IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Buat Kain Buruk Jer....!!!!

>> Tuesday, March 20, 2012

Entry ini gua nak bercerita pasal Bendera BN, bila bercakap tentang bendera bn nih... bagi gua banyak kegunaannya. Daripada mana lu orang nak dapatkan bendera bn nih...??? Jawapannya senang jer....

Nak dapatkan dengan cara baik, lu orang kena pandai berkawan dan berjinak dengan puak2 umporno, mintak jer... diorang pasti akan bagi free.... hahahaha... macam gua selalu rembat dari Port umporno PJ Selatan....

Kalau nak dapatkan cara tak elok..., lu orang pergi la usyar kat mana2 majlis bn, pasti ada yang terpacak berkibar. So... dalam hal ni lu orang kena rajin sikitlah... lu orang kena jadi tukang turunkan bendera lepas tu masukkan dalam bonet kereta atau bakul motor lu orang.

So... apabila sampai rumah, pandai2 lu orang la nak mengadjustkan bendera tu jadi apa. Contohnya... macam gua sekeluarga siap buat kain lap kaki depan pintu tandas..., yang belen2 tu buat basuh dan lap tempat najis kucing parsi anak2 gua, buat basuh kereta apa yang patut...

Opppsss... dalam keluarga gua cara penggunaan kain bendera bn nih dengan amalan pakai buang beb... takda masa nak recycle kejadah apa... tak cukup stok gua pi rembat lagi kat port atau kat mana yang terpacak... hahaha...

Cumanya gua nih takda laaaa.. macam sorang member tuuu.... siap buat kain basahan mandi... ishhhh... geli aarrrr.... haram hukumnya bagi gua membalut tubuh badan gua dengan kain warna biru dacing tuuuu.... setakat lap kaki, cuci najis kucing itu selayaknya.... hahahaha...

Daripada kain bendera bn juga, gua dah jimat banyak beb...., lu orang kalau nak berjimat cermat dalam zaman sekarang nih..., itulah caranya dan itulah juga jasa bn aka umporno kepada rakyat selama ini... dengan membekalkan kain warna biru tu untuk dijadikan kain buruk atau tempat lap kaki di pintu2 tandas setiap rumah rakyat yang cerdik... muakakakaaaaa...!!!!

Orang2 yang cerdik akan memanfaatkan kain berwarna biru dacing tersebut dengan penuh kreativiti dan bijaksana. Hanya orang2 yang bodoh mengalahkan kebodohan binatang yang menjadi perumpamaan dan peribahasa orang2 melayu sahaja yang akan mengamok apabila bendera kebanggaan melayu2 bangang nih di salah gunakan....

Binatang apa lagi kalau bukan binatang yang bernama Lembu.... oh yeaaa... spesies yang sama juga yang tinggal di Kondominium di Bangsar, Singapore dan Kazakhstan.... hahahaha....

Gambar google
Pemuda UMNO Bahagian Merbok hari ini membuat laporan polis berhubung 14 bendera Barisan Nasional (BN) dan enam bendera UMNO di jalan masuk ke Taman Malinja, Merbok di sini dibakar dipercayai perbuatan penyokong Parti Pembangkang. Kejadian itu dipercayai berlaku malam tadi.

Penyelaras Parlimen yang juga ketua UMNO bahagian Merbok, Datuk Tajul Urus Mat Zain berkata Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Merbok Anuar Ahmad membuat Laporan itu di Balai Polis Merbok.

Beliau yakin perbuatan itu mungkin dilakukan penyokong Parti Pembangkang yang menghadiri ceramah politik di taman perumahan itu.
Wallaweeeiiii....., bakar bendera bn pun nak mengamok ke.... apa ke bangang punya lembu2 umporno nih...??? hahahaha.... macam la bendera bn tu boleh buat bungkus mayat diorang bawak masuk kubur... muakakakakaaaa....

Berdasarkan berita di atas tu.... itulah contoh kebangangan puak2 yang telah di asuh dan didoktrinkan supaya bermentaliti seperti lembu, di mana ada otak tapi takda akal..... hahahaha... Bodoh serupa Lembu, Lembu Bodoh pun serupa umporno jugak.... muakakakakakaaaaa....

Jika perkara yang sama berlaku kepada bendera parti PAS, PKR dan DAP pun... apa ada hal... benda tu hanya secebis kain jer.... takan nak di jadikan isu jugak kot.... belasah jelah buat apa yang patut, daripada reput di mamah panas dan hujan lebih baik gunakan buat kain buruk...!!!!
Nota: So far... gua payah nak dapatkan bendera dari Parti2 PR... sebab stok diorang terhad dan diorang selalu recycle setiap kali penggunaannya, mungkin sebab parti orang2 miskin kot.

Tak macam bn beb... stok diorang melimpah ruah... nak kata parti kaya raya mungkin jugak... tapi memang kaya pun sebab banyak pow sana sini.... rasuah jangan cerita laaa.... rembat duit projek kerajaan lagi... seleweng duit rakyat sana sini... mana tak banyak duit... hahahaha...

Yang gua pasti..., semua stok bendera bn dan barangan yang lain tu, caranya jenis ambik dulu dari supplier..., lepas tu hutang tak bayar... maknanya stok free laaaaa..... so.. salah kaaa.... kalau gua buat tempat lap kaki... hahahahaha....

Peringatan kepada supplier2 barangan untuk parti umporno aka bn..., lu orang berhati-hati sebelum ambil job dari puak2 dacing nih... mintak deposit 80% dulu baru buat kerja... kalau tidakkkkk... sendiri mau ingat laaaaa.... hahahaha... 

2 IkutSukaLu...::

MOH KEMBARA Tuesday, March 20, 2012 1:43:00 PM  

Salam Yob,
waaahh dasat taste kucing Parsi Yob, takmo pakai toilet paper, nak kain mendera dacing gak, kelas gitu!

Hanz Newman Friday, March 23, 2012 5:25:00 PM  

Gua rase bendera bendera ni, poster gambor calon tu ini ni tak perlu. Menyemak mata gua saja. Ya, tak perlu bersepah sana sini digantung tengah jalan raya, tepi hi-way semua, bagai. Cukup la bendera tu kita buat sarung buah pisang ker buah apa, bagai.

SPR sebagai parti komponen (de facto..haha) untuk pihak BN hendaklah pinda akta Pilihan Raya supaya kita semua (warga ONLY) boleh undi parti politik SAHAJA. Calon tu no.2 in priority order.

Boleh jimat banyak tu, bro. Duit tu boleh digunakan untuk projek basmi nyamuk. Ahhh, silap.. maksud gua, kerajaan boleh guna untuk program basmi kemiskinan tegar. Jangan la songlap pulak duit yg dah dijimatkan tu. Ni la Umno & con-men iskh iskh .. pantang lepa saja depa balas licin semua.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP