IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anjing Ni Bodoh Serupa Lumbu Shahrizat.... hahahah...!!!!

>> Thursday, December 29, 2011

Ini Anjing ke... atau Lembu Selangor nih... cer.. teka.. cer..teka... hahahaha...
Sekoq dah nak masuk kandang besi... yang ini bila lagiiii.... hahaha....
Ini berbeza dengan "BN yang telah menyelesaikan bantuan awal persekolahan bernilai RM100" seorang dan dijangka memberikan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) berjumlah RM500 bagi setiap isi rumah yang berpendapatan bawah RM3,000 sebulan pada bulan hadapan, katanya. - BERNAMA
Kah.. kah...kah.... anjing ni dok menyalak apa haaaa....!!!!

Anjing nih... tak tau bezakan ke.. duit kerajaaaan/rakyat dengan duit Barisan Nasional.... kebodohan anjing nih kalau menurut ramalan ongkologis sudah sampai tahap 4 beb..... dah wajib ajar Syahadah dah nih.... eerrr... batu nesan dah tempah keeee... atas nama Noh anak lelaki Omar... muakakakaaaa....

Patut laaaa... pengikut2 umno/barisan nasional semuanya bodoh2 belaka... pasal pemimpinnya pun bodoh... hahahahaha....

Anjing tu kata... "BN yang telah menyelesaikan bantuan awal persekolahan bernilai RM100"... muakakaka.... apa dia ingat seorang anak sekolah cukup ke... dengan jumlah tuuu... bangsat punya anjing haramjadah... setelah 54 tahun baru nak bagi... lepas tu berdegar2 macam besar sangatlah jumlah tuuu... khhhaaaakkk ptuuuiii.... sorry aarrrr... Armandoll dan panglima2 umno yang ajar gua ludah kat muka anjing bangsat sekoq nih.... pasal dia cakap pakai kepala lutut... hahahaha....

Apa anjing tu ingat bagi Bantuan Rakyat RM500 hengget tu dah besar sangat ke...., hahahhaaa... itulah puak2 umnoporno/barisan nasional... baru bagi bantuan sikit guna dana keraaaaajaan dah mengaku macam duit parti dia pulak....

So.... nak ketuk kepala hotak puak2 umporno yang benggap lagi bahalol... supaya dapat membezakan antara duit parti dan duit keraaaaajaaan senang jer....., tak kiralah kerajaaaan mana sekalipun jika yang dibantu, disumbang itu atas nama keraaaajaan maka itu adalah duit dari hasil cukai kutipan cukai keraaaajaan dan ianya datang daripada rakyat.... maka ianya dikembalikan kepada rakyat...

Duit RM100 dan RM500 yang lu orang terima dan bakal terima tu bukannya duit dari poket atau tabung Barisan Nasional...., Anjing dalam gambar tu hanya jual nama Barisan Nasional.... alaaaaahhhh.... macam jual Lembu Sharizat tu laaaaa.... itu pun susah nak paham ke....????

Lagipun Barisan Nasional mana pernah bagi sumbangan beb... Barisan Nasional hanya terima sumbangan (baca songlap) duit keraaaajaaan..... hahahaha...

Kesimpulannya amat mudah sekali.... Anjing kat dalam gambar tu hanya nak perbodohkan orang kampung dan rakyat Selangor sekalian.... sebab spesies anjing tuuu... ada genetik Lembu... pasal tu "BODOH NAK MAMPUS"... dah tak gheti nak bezakan apa yang dinamakan Kerajaaaan Malaysia/Negeri (Rakyat) dengan apa yang diertikan sebagai mandat memerintah oleh Parti (tak kira parti apa pun).

Jadi itu bukannya duit Barisan Nasional... itu duit dan hak rakyat, Barisan Nasional hanya sebagai pemegang atau penjaga amanah jer....

Masalahnya di sini... apabila diberi mandat untuk menjaga amanah rakyat... puak2 Anjing dan Lembu umnoporno/barisan nasional nih dah kelabu mata beb... duit rakyat mengaku duit dia... duit rakyat disonglapnya macam songlap duit makbapak diorang.... statusnya sekarang nih dah serupa penyangak yang menjaga harta rakyatlah....

Selebihnya lu orang sendiri mau ingatlahhhh.... lagi mau pilih dalam PRU-13... si penyangak untuk menjaga harta/amanah lu orang.... hahahahahaaaa.... !!!!

Nota: Lu orang nilaikan prestasi Selangor dan Negeri2 lain dari Laporan Ketua Audit Negara. Jangan bersandarkan kepada sumber Utusan Meloya, Berita Hairan dan mulut2 hancing pemimpin2 serupa Lembu dan Anjing dari Barisan Nasional/umno....

Jangan sampai Laporan Ketua Audit Negara pun diharamkan juga..... hahahaha....!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP