IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siasat Dulu....!!!!

>> Monday, December 19, 2011

Patung Anuar Ibrahim siap di kapankan dijumpai tersandar di pokok tempat program beliau semalam...., maka melalaklah puak2 PR kononnya itu hasil kerja umporno.... kah...kah..kah...

Persoalannya... apakah buktinya itu adalah perbuatan umporno....????

Kalau gua katakan itu semua hasil kerja PKR sendiri amacam... motifnya sengaja untuk provokasi dan memburukkan umporno... amacammmm...????

Seperti yang selalu gua ulang dan ulang dan ulang...... "Politik itu Kotoq"... "Politik itu hanyalah Persepsi"... so sendiri mau ingatlah....

Jadikan kes/isu perkahwinan RM15 juta sebagai pengajaran... jangan buat pitnah beb..., sia-sia jer kena saman dengan Musa Hassan... kah..kah...kah..... kerana sekeping gambar terpalit dosa... termasuklah gua.. nasib baik gua sempat minta maaf secara terbuka dalam blog nih... sebelum Musa Hassan pejam mata... kalau tidak naya wa cakap luuuuu..... hehehehe...

Cun jugak Anuar Brahim bila dah kena kapan nih.... muakakakaaaaa...

Berbalik kepada isu patung anwar brahim di kapankan tuuu.... siasat dulu perbuatan siapa..., check betul2 baru tuduh... pastikan kat kain kapan tu tak tertera perkataan umno atau bn.... hahahaha.... jikalau di kain kapan tu ada tertera perkataan "Satu Lagi Projek Kerajaan Barisan Nasional"... perghhhh... memang sah itu kerja jahat umporno... muakakakakakaaaaa....

Rakyat Malaysia bukannya bodoh lagi beb seperti rakyat saluran 1 sebelum tahun 90an... hahahaha...., asal ada taik depan rumah orang PR... terus tuduh orang umno yang berak... kah...kah...kah.... sedangkan taik tu taik orang PR sendiri yang dengki mendengki sesama sendiri....

Bukannya gua tak tau... dalam PKR aka PR pun... provokasi politik diorang pun 2x5 jer.. dengan umporno... hahahaha.... macam cibai wa cakap luuuuu.....

Lainlah macam video klip Panglima2 Lembu Pawah umporno tuuuu... sudah sah 110% terbukti... memang cibai wa cakap luuuu.... memang layak kena kutukan maut...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP