IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Blogger Abu Nawas Di Penjara.

>> Wednesday, February 01, 2012

Malam tadi dalam lingkungan 11.00pm gua pergi melawat Abu Nawas dan kawannya. Memandangkan Abu Nawas kini dalam penjara, maka gua minta dia ikhtiarkan juga untuk berjumpa di luar penjara. Maka hasilnya beliau menetapkan pertemuan di sebuah kopitiam berdekatan dengan penjara beliau menginap sambil di iringi oleh tiga anggota polis yang relax dok usha dari sebuah simpang jalan berhampiran.

Katanya beliau memilih kopitiam tersebut kerana harga makanannya mahal, dan gua dah tau niat dia nak pow gua.... hahahaha... tapi gua tarak hal punya..., kawan2 punya pasal makan jelah setakat mana lu boleh makan... tak habis RM1000 pun untuk sekali hadap... hahahaha...

Gua sampai agak lewat, sesampai jer kat kopitiam tersebut dan selesai bertanya khabar macamana suasana lepak dalam penjara dan sebagainya, gua pun buat pesanan makan dan minum. Selang 5 minit pesanan gua pun sampai..., gua minta izin untuk melahap dulu sebab gua lapar gileerrrr.... beb....

Sedangkan pesanan Abu Nawas dan kawannya masih tak sampai2 lagi.... bukan setakat makanan... minuman yang dipesan pun belum sampai... apa barang beb...., maka berlakulah soal jawap antara Abu Nawas, kawannya dan pelayan kopitiam terbabit.... masing2 tunjuk kehebatan bercakap bahasa penjajah British... hahahaha...., keputusannya diorang kena buat pesanan sekali lagi....

Jeng...jeng,...jeng.... setelah pesanan kedua di buat, si pelayan datang lagi dan beritahu "Kitchen Closed"... muakakakakakaaaaa.... diorang hanya boleh buat pesanan air dan roti bakar jer... yang lain2 menu semuanya dah habis... gua bantai gelak guling2 sambil mengutuk si Abu Nawas... muakakakakakaaaaa....

Itulah sebabnya gua dah katakan.... "Kalau Hati Tak Bersih" macam2 boleh jadi beb... muakakakaaa...., sampai awal di kopitiam tersebut, buat pesanan lebih awal dari gua tapi akhirnya gua yang sampai lewat dapat makan... sedangkan diorang.... hahahaha... sendiri mau ingat laaaaa....!!!!

Mengenangkan peristiwa tersebut... bikin gua tergelak beb, teringatlah jua kepada malaun makhluk paling keparat, laknat dan celaka dalam malaysia nih yang bernama Ibrahim Ali, dah la bodoh... bangang pulak tuuuu... dari kecik sampai dah tua nak mampus hidup di Malaysia dengan rakyat berbilang kaum tapi masih tak paham dengan adat budaya bangsa asing, apatah lagi dengan sikap perkauman yang menebal ada padanya.

Pasal tu gua dah cakap makhluk bernama Ibrahim Ali nih kecik2 tak nak mampus... dah tua nak mampus memalukan bangsa dan agama jer.... hahahahaha....

Kalau dah hati tak bersih dan kotor... buatlah apa saja.. sudah tentu tak menjadinya.... nawaitu lari beb... keikhlasan tarak.... akhirnya memalukan diri sendiri.... muakakakakaaaaa....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP