IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kantoi Beb... Kantoi..!!!!

>> Monday, February 13, 2012

Gua kantoi beb.... betul2 kantoi kali ni, pundek aarrr... si kaki kepoh punya pasal habis semuanya... memang celaka betul laaa.. kaki kepoh tuuuu...

Pagi tadi dalam mahkamah gua kena berjawab dengan Tok Hakim beb... Hakim suruh gua pulangkan balik duit yang gua songlap RM250 ribu itu jer jalan terbaik buat gua katanya...

Gua tak perlu letak jawatan sebagai Pengarah Syarikat dan bisnes gua takan terjejas. Apa yang perlu hanya pulangkan balik RM250 ribu tuuuu...

Perghhhh... senang bangat beb, tapi gua terfikir pulak kenapa senang sangat hukuman untuk gua nih... sedangkan hari tu gua ada terbaca berita berkaitan sorang mamat terdesak menyamun untuk beli susu berharga 20 hengget untuk anak dia kena tangkap dan dijatuhkan hukuman denda dan penjara... (bab dadah dan lain2 isu lain ok..) wow... macam tak betul jer... tok hakim kat malaysia nih... apa punya undang2 nih... ini tak adil namanya...!!!

Sekarang nih... gua sedang berkira-kira dalam pertimbangan mengunakan dacing senget... samada nak bayar balik duit tu pada keraaaaajaan atau gulung tikar jer... atau memilih cara hukuman yang adil... di bicara, jatuh hukum dan menjalani hukuman... mana lebih baik...???


Jikalau gua buat pilihan bayar balik 250 ribu tu... mana gua nak cekau jumlah banyak tuuuu... pasal gua dah leburkan duit tu beli tanah buat berkebun, beli rumah teres buat sewa, beli kereta lembu brand Mercz untuk pengangkutan gua sekeluarga, buat investment beli kondo di Singapore buat sewa..., takan laaaa... gua nak jual semua aset gua...

Gua bukannya taraf menteri2 beb... gaji sapu, elaun sapu, komisyen sapu... duit projek tepi pun masyukkkk.... setakat RM250 juta... celah gigi jelah... hahahaha... pasal tu member2 gua yang jadi menteri takut nak delclare harta diorang beb... termasuklah Tok Hakim yang handle kes gua nih.... hahahaha... sendiri pun tak betul lagi mau sembang lebih.... piiiraaahhhhh....!!!!

Gua tertanya jugak dengan tok hakim tuuuu... dengan cadangan kes sebegitu tak berat sebelah ke... orang2 kaya dan ada title menteri boleh terlepas dengan kekayaan yang di curi... sedangkan hukuman untuk rakyat malaysia yang mencuri kena penjara bertahun2...

"Lu dah makan Paracetamol ke Tok Hakim....????", gua sengaja tanya soalan bodoh kat tok hakim, pasal dia bagi cadangan bodoh gampang kat gua... padan muka dia.. hahahaha..

Lepas gua sambung "Tolong sampaikan Salam Pundek Haramjadah kepada kawan baik dia si Mak Lembu Mamak Penang tuuuu.... yang sepatutnya sumbat dalam kandang lembu kat Kemunting jer....." hahahaha...

Tersentap tok hakim beb.... terus ketuk meja sambil menjawap... (Klik Sini).

nota: kalau cam ni punya rupa tok hakim... senang banyak aarrr.. orang2 yang macam gua nih dengan menteri2 kaki songlap duit rakyat di Malaysia beb..., lu orang tengok laaaa.. kawan gua yang beli tanah separuh harga dulu... hukuman dah jatuh tapi masih cool lagi beb... konon nak merayu lagi... tapi masih duduk dalam banglo duit haram hingga la niiiiii...., yang sepatutnya dah ke dalam beb... untuk 12 bulan... hahahhaaaa...

Kalau rakyat biasa amacam...???? 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP