IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pelik... Binatang Boleh Bercakap..??? Tiada Yang Mustahil Bagi Allah.

>> Monday, March 26, 2012

Jika kita baca sirah Nabi Sulaiman, kita tahu Baginda boleh berkomunikasi dengan Binatang dan Jin. Tapi itu zaman Nabi Sulaiman dengan mukjizatnya beb..., selepas tu sampai zaman Nabi Muhammad SAW takda lagi dah...., apatah lagi di zaman kita sekarang nih... memang mustahil gila kalau boleh berjumpa dengan binatang boleh bercakap beb...

Di akhir zaman macam sekarang nih dengan kuasa Allah tiada yang mustahil beb, lu orang pernah terjumpa atau berjumpa dengan binatang yang pandai bercakap tak... hahahaha... gua dah terjumpa beb..., binatang2 nih sekejap ada sekejap takda..., sekarang nih dah tiba masanya untuk binatang2 nih ada semula...

Kalau lu orang tak caya gua buktikan kat bawah nih..., cuma satu jer yang gua pelik dengan binatang2 nih, binatang2 nih ada minat tersendiri... iaitu minat sangat dengan makhluk manusia bernama Anwar Brahim... apa yang ada pada mamat tu... gua pun tak tau laaaaa....

Hinggakan binatang2 samada jantan dan betina syok sangat dengan dia.., ehhh... tersasul jauh pulak gua... tadi gua nak buktikan adanya binatang2 yang boleh bercakap kannnn..., tu kat bawah tuuu... layan jelah...

Apa kata Lembu ni;

"Saya tidak akan endahkan notis ini dan akan terus bercakap mengenai Anwar.

"Saya sangat berbesar hati jika Anwar membawa perkara ini ke mahkamah. Mahu bawa perkara ini ke mahkamah minggu depan pun boleh.



Apa kata Keldai Betina yang kena panjat tu;

"Banyak lagi bukti-bukti. Saya akan buat (timbalan presiden PKR) Azmin (Ali) dan Anwar lari tak cukup tanah.

"Sekarang saya tunggu perdana menteri umumkan bila pilihan raya dan saya akan dedahkan semuanya," katanya.

Sumber - Mkini.

Hahahaha... apa macam beb, puashati dapat tengok binatang bercakap.... gua cuba jugak nak tangkap binatang2 nih nak bawak ikut roadshow sarkas beb... dapat sekupang dua pun jadilah....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP