sendiri pun gagal untuk memahami apa itu 1Malaysia beb...., tengoklah sikap perkauman yang ditunjukkan oleh malaun MB pahang tuuuu...

Kesimpulannya... Hajidud Najimah selaku Presiden umporno telah gagal mendidik anak2 buahnya erti akhlak yang baik, yang selalu diorang banggakan sebagai Ahlul Sunnah Wal Jamaah.... hahahahaha...

Macam gua nih lain laaaa... sebab jika ikut sistem "Polisi Tempatan" budaya yang di bawa oleh Ahlul Sunnah Wal Jamaah umporno di Malaysia, gua ni tergolong dalam kategori orang awam jer.... pasal tu blog gua ada warning kat atas tuuuu.... hahahaha....

(siapa yang paham apa gua maksudkan dengan Ahlul Sunnah Wal Jamaah di Malaysia, pasti tersengeh menyeringai jer... paham2 jelah..., bagi yang tak paham tuuu... sendiri mau ingatlah.... hahahaha...).

Bagi gua MB Pahang tu berhak berasa marah jika laporan akhbar cina tu salah, tetapi perbuatannya menolak jurukamera dan mengherdik wartawan cina tu di khalayak ramai satu perbuatan yang teramatlah bodoh sesangat daripada seorang Pemimpin Negeri (Menteri Besar)...

Walau apapun akhlaknya pasti terpelihara dan dianggap baik oleh pengikut/penyokong berdarah biru...., yang dikesalkan adalah sikap perkauman yang ditunjukkan oleh seorang berjawatan Menteri Besar. Oooopppsss... sori beb... dalam negeri Pahang semua rakyatnya adalah berbangsa Melayu sahaja... hahahahaha....



Gua harap masyarakat Cina Pahang sudah boleh ABU bersama2 dengan rakyat Malaysia yang lain...., kasi ajar sikit puak2 berdarah biru tu supaya paham dengan maksud 1Malaysia...  hahahaha....

Jadikan umporno Pahang sebagai ABU...ABU...ABU.... dan lupuskan sisa-sisa lendir umnporno pahang ke dalam Sungai Lembing... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP