IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Eeee... Takutnya...!!!!

>> Monday, March 19, 2012

Sebelum ini pun gua pernah bagitau kat lu orang, pelacur dan sundal simpanan umporno akan keluar bersuara setiap kali adanya Pilihanraya samada Pilihanraya Kecil ataupun Umum.

Cuba lu orang bayangkan pada setiap pesta Pilihanraya Kecil yang lepas2..., siapakah nama2 serta muka2 pelacur dan sundal umporno yang akan diketengahkan.

hahahaha.... dah boleh teka kannnn...????

Dan selepas habis pilihanraya, muka2 nih akan kembali ke sarang mereka menjalankan aktiviti seperti biasa kemudian senyap dan sunyi, mereka2 ini akan dipanggil memberikan khidmat pelacuran mereka apabila ada lagi pilihanraya dan begitulah seterusnya sampai bila2 selagi umporno/barisan nasio-anal memerintah... muakakakakaaaaaa....

Samalah juga dengan berita di bawah ini..., pelacur2 tua sedia berkhidmat untuk umporno. Dan sudah tentu ada imbuhannya.... mana ada pelacur nak buat kerja free beb.... kah... kah... kah....

Klik link ini Bernama.



So... kepada sesiapa yang terdesak kewangan boleh laaaa... menceburkan diri dalam bidang Pelacuran ini... dan gua dengar cerita banyak kekosongan jawatan... hahahaha... kerjanya mudah hanya bermodalkan air liur dan pandai auta... kalau perlu mengangkang ikut suka lu orang laaaaaa.... yang penting masyuuuukkkkk....

Jawatan : Pelacur Politik
Gaji       : Sekali ceramah RM3000.00 ke RM5000.00
Pengangkutan di sediakan, bersedia untuk berkhidmat di luar kawasan, penginapan hotel 5 bintang disediakan, muka mesti bertampal kulit babi setebal 44inci, keutamaan diberikan kepada sesiapa yang pandai hafal ayat2 Al-Quran dan Hadis dan ada ciri2 Islamik.

Kesimpulannya, setelah bergelumang dengan cara politik kotor umporno nih.... semua perkara ini dah basi dan menjadi isu strategi lapuk cara politik tahun 80an.... hahahaha... hanya puak2 umporno bangang jer... yang suka mengulangi perkara2 yang dah tak relevan dalam zaman millenium ini.

Kalau tidak membangangkan dan memperbodohkan rakyat bukanlah umporno atau barisan nasio-anal namanya...... kah...kah.... kah.... parti menopause yang dah nak mampus....!!!!

5 IkutSukaLu...::

Hati Muda Monday, March 19, 2012 10:50:00 PM  

gulp! parti menopouse nak mampus.
cantik frasa tu bro.

Johor Born Monday, March 19, 2012 11:28:00 PM  

pelacur ni lebih sikit bro bayarannya, umno ngan pelacur mana leh dipisahkan 2 dlm satu bro

Nazri,  Monday, March 19, 2012 11:34:00 PM  

woi yang sedang nazak dan monopous tu adalah PRlah bodoh.PR ni hanya pandai buat janji-janji kosong untuk memperbodohkan rakyat Malaysia.PRU12 yang lalu bolehlah PR menipu dan menabur janji-janji kosong tapi skg sorrylah menjelang PRU13 akan datang ni rakyat malaysia sudah cerdik dan tidak mudah tertipu lagi dengan janji-janji sial daripada pihak PR.

Anonymous,  Monday, March 19, 2012 11:57:00 PM  

ahh takde takde. Pelacur tetap dan berpencen ialah UMNO jugak hahahahhahahahah

akusayangmalaysia,  Tuesday, March 20, 2012 12:17:00 AM  

hahaha...aku suka tgk kalo geng UMporNO ni melutut kt kaki rakyat minta nyawa.kerajaan yg baik adalah kerajaan yg mengutamakan rakyat, bkn mengutamakan tekak sendiri mcm parti dah nak pencen tu.dpt extend setahun dah kira ok.tahun ni semua rakyat takkan perbaharui lagi kontrak.cukupla tu, bwk ke masjid or main ngan cucu cicit lagi baik.mkn pencen je la ye.muakakaka...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP