IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nalla - Anwar

>> Wednesday, March 21, 2012

"(Tetapi) Perdana Menteri sekarang sangat berani, sangat ikhlas dan beliau melakukan yang terbaik untuk rakyat. Kita perlu Perdana Menteri (yang sedemikian) untuk negara.

"Ini kali pertama beliau menghadapi pilihan raya umum selepas menjadi Perdana Menteri. Rakyat mesti memberi peluang kepada beliau," katanya dipetik Mkini..

Perghhhh... lu orang bacalah ayat2 bodek pelakon tamil eelam kat atas tuuu... hahahaha..., gua tak mau kutuk spesies nih lebih2 kerana menghormati Bangsa India Malaysia beb.... walaupun salah satu sifat mereka adalah seperti di atas dan sebijik macam mamak mandeliar jugak... kah... kah... kah...

Dulu kawan baik, sikalang sulah talak baik... haha..., kawan sulah makan kawan dan tuduh kawan macam2..., itu Nalla sama Utuseks sudah kena Saman RM100 juta sama itu Anwar Brahim... hahahaa... kasi geleng kapla sikit...., ooppsss... kalau tak silap gua ada satu lagi saman berjumlah RM50 juta terhadap akhbar penchachai tuuuu...

Sebelum ini Utuseks Malaysia tu dah kena saman RM150 juta dengan Anwar Brahim, kali ini kena lagi... fuhhh... kaya gila Utuseks Malaysia nih nak membayar saman... itupun kalau Anwar Brahim menang kes laaaa.... lu orang agak2 boleh ke Anwar nih menang kes...????

Walau apa pun... pi mampuih la kat si Nalla dan Utuseks Malaysia tuuuu..., dah memang patut kena saman pun sebab mulut/berita macam longkang... hahahaha...., bila terbaca perenggan di bawah ini..:
"Urusan penjualan mesen cetak berkenaan yang terletak di Bangi Selangor dan beberapa tempat lain itu dikatakan sedang dalam proses perundingan. Penjualan itu dipercayai kerana syarikat penerbitan akhbar yang sahamnya dimiliki Umno sedang mengalami kerugian teruk yang tidak tertanggung lagi ekoran kemerosotan jualan akhbar itu."

"Jualan akhbar Utusan Malaysia pada hari ini dipercayai 120,000 naskah sehari lebih rendah dari akhbar harian bersaiz tabloid lain. Angka itu jauh rendah berbanding dengan akhbar bersaiz sama yang menjangkau 180,000 edaran sehari." - di sini.
Adakah perancangan penjualan Utuseks Malaysia ini adalah satu langkah untuk mengelakkan daripada membayar saman...???

Berdasarkan berita di atas tu, gua ingat nak hasut rakyat Malaysia supaya giatkan lagi usaha boikot membeli dan membaca akhbar penchachai tuuuu.... biar jualannya jatuh merudum gila-gila beb...  hahahaha...

Sekarang nih... gua pulak dalam dilemma... nak hasut boikot akhbar penchachai tu atau menghasut mengalakkan beli akhbar penchachai tu beramai-ramai.... sebabnya...

Gua baru bercadang-cadang nak pi mengorat anak dara Anwar Brahim...., kalau Utuseks Malaysia kena jual.. takda chance la macam nih... muakakakakaaaa....!!!!

4 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, March 21, 2012 4:33:00 PM  

ISA lu pun ada hati nak mengorat anak dara DSAI, habis tu aku macamana?...hahaha
Apa-apa pun biar padan dengan Nlla kurap-an dan utusansek, biar jahanam dengan kaki fitnah tu.

Lang Wednesday, March 21, 2012 5:56:00 PM  

salam bro...

hahaha... yg 120,000 naskah tu... tiga suku adalah ahli parti, suku lagi tu pejabat kerajaan, agensi dan sikit2 syarikat swasta... mujur ahli masih ramai.. kalau tidak akhbar tu akan cetak sendiri, baca sendiri, dan buat tisu tandas sendiri...

Waris,  Wednesday, March 21, 2012 6:21:00 PM  

Ada ke korporat yang nak beli suratkhabar bodoh macam utusex tu?

Hanz Newman Thursday, March 22, 2012 10:15:00 PM  

"Takkan Melayu hilang di dunia", dia olang kata, kan? Utusan M'sia apa kelas hanya boleh jual just over 100k pieces hari2? Tu sudah hampeh brader... baik dia olang rebranding nama suratkhabar lama tu... mmm.... Nama mesti gah macam akronim lain lain tu... Utusan 1Malaysia ok kot?

Sinar, Kosmo & Metro gua boleh layan lagi.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP