IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tok Penghulu Babi...!!!!

>> Thursday, February 23, 2012

Bila sebut jer... si Pendek.... toooiinnkkkk... dalam kepala hotak terbayangkan menatang kaki pendek tu laaaa... apalagi kannnn... hahahaha....

Gua nak tanya lu orang semua... dulu2 masa kecoh isu babi... negeri mana paling banyak bela tauke babi...??? Kepada sesiapa yang tak tau pi jengok2 kat Bukit Babi Pelanduk.... masa tu siapa Tok Penghulunya.... hahaha...

Ini namanya Parveen Babi... orang kampung Mahatet...
takda kena mengena dengan RASUAH... hahahaha...

Lepas tu kan... Mahatet kata siapa yang bikin Rasuah... sama macam makan Babi... hahahaha... mahatet yang cakap aarrr... bukan gua mahupun harusanasini ataupun hasang ali yang cakap... pasal itulah si pendek tu kena gantung beb....!!!!

Tamat tempoh pergantungan tak mati... kaki rasuah menang la pulak kat kawasan yang dekat2 dengan Bukit Babi Pelanduk tuuuu... hahahaha...

Dah tu dilantik pulak si pendek menjadi Tok Penghulu Babi jadi tukang jaga kelapa sawit pulak.. peghhhhh... bersemangat la dia untuk membabikan diri dengan kelapa sawit buat jualan pada Israel... hahahaha...

Dah la pendek... kurang ajaq pulak tuuuu... siap nak lutu kepala orang, dia ingat dia punya lutu jer... orang punya lutu dia tak tauuuu... sekali kena lutu gua agak sah pendek lagi lima enam inci... hahahaha...

Hari ini... kebabian dia bertambah2 beb... cap jari dia pun masih basah lagi mau halau orang yang dah 50 tahun dalam Felda... hahaha... sepatutnya jenis orang yang ada sejarah latarbelakang makan babi macam yang mahatet cakap tu... yang wajib di halau keluar Dewan... oopppsss.. bukan Dewan beb... tapi di halau keluar dari Felda....

Nih... gua nak jadi tukang hasut kat puak2 Felda 1Malaysia... apa kata lu orang bangkit beramai2... buat desakan supaya si pendek tuuuu... letak jawatan dan halau dia keluar dari Felda...

Lu orang buat jer... desakan tu kat Najib Nazak tuuu... gua berani kompom Najib mesti ikut punyeeaaaarrr... sebab PRU-13 dah dekat beb..., suara Makcik/Pakcik Felda kan kuat.... hahahaha... Suara Felda tu Aset... tuuuu... Aset... bn wa cakap luuuu....

Tak pun... PRU-13 nanti Puak2 Felda... kasi pusing satu kali.... hahahaha... tengok Suara Felda ada kuat ka... tak kuat... hahahaha...

Itu jer... cara nak ajar si pendek kurang ajar tuuuu.... macamana pengikut semua perangai macam samseng, sebab pemimpinnya pun samseng... hahahaha... sebijik perangai babi wa cakap luuuu... nak menyondol jer...


Nota: Yang peneroka Felda pun satu hal punya bangang...., lu orang semua dalam dewan tu ada berapa ramai beb..., ini bukan kali pertama si kaki pendek tu kurang ajaq beb... apasal lu orang tak hempuk... belasah jer.. beramai-ramai si pendek tu dengan kerusi sampai lunyai... biar dia tau dia punya budaya samseng tak laku dalam Felda beb...

Budaya Samseng dah sebati dengan umno.... Pi Mampus laaaa.... dengan umno...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP