IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Azam Tahun Baru Buat umno...!!!!

>> Sunday, January 01, 2012

Bila gua hentam Si Bapak Munafik dengan laki dia... pasti ada komen bangang dari itu lu... lu...lu.... dan mat indon myKad free hahahaha.... so di hari pertama di awal tahun masehi nih... gua tak mau hentam si bapak munafik 1malaysia..... pasal puak2 dia sendiri dan menteri serta ngo2 umporno sendiri pun masih tak paham2 dengan maksud gagasan 1Malaysia si bapak munafik nih... hahahaha... hanya mat indon mykad free jer yang paham... muakakakakaaaaa....

Baru2 ini banyak blog yang menyiarkan kisah blogger umporno bakal masuk DAP... dan sebelum2 ini pun ramai juga blogger umporno di Kedah dah masuk Pakatan Rakyat.... kenapa diorang keluar dari umporno... kenapa... why... why... why....???? tell me... please tell me why....???? hahahaha....

Dalam sehari dua lepas pun diberitakan pemuda MCA porno pun letak jawatan dan masuk pakatan rakyat (PAS)... kenapa ekkkk.... mungkin diorang semua tu dah tau barisan nasional/umporno paksi kejahatan dalam malaysia kot.... walau apapun seperti biasa laaaa... ayat sakti gua pada umporno/barisan nasional nih....

Pi mampuih la kat hangpa..... cepat umno.barisan nasional yahudi laknatullah mampuih... cepat sikit rakyat malaysia terselamat dari penindasan ekonomi dan sejahtera hidup rakyat.... hahahaha....

Seperti yang gua katakan...., gua tak mau hentam bapak munafik hari ini... tapi gua bagi pailang gua hentam sama bapak munafik tuuuu.... dengan harapan nak baca juga komen daripada ahli2 umporno yang 3 juta lebih tu... apabila tuan hajidut munafik dengan puan hajjahdutnya kena hentam lembu...lembu... baik punyeeeeaaaarrr.... ayat2 cinta tanda kasih diorang pada Perdana Menteri mangkaq diorang tuuuu... hahahaha...

Bacalah watikah ucapan Tahun Baru Masehi buat Perdana Menteri laki bini kat sini. hahahahaha....!!!!

Bagi gua... takda ucapan2 tahun baru buat PM atau lu orang semua... sebabnya tiap2 tahun sama jer... lagipun ini tahun baru masehi.... apa kejadahnya nak ucap itu ini... lain laaaa... tahun baru Hijrah... hehehehe...

Ada member tanya...; woooiiittt.... Isa... apa azam tahun baru luuuu....
Gua jawap..: Azam gua nak tengok umno/barisan nasional dihantar ke tempat tuuu.... haaaaa.....

Pastikan dalam tahun 2012 ini tak payah nak talkin2 kan lagi....
benam jer... sampai mampus....!!!!

Yang tentu2 sudah pasti.... bulan September 2012 rumah Anak2 Luar Nikah Ali Rostam di Melaka pasti penuh beb... akhbar2 sensasi akan beritakan banyak anak luar nikah di buang tepi sungai, tong sampah dan dalam lubang tandas... sebab malam tadi pesta mengawan beramai2 telah terjadi.... hahahaha....

Itulah namanya perjuangan "Ketuanan Melayu" di malam tahun baru masehi.... ramai anak2 remaja melayu berjuang berhempas pulas aahhh... ahhhh... ahhhh.... untuk menjadi Juara Melayu BOLEH.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP