IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rais Yatim Cuba MeLEMBUkan Rakyat Malaysia...????

>> Tuesday, November 29, 2011

Gua kalau sembang pasal pundek nih... naik meloya wa cakap luuuu... sejak dulu kini dan selamanya gua teramat menyampah dengan sikap pengampu dia nih... Menteri paling bangang dalam Kabinet Kerajaaaan sejak dulu lagi beb... dari rambut lebat hingga dah nak botak licin dia punya lakonan perghhhhh.... macam sial wa cakap luuuu...

Baca statement pengamputhanus kat bawah nih.... macam sial jer... dia punya kebangangannya....!!!! hahaha... yang masyarakat orang asli pi serang SUK Negeri Sembilan baru2 nih apahal...???? Beruntung ke... Orang asli kena kencing lagi ramai wooooo...!!!!

Masyarakat Orang Asli di negara ini merupakan masyarakat yang paling beruntung dan bertuah jika dibandingkan dengan kaum pribumi di beberapa buah negara lain, kata Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Rais Yatim.

Katanya ini kerana masyarakat Orang Asli di negara ini sentiasa mendapat perhatian dan pelbagai bantuan daripada kerajaan untuk meningkatkan taraf kehidupan mereka.

"Jika kita lihat masyarakat Orang Asli atau pribumi Maoris di New Zealand atau Red Indians di Amerika Syarikat, mereka tidak beruntung seperti masyarakat orang asli di negara ini.
Kenyataan paling bodoh dan bangang dari menteri yang memang bangang, kalau nak melembukan rakyat malaysia pun agak2 la beb, bagi la contoh orang asli kat afrika sana ke, ni lu bandingkan dengan orang asli red indian dan maoris, apa lu buat lawak ke....

Lain kali kalau nak kencing jangan buat media kasi orang malaysia buta maklumat, sekarang orang petik sikit je dah dapat tahu, lu citer apa, taraf hidup diorang kat sana lebih tinggi dari taraf hidup orang asli di Malaysia, rata2 orang asli di Malaysia hidup bawah paras kemiskinan, cuma beberapa kerat je yang berjaya yang kaya raya jauh sekali atau lu nak cerita ananda krisnan, atau lu sendiri adalah orang asli.

Selanjutnya lu orang layan di Johor Born


Letih aaarrr... dengan sikap kelentong Menteri Pengamputhanus (sejenis nama Dinasour), Pembodek tegar dah tua nak mampus nih... inilah Menteri paling lama dalam sejarah Keraaajaan Malaysia yang ntah apa sumbangan dia pada negara gua pun tak tau... yang gua tau Pulau Batu Putih terlepas kepada Singapura atas alasan win-win situation kepala bapak dia... hahahaha...

Lebih baik gua pergi cuba2 bakar jambatan bosi... berhasil atau tidak.... hahahha.... daripada melayan pundek haramjadah nih...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP