IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom... Projek Babi Ternak...????

>> Wednesday, January 25, 2012

Gua dok bersembang-sembang dengan puak2 umporno semalam, dalam banyak2 hal yang diceritakan gua tertarik dengan cerita bagaimana puak2 ini sebenarnya telah diarahkan oleh kepala atasan diorang untuk membuat onar di setiap perhimpunan/ceramah pembangkang.

Ohhhhh..... baru gua tau, rupanya apa yang berlaku selama ini disetiap ceramah pembangkang di merata tempat mendapat restu dari pimpinan atasan dan sebab itulah apa saja kekacauan yang ditimbulkan tidak mendapat respons dan tiada tindakan daripada pihak polis.

Dan puak2 gangster dan mat rempit upahan puak2 umprono haramjadah nih menjadi semakin kebal, besar kepala dan berani daripada tindakan undang2 kerana diorang semua yakin dilindungi sepenuhnya.

Jika para petani atau pekebun akan menembak mati babi-babi yang menyondol dan merosakan tanaman di kebun mereka, bagaimana pula yang harus di buat kepada babi-babi yang menyondol masuk dan merosakan majlis ceramah pembangkang. 

Cadangan gua kepada parti pembangkang (PR) pada setiap ceramah hendaklah di upah pengawal sekuriti yang ada senjata api. Jika babi-babi ternakan umprono datang menyondol untuk merosakan majlis... maka ianya halal untuk ditembak sampai mampus.... contoh seperti beberapa ekor babi di Jalan Kebun tempohari... hahahaha...

Nampaknya puak2 umprono sekarang ini dah semakin gilababi dengan kebangkitan sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat, hingga sanggup main kasar dengan menghantar puak2 pelampau mereka untuk menganggu-gugat setiap majlis anjuran Pakatan Rakyat.

Hasilnya Hajidud Najib Razak gagal mendidik anak2 anjing dan anak2 babinya dengan slogan 1Malaysia. Dalam radio dan tv sibuk promosi program 1Malaysia, rakyat berbilang kaum bersatu sebagai rakyat 1Malaysia dan bla.. bla.. bla...., Pemimpin atasan dan Pak Menteri melalak 1Malaysia semua rakyat sama. Yang bawahan pula tetap dengan provokasi agenda perkauman, walllaaaweeiiii.... cakap tak serupa bikin aarrrr.... sebijik mengikut nasihat yahudi APCO untuk membangangkan Rakyat Malaysia.

Samalah dengan komen babi ternak dari indon nih... punyalah bangang yaaaa... amat, tak tau pasal perlembagaan Malaysia tapi nak menyampuk urusan Malaysia. Sebab tu gua katakan dia nih sebagai babi ternakan dari Indonesia yang dipelihara di Malaysia oleh puak2 umprono... hahahaha...

Hartono;
Blogger bodoh ni terus nak jatuhkan pemimpin Melayu yang banyak berjasa kepada rakyat Malaysia. Kalau tak kerana pemimpin Melayu ni korang semua puak pembangkang (PR) kebulur tak makan. Langsung tak nampak tanda-tanda berterima kasih dan rasa bersyukur korang ni. Apa lah nak jadi,tak boleh tengok pemimpin senang sikit mesti nak kritik.

Sedarlah lu sedang menjatuhkan pemimpin Melayu. Nanti bila pemimpin melayu semua dah tersungkur cina dan india perintah malaysia org melayu kena halau dari malaysia barulah terhegeh-hegeh nak melutut pada Umno dan Barisan Nasional.
Kepada sesiapa yang pernah menghadiri program BTN...., lu orang pernah dengar tak ayat yang gua merah dan hitamkan tuuuu.... macamlah Allah tu tak ujud lansung.... bawak2 mengucaplah kepada penulis komen tersebut.... ni nak hukum syirik apa pulak nih kat penulis komen tersebut... hahahaha...

Babi indon anakharamjadah sialan nih dah terkantoi beb..., kini barulah gua tau Pendatang Haram Indonesia sebelum dapat MyKad Free akan di BTN kan terlebih dahulu... kemudian barulah mendapat keahlian umprono... patut laaaa... keahlian umprono semakin hari semakin ramai... keahlian imported rupanya... hahahaha....

Perghhhh.... gua sangkakan pemain bolasepak jer boleh import eksport... rupanya keahlian umprono pun boleh import jugak.... hahahaha... Malaysia Boleh... Malaysia Boleh.... BolehLand selagi barisan nasional/umnprono memerintah... tak lama lagi....

Apa yang gua takutkan... kita rakyat Malaysia pulak yang akan merempat di negara sendiri akibat kebanjiran pendatang haram Indonesia yang di iktiraf oleh keraaaaajaan barisan nasional....!!!! Lu orang tak caya... cuba pergi ke seluruh pelusuk Malaysia nih... ceruk mana yang tiada rakyat indon... chowkit dan klang jangan ceritalah... dah jadi macam Jakarta dan Bandung jer.... hahahaha... noktah.

Setelah projek ternak Lembu FeeDLord gagal..... maka Kerajaan Barisan Nasional buat pulak Projek Ternak Babi... apa mau heran sebab kerajaaan barisan nasional nih memang suka benda2 yang HARAM... Jadahhhh... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP