IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bersara Ada Suara...

>> Sunday, February 05, 2012

Kadang2 bila terbaca pengakuan dari bekas2 kakitangan kerajaan yang berpangkat nih.... menyampah pun ada jugak, bengang sudah semestinya.... macamana sekalipun bagi gua semuanya tu macam cibai jelah... hahahaha...

Mana taknya..., selepas pencen, terlepas daripada jawatan dan tali yang mencucuk hidung masing2, barulah nak bersuara itu ini begitu begini..., tengoklah apa kata Rashit mantan Pengerusi SPR, apakata Musang Hassan di minggu2 terakhir tamatnya kontrak... apakata semua bekas2 Pengarah Polis, apakata bekas2 Panglima Tentera... terbaru apakata bekas Ketua Hakim Negara....

Pendedahan diorang tu semua gua hargai... sekurang2nya rakyat sedar bahawa segala apa yang didakwa oleh pembangkang berkaitan keraaaajaan barisan nasioanal adalah benar belaka... rasuah..., campur tangan politik dalam setiap perkara/isu, penyelewengan wang dan projek kerajaan... serta pelbagai lagilah...

Tapi bagi gua... alangkah bagus sekiranya semua kakitangan kerajaan ini menegakkan keadilan dan nyatakan kebenaran sewaktu dalam perkhidmatan.... bukannya sesudah pencen... kalau dah pencen apa barang beb, bagi gua tak lebih daipada cibai jelah..., sedangkan sebelum itu lu orang pun 2x5 jer... berstongkol dengan pemimpin2 korup dari barisan nasioanal.


Dari bilik ini gua melayan pemandangan kesibukkan jambatan yang merentangi Johor dan Singapura sambil mendengar perutusan Maulidur Rasul dari PM dan TPM.... hahahaha... dengar macam bagus segalanya, puji-pujian kepada Rasulullah... menyeru supaya ikut sunnah Rasulullah dan pelbagai, padahal dari segi hakikatnya diorang sendiri pun tak betul... hipokrit dalam beragama dan itulah sikap Pemimpin2 umporno.... pergunakan agama demi kepentingan politik kotor diorang... dan diorang jugalah "JUARA" menghina agama Rasulullah SAW....

Akibat menyampah dengan muka2 hipokrit dalam TV tadi.... lebih baik bawak anak bini gua pergi makan malam.... dan meronda sambil menikmati angin angin laut... dan keindahan alam Rabbul Jalil...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP