IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamak Taik Nih Bikin Malu umno... kah..kah..kah...

>> Thursday, December 08, 2011


Lu orang kalau jumpa mamak paria nih di jambatan penang... lu orang terjun tiruk kan dia dari atas jambatan... biaq dia berenang balik India.... kah...kah...kah....

Kalau jumpa tengah2 bandar Georgetown..., lu orang pakat ramai2 pelekoh dia lepas tu berakkan kat muka dia... lepas tu lumurkan taik lu orang kat muka dia... sumbatkan dalam mulut, hidung dan telinga dia... kemudian heret pi tanjong tokong... lempaq dalam laut... suruh berenang balik india.... hahahaha...

Tu pasal laaaa... gua dah cakap kat lu orang terutama sekali puak2 umporno... kenapa nak lantik keturunan mamak paria dari india nih jadi ahli umporno... tengoklah depa dok bawak lagi perangai dari negara asal buat palat di malaysia pulak.... hahahaha....

Lu orang tengok laaaa... tak pasal2 jer memalukan melayu umporno.... hahaha... mamak nih mana paham tentang adab kesopanan bangsa melayu beb... jenis kaki putaq belit nih main belasah jer....

Sekurang ajaq orang melayu pun ada batasnya... maki sana maki sini pun tau jugak hormat..., sejahat2 dan kurang ajaq orang melayu tak pernah buat gheja gilababi macam mamak babi nih...., tapi keturunan paria keling mamak haramjadah nih mana tau hormat orang beb... memang dasar pundek perangai keling paria wa cakap luuuu....

hahahaha... mamak bangsat haramjadah dalam gambaq tuuuu... betul2 dah mencemar nama baik umno atas perbuatan bangang dan bangsat dia tuuuuu.... kah..kah...kah....

Sapa berani bertaruh dengan gua.... kalau gua katakan mamak paria pundek haramjadah ni takan kena apa2 tindakan undang2 dan polis pasti buat tak tau punyalah..... hahahaha....

Haruskah gua maki muka mamak haramjadah pelaq nih dengan bahasa dalam kain....???? haaaaaahhaaaahhhaaa....!!!!!

woiiitt... Guan Eng... lu dah buat repot polis belum...., sebab polis dah cakap kalau tak buat repot diorang tak boleh ambil tindakan... tapi lu kena hadapi risiko bro... pasal polis kat malaysia nih pelik sikit.. selalunya orang yang buat repot akan kena tangkap... orang yang di repot gelak guling2 kat luaq... muakakakaka.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP