IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Muslimah PAS Lalok Ganja Beb...!!!!

>> Wednesday, January 11, 2012


Jom kita nyanyi ramai2... ikut rentak lagu muslimat PAS nih.... hahahaha...

"Terima kasih abang polissss.... Terima kasih abang polisss.... tak kira halal haram polis jantan pun lu orang salammmmm....!!!!"
Apa ka bangang punya Muslimat PAS nih.... bukan muhrim la bodoooooohhhh....!!!! hahahahaha... lagi mau sembang pung pang pung pang.... akhlak dah macam orang asli afrika pulak gua tengok puak2 kurang tarbiah nih....

Tak malu ke kat suami, anak cucu.... wooooiiiii....!!!! Gua memang setuju betul kalau puak sebelah sana mengatakan PASssss.... sudah PISsssss..... mau PUSssssssss.....

Hancussssss..... wa cakap luuuu... dengan akhlak semacam tuuuu... macamana  orang mau respek Islam yang diperjuangkan.....!!!!

eeerrrr..... Dato Presideng.... tolong jawap skit....????
Ketua Dewan Ularmak.... tolong komen skit...????

eerrrr.... begitukah akhlak wanita muslim...???? tolong aaarrr... explainate... kat gua yang jahil nih..... nanti kalau gua mintak nasihat serta pandangan dari Dato Dr. PHD Hasan Akidah... lu orang marah pulak kat gua.... kah...kah...kah....

Geliiiiii.... aaaarrrr.... tengok pompuan2 tua terkinja-kinja sebijik macam kat bawah nih..... (minit 3.30), tapi kat bawah nih sedap gak layan lagu diorang kalau nak banding lagu kat atas, body nampak pusat pun mantop lagi... dibandingkan dengan nenek2 kat atas tuuu... hahahaha....



Parti tak salah... serupa jugak dengan umno... yang salahnya pemimpin dan ahlinya yang takda akhlak. Begitu juga halnya dalam PAS.... parti tak salah... yang salahnya adalah beruk2 yang terkinja2 dalam video klip tersebut....!!!!

hahahaha... gua rasa diorang semua terlebih stim ganja agaknya.... tak pun telan air ketum campur ubat nyamuk masa breakfast sebelum Hakim baca keputusan pagi tuuuu..... pasal tu habis semuanya baraaaaaiiiiiii......... muakakakakaaaa...

Perlukah gua tempekkan ayat quran/hadis berkaitan adap dan akhlak seorang muslimah di sini..... Matlamat tidak menghalalkan cara beb....!!!!

(nota: dalam video klip tersebut walau tak semuanya lupa batasan dan masih ada juga yang masih malu2 dan menjaga batas (kontrol keayuan dan adab) syabas dan tahniah. Cuma yang jadi kepala opera/nyayian tu dan yang berlari pi salam abang2 polis tu.... lu orang memang patut kena pecat macam hasan anak ali... kerana tak tau jaga adap sebagai muslimah.... lu orang punya perangai dah macam wanita umporno jer..... hahahaha... menyalak.. menyalak... menyalak... macam takda maruah.... bikin malu wanita melayu islam 1Malaysia dan Sedunia.... hahahaha)
"cisssss.... lu punya mulut manyiak jahat laaaaa.... Isa...!!!! lu mau kena pecat macam Hasang Akidah keeee....??? jerkah Harun Taib dalam mimpi gua semalam.

"piiiirrraaaahhhh.... gua apa peduli... lu orang melalak pasal islam, tapi perangai tak serupa islam pung..... bikin malu sama Rosmah dan Shahrizat jer.... " hahahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP