IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom Bersumpah...!!!!

>> Thursday, February 09, 2012

Dalam pelajaran bab fekah ahli2 umporno hatta dah berpuluh kali pergi umrah atau Haji, sentuh dan makan babi hukumnya HARAM, minum Arak hukumnya HARAM, Politik Wang (rasuah) hukumnya HALAL, Bersalaman dengan bukan muhrim hukumnya HALAL.... hahahaha...

Sesiapa yang nak ikut pegangan Islam cara umno... di persilakan dan tiada larangan, tak caya tanya Mami Ijat kat bawah ni... yang dah tiga kali pergi umrah dalam masa beberapa bulan..., tak pun bertanyalah dengan Hajjah Rosmah Mansor ataupun Ustazah Ummi Hafilda...

" Excuse me !! I am here at SPRM willingly. Have requested to be questioned and investigated so that no stone is left unturned. Enuff of wild allegations!" (Saya berada di SPRM secara sukarela. Saya meminta untuk disoal-siasat agar siasatan itu dilakukan secara menyeluruh. Cukuplah tuduhan liar!) - The StarOnline.

"Saya tak tahu apa dia cakap.  Yang saya tahu dia dipanggil untuk beri kenyataan," kata Mustafar Ali.  Bagaimanapun, apabila ditanya apakah soal-siasat ini berkaitan dengan isu NFC, beliau menamatkan perbualan sebelum wartawan sempat menghabiskan soalan. - Merdekareview.
Dalam kedua-dua kenyataan di atas gua lebih percayakan kenyataan Pengarah Siasatan SPRM... hehehehe... sebabnya berdasarkan pantun di bawah ini... muakakakakakaaaa.....

Mari menuai padi di Sawah,
Habis Menuai kita memancing,
Dari atas sampai ke bawah,
Tipu dan Songlap itulah Dacing.

Pulau Pangkor banyak kerapu,
Dimakan oleh suami isteri,
Kalau jujur dan tidak menipu,
Manakan boleh jadi menteri.

"Makan nasi tepi dinding,
Jangan Pangkah Dacing."

-MatCermin-

Bagaimanapun, ada orang nasihatkan kat gua supaya percaya pada cakap2 Menteri dari umporno nih... pasal diorang semuanya jujur dan ikhlas dalam menunaikan amanah rakyat. Orang tu cakap cuba lihat setiap kali ada tuduhan terhadap menteri2 umporno nih... menteri2 nih pasti akan bersumpah, tak pun pergi ke Mekah buat umrah atau haji... itu tandanya diorang semua bersih beb...

hahahahaha....

Isshhhh.... Adun Sri Muda dan Adun Batu Caves... gua cadangkan lu orang pergi umrah atau bersumpah jelah... hahahaha... Raja Petra pulak boleh la pergi church buat sumpah... lepas tu balik la malaysia... sumpah kerajaaan malaysia tak tangkap lu.... bagi duit lagi adaaaa .... muakakakakaaaa..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP