IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kerajaan Gubal Akta Baru...????

>> Wednesday, December 21, 2011

Akta baru akan diperkenalkan.... hahaha... nama Akta tersebut adalah "Akta Tiang Bendera"... muakakaka..

Berdosa, haram dan menjadi kesalahan bagi mana2 individu, mana2 organisasi serta pertubuhan2 NGO dan Lembu2 sekalian serta pelbagai lagi jika didapati bersalah menurunkan bendera wajah pemimpin umno/barisan nasional aka secara aotomatik sebagai Perdana Menteri. - sumber klik sini.
hahahaaaaa.... orang lain yang tidak memihak kepada umporno/beEnd... maka semuanya menjadi kesalahan. Jika ianya di lakukan oleh puak2 lembu atau anjing umporno semuanya boleh dan dihalalkan matlamatnya...

Dalam kes ugut nak ludah dan tampar si Adam Adli... apa tindakan polis...???
Dalam kes sorang malaun yang tumbuk si Adam Adli... depan Ibu Pejabat Polis Bukit Aman yang tak Aman tuuu... apa tindakan polis...????
Dalam isu anjing2 umporno kencing gambar pemimpin PAS.... apa tindakan pihak polis...????
Dalam isu pijak gambar pemimpin PAS... apa pula ceritanya...???


Jika hendak diperincikan sikap kurang ajar anak2 didik aka lembu2 serta anjing2 umporno gua rasa tak cukup ruang dalam blog nih...

Kesimpulannya... apa saja sikap biadap dan kurang ajar oleh anjing2 dan lembu2 umporno adalah perkara biasa dan ianya direstui oleh pemimpin atasannya....

Jika sebaliknya.... maka kecoh laaa... seluruh alam dan maya.... hahahaha... itulah sikap sebenar umporno dan fahaman kepala hotak singkat puak2 parti laknat haramjadah umporno selama ini....

Polis.... ???? seperti biasalah.... ambil gaji bulanan hasil duit kerajaaan/rakyat... tapi bekerja untuk umporno... muakakakaaa.... apa yang diorang takutkan gua pun tak tau... tunduk dan takut sangat dengan kehendak pemimpin politik...

Mamat ni pulak.... berani dengan melayu jer... dengan si Namewee yang menghina lebih dahsyat lagi tak nak pulak dia pi cari...., gua rasa mamat camni kalau dah berani sangat pi la Palestin sana tu... kurang2 pun mati syahid beb... hahahaha... ada berani ke...???

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP