IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Barisan Nasional Sudah Insaf...????

>> Tuesday, February 28, 2012

Perdana Menteri berkata Selangor selama ini maju kerana dasar-dasar dan prasarana yang dilaksanakan kerajaan BN sebelum ini, dan pihak pembangkang tidak boleh mendapatkan pujian terhadap hasil titik peluh BN itu.

"Kita akui mungkin kita ada buat sedikit sebanyak kesilapan pada masa dulu sebab itu rakyat tidak menyokong kita. Tapi kita sudah insaf daripada kesilapan dulu dan kita mohon maaf kepada rakyat Selangor kalau ada apa-apa kesilapan.

"Dan kita berikrar daripada kesilapan itu, atas kesedaran itu, kita akan bangunkan satu kekuatan baru untuk mengubah landskap di Selangor supaya di bawah kepimpinan BN, kita akan menjurus kepada masa depan yang lebih baik lagi," katanya pada majlis pelancaran jentera pilihan raya BN Selangor di sini.


Muaaaakkakakakakaaaa...... Perdana Menteri mengaku sudah insaf...????
Hahahaha... sudah insaf dari apa cheq oooiiiii..... cuba sebut satu persatu kepada rakyat 1Malaysia, sudah insaf dari kesalahan apa....????

Barisan Nasio-anal pernah buat kesilapan ke...???? Bukankah Keraaaajaan Barisan Nasio-anal yang terbaik selama ini...??? Pong.. pang.. pong... pang.. menyalak melolong kononnya narisan nasio-anal pandai dalam serba serbi..., berpengalaman dalam pemerintahan negara... bla.. bla.. bla.. sampai menyembur air liur...

Tiba2 mengaku ada buat kesalahan...., peliaq pelik betul pengakuan najib razak nih... dah buang tebiat nak mampus ke apa nih.... hahahaha...

Musykil jugak gua dengan pengakuan PM nih... apa kesalahan barisan nasio-anal selama ini...???? Gua mohon dengan najib razak supaya sebutkan satu persatu apa yang di maksudkan ada buat kesilapan sebelum ini supaya rakyat faham....

Setakat mohon maaf... anak gua kat pra-sekolah tu pun pandai minta maaf apabila buat kesalahan... setiap kali minta maaf dia akan sebutkan kesalahannya dan janji takan ulang lagi... inikan pulak si tua bangka nak mampus nih takan tak tahu apa kesalahannya...

Jika rakyat Selangor percaya dengan janji Bapak Munafik nih.... memang bodoh, bangang, bahalol dan tolol... aaarrrr...!!!!

Najib Razak la niiii... gua tengok perangai dia saling tak tumpah sejibik macam pengemis jalanan.... hahahaha... tak pun macam pelacur yang merayu pelangan di tepi jalan... hahahaha...

Harap Kementerian Shahrizat Cow..., Jabatan Kebajikan Masyarakat dapat berbuat sesuatu kat kawan baik dia nih...
Nota: Ustaz Azhar Idrus kata "Pemimpin seperti itu juga perlu dibantu oleh sesama umat Islam lain demi kepentingan pemimpin itu sendiri dengan diberikan nasihat dan teguran kepadanya agar insaf dan bertaubat kepada Allah. "Cara untuk memberikan nasihat dan teguran kepada pemimpin yang seperti itu adalah dengan menukarkannya dengan pemimpin lain yang lebih baik daripadanya.

"Setelah kuasa tiada lagi di tangannya, barulah dia akan sedar dengan kesilapan dan kejahatannya sendiri selama ini. Dengan itu, barulah dia akan insaf dan bertaubat kepada Allah," tegasnya. sumber Mahaza.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP