IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ketua Pemuda Umno Bangang... !!!! Mamak Ni Lagi....!!!!

>> Friday, March 16, 2012

Kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, meramalkan BN mungkin akan berakhir makan "telur" atau mendapatkan ‘sifar’ kerusi di Pulau Pinang pada pilihan raya umum ke-13 akan datang telah membuatkan pemimpin2 gerombolan Barisan Nasio-anal haramjadah Pulau Pinang menjadi meroyan serta gilababi tak tentu hala, hahahaha....dan menuduh Lim Guan Eng sebagai angkuh dan bersikap buruk.... hahahaha....

"Kebenaran sentiasa pahit... itulah hakikat yang tidak dapat di terima oleh semua orang, terutamanya puak2 dari gerombolan barisan nasio-anal.... hahahhaa...

Tetapi jika puak2 gerombolan yang berkata begitu, dan selalunya angkuh dan sombong selama ini dengan kenyataan "Hanya BN sahaja yang pandai memerintah Malaysia" tidak pula anjing2 BN nih nak menyalak... kah...kah...kah....

Yang membuatkan gua berangin, apatah lagi jika ada perkataan yang keluar dari spesies makhluk haramjadah umporno berbangsa Mamak yang mengaku Melayu.... hahahaha.... siapa lagi kalau bukan Ketua Pemuda Umporno Penang... wal haramjadah wal P**M** dia.... ini mamak sialan wa cakap luuuu....

Lu orang tau mamak pundek haramjadah nih komen apa...???

Ketua Pemuda untuk Parti Orang Melayu umporno... muakakakakakaaaaa....
macam sial wa cakap luuu...!!!!
"Lim tidak seharusnya terlalu angkuh dan sombong untuk berharap bahawa Pulau Pinang, terutamanya golongan profesional, dari semua kaum, akan terus menyokong PR dengan majoriti dua pertiga, kerana terdapat kekeliruan terlalu banyak dalam hal-hal pembangunan di sini. Ia adalah jelas bahawa Lim adalah seorang jaguh kampung semata-mata kerana dia telah berjaya ditipu penduduk kampung, terutama masyarakat Cina, dengan bermain sentimen perkauman”, kata Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang Shaik Hussein Mydin.
Aarraaamaaakkk..... itu pundek anak Mydin Sri Lanka tuduh LGE main sentimen perkauman pulak dahhhh.... hahahaha.... yeeyyynadeeeiiii... mamak... yinna pu rengge... (eh betul ke apa gua sebut tuuu... haha), hantam saja laaaa... asal nampak identiti kepundekkan mamak sial mengaku melayu umporno tu pun dah ok bagi gua....

Tapi biasak laaa.... spesies mamak sial umporno memang perangai diorang macam tuuuu... cakap putar belit menjadi lumrah kehidupan diorang... wakakakaaaa..., selama ini diorang yang banyak memainkan isu perkauman, la ni tuduh orang pulak main isu perkauman... lagi sekali gua nak pundek kutty kan mamak sial tuuuu.... pi mampuih kat hang...!!!!

Dia kata LGE berjaya di tipu penduduk kampung, terutamanya masyarakat Cina, hahaha... lu orang nampak tak lidah bewak mamak sial tuuuu..., wooiiittt... mamak Mydin celaka, eloklah kalau LGE di tipu penduduk kampung, daripada penduduk kampung di tipu oleh barisan nasio-anal selama ini... kah...kah...kah...., bangang jugak mamak kutty sialan haramjadah anak Mydin tuuuu.... hahahaha... mana punya melayu2 penang bangang laaaa... yang dah pi kutip anak Mamak Mydin tu jadi Ketua Pemuda diorang... hahahaha...

Woiiittt... Pundek Shaik Hussein Mydin, tempat lu bukan dalam Parti Melayu UMNO laaaa...., tempat lu yang sepatutnya dalam KIMMA atau PRESMA.... dalam sana lu punya gang ramai... yang menyemak dan menyibuk hal orang melayu apasal....!!!!!

***********************************
Ini part gua nak mengutuk umporno dan ahli mamak2 pundek di dalamnya.... hahahahaha....!!!!

Sesiapa yang marah dengan gua kerana gua dok mengutuk bangsa mamak umporno nih... pi mampus la kat lu orang, gua mengaku gua memang anti gileeerrrr.... dengan Bangsa Mamak dalam umporno jenis tak sedaq diri dan terlebih Melayu dari orang melayu sendiri.... beb....!!!!

Suruh puak2 mamak umporno tu pi cermin diri dulu dan check darah tu darah melayu muslim ke... atau darah india muslim (mamak)... lepas tu baru boleh sembang pasal melayu... dan berkecimpung dalam parti untuk orang2 melayu...

Ikut definasi kepala otak gua;
Melayu - Banjar, Jawa, Bugis dan lain2 kecuali mamak = Bangsa Melayu.
Cina - Hakka, Tionghua dan lain2 = Bangsa Cina
India - Chettiar, Moplah, Marakkayar, Tamil Sri Lanka = Bangsa India

Daripada taburan kumpulan bangsa di atas, dalam Bangsa Melayu dan Cina tak sebut pun kaitannya dengan Bangsa Mamak. Hanya dalam kategori Bangsa India jer... ada penjelasana keturunan Mamak nih... so macamana boleh Parti untuk Bangsa Melayu mengiktiraf Bangsa Mamak nih jadi melayu dalam Parti Orang2 Melayu.... bodoh bangang ke apa orang2 melayu dalam umporno... itu pun buta tak boleh nampak ke... BODOH...!!!!

Daripada situ pun dah nampak dengan jelas... bahawa orang2 melayu dalam Parti umno semuanya spesies bangang dan mudah diperbodohkan... muakakakakakaaaaa...., sepatutnya parti umporno secara jelasnya harus mengubal perlembagaan parti yang baru dan mengistiharkan bahawa parti itu adalah Parti untuk orang Melayu dan Mamak... baru la betul... dan gua pun boleh terima kenyataan dan hakikat tersebut.

Ini pi letak nama parti untuk orang melayu... perlembagaan parti pun ada menyebut perihal ahli khusus untuk orang melayu, tup... tup... terselit melayu celup aka Mamak Moplah dari Tamil Naidu... apa barang beb...!!!! Nampak sesangat terdesak nak kan sokongan... hinggakan mamak boleh jadi melayu, itu tak termasuk pendatang2 haramjadah yang di beri MyKad Free.... wakakakakaaaaa....!!!!

Gua anti dan boikot semua restoran2 mamak Kimma dan Presma - sebab diorang sokong BN.
Gua anti dan menyampah dengan mamak2 dalam umno - sebab diorang kaki putaq alam lidah biawak, dan menyemak dalam parti melayu.
Gua tak anti dengan mamak2 yang selain daripada mamak2 di atas.... jangan marahhhh... aaarrr.. mamak2 sekalian.... kah...kah...kah....

BOIKOT RESTORAN MAMAK KIMMA DAN PRESMA....hahahahaha....!!!!!
ABU...ABU...ABU...
Sebab pelihara Mamak dalam Parti Orang Melayu...!!!!

10 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Friday, March 16, 2012 4:23:00 PM  

Gua membayar cukai pendapatan lebih kurang rm1800 sebulan.lebih kurang rm21600 setahun.belum lg duit bonus dan claim gua di cukai.so gua memang tak akan undi BN.sebab sebagai pembayar cukai pendapatan yg tinggi,gua rasa gua tak dpt apa kebaikan pun.orang bodoh dan kurang siuman je undi BN ni

opisboi Friday, March 16, 2012 5:35:00 PM  

gua dah warning sama lu bro jgn siarkan gambar mamak pedukang ini, bila nengok jer gambar sial ini membuatkan kejantanan gua mampuh keras kena makan viagra 2 biji baru bolih pulih, membutkan selera gua nak makan kedai mamak2 pedukang makin hilang...mana punya pariah pon bolih jadi melyu, memang umpornonok dah gila babi.

Anonymous,  Friday, March 16, 2012 6:09:00 PM  

mamak dgn biawak satu spesis la.
jual makanan mahal
cth jahatnya mamak,mee org cina yg kenalkan.dpt kat mamak,jd mee mamak.tak ke perangai biawak tu

Anonymous,  Friday, March 16, 2012 7:09:00 PM  

Cuba bayangkan semua mamak2 skrg ni masih di negara asal mereka... ape koje deme hah????? majoriti pengangkat NAJIS!!!!! jenis tak sedar diri....

Anonymous,  Friday, March 16, 2012 7:59:00 PM  

Gua memang akur blogni u punya,lu boleh maki hamun dan sebagai sebab lu sudah kasi warning tapi boleh jgn siar gambar mahluk diatas tak ? Ong saya boleh lari 40 hari 40 mlm bila terrpandang mahluk seekor ni..

Anonymous,  Friday, March 16, 2012 9:34:00 PM  

ehhhh...ada gambar org ke?....
aku nampak baju jalur je....yg lain tu gelap je....walaupun aku dah cuba suluh dengan lampu picit tapi masih tak nampak....tak pe aku nak gi batu kawan..nak suluh guna lampu stadium plak....

Anonymous,  Saturday, March 17, 2012 1:33:00 AM  

Dia pakai sunglass rupanya.
Sama kaler dgn kulit

Anonymous,  Monday, May 07, 2012 4:55:00 PM  

As,salam..jgn campur adukan islam dengan Politik...Islam dibawa oleh Arab, India dan cina.. dan ketika itu org tanah melayu hanya menganut hindu-buddha.Sesiapa yang menganuti agama islam berhak masuk UMNO kerna UMNO parti Bumiputera. Sedih melihat agenda politik malaysia sekarang kerana merosakn bangsa dan agama islam. cara menggunakan bahasa seperti gua,lu adalah langsung tidak kena dengan bangsa melayu islam dan merupakan salah satu blog yg sgt jijik. WallahuAlam.Semoga Allah Lindungi Umat Islam tidak kira berbangsa apa dan memberi kekuatan kpda Umat Islam agar menentang kafirun laknat. Mohon maaf dan wasalam.

Anonymous,  Wednesday, June 27, 2012 9:00:00 AM  

orang UMNO kenapa bodoh sangat??

Macam mana mamak pariah ni boleh sokong UMNO?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP