IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Makhluk Hijau Masih Berkeliaran... Awas...!!!!

>> Wednesday, March 21, 2012


Gua sedang mencari makhluk hijau macam dalam gambar tu....???
Wang tunai gua dah susut banyak.... gua mau suruh makhluk tu pergi Mahligai Rosmah Mansor, curi wang simpanan Rosmah Mansor yang di tabung sejak kecil lagi.... pasti banyak kannnn....????

Orang kecil golongan bawahan, mahkamah jatuh hukum terus kena hukum...!!!!
Orang besar golongan elitis, mahkamah jatuh hukum masih boleh berlenggang kangkong...!!!!

Kes rayuan Mamak Kadiaq Harami Perak, dalam 1 hari jer... selesai...!!!
Kes rayuan makhluk dalam gambar tuuuu... dah berbulan2 tak dengar khabar berita pun..!!!
Kes Altantuya yang bersepai, sampai sekarang tak tahu motif betina tu bersepai kerana apa..???
Kes Mamat nih... dah bertahun baru nak sebut, macai balaci macam nih jugak yang sangkut...!!!!

Di manakah kepincangan sistem perundangan di Malaysia nih....????

Nota: Itu tak termasuk kes Lembu lagi tuuuu.... hahahaha... ntah bila tahun nak selesai... daaaa..????

2 IkutSukaLu...::

omaq,  Wednesday, March 21, 2012 2:38:00 PM  

Bro...mana ada dah duit yang lostma simpan dari kecik tuh...semua dah abeh beli cincin apa bagai...jangan harap la lu nak pi curik...klau ada lagi saki baki gua dulu pi rembat...kahkahkah..

Lang Wednesday, March 21, 2012 6:17:00 PM  

betul tu bro... kalau ada lagi simpanan kecik2 dulu, tak kan majlis befday bini dia ngan majlis tunang anaknya di sponsor bro...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP