IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Razak Haji Kelentong... Muakakakaaaa...!!!!

>> Thursday, November 10, 2011

Naik bas pun di kelentongnya.... hahahaha...
alamak hantu minyak haramjadah mana pulak tuuuu... ??? menyeringai nampak gigi jer...!!!!

Perghhhh... nampaknya tak keterlaluanlah selama ini gua gelarkan Najib Razak sebagai PM "Bapak Munafik".. hahaha... memang munafik pun.... kah...kah...kah....

Lu orang cuba bayangkan depan Agung pun dia boleh kelentong... adusssss.... gampang sungguh makhluk yang bernama Najib Razak nih... camna dia boleh jadi PM Malaysia... satu persoalan...???? hehehe...

Gua menaip berdasarkan fakta dan bukti dari di sini ;
"Pada hari bersejarah itu, ketika mengangkat sumpah jawatan sebagai Perdana Menteri dihadapan SPB Yang Di-Pertuan Agong, beliau telah melafazkan…."Bismillah hirrahman nirrahim..Wallahi, wabillahi,watallahi. Saya Muhammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak telah dilantik memegang jawatan Perdana Menteri,dengan sesungguhnya bersumpah….”

"Pada 9.4.2009 pula, ketika mengumumkan barisan Kabinet beliau, ketika diapit oleh YAB Timbalan Perdana Menteri dan YBhg. Ketua Setiausaha Negara, beliau sekali lagi dengan jelas mengumumkan nama beliau sebagai “Muhammad Najib”.

Namun setelah dua-setengah tahun selepas itu pula, pada 21 dan 23 September 2011,ketika mengikrarkan secara bersumpah menerusi Afidavit Sokongan dan Afidavit Pembetulan untuk mengenepikan sepina dalam perbicaraan kes liwat,yang lebih dikenali dengan Sodomy II,PM Najib telah mengikrarkan nama beliau sebagai “Najib bin Tun Abdul Razak” sahaja.Tidak ada nama “Mohd.atau Muhammad” sebelum nama Najib.

Menerusi afidavit-afidavit yang diikrarkan oleh PM Najib dan oleh isteri beliau sendiri,tidak syak lagi nama sebenar beliau seperti dalam kad pengenalannya ialah “Najib bin Tun Abdul Razak” dan bukan “Muhammad Najib bin Tun Abdul Razak” sepertimana yang beliau bersumpah ‘demi Allah’ dihadapan Yang Di-Pertuan Agong di-Istana Negara pada 3.4.2009 itu.
Dari petikan di atas... dengan bersumpah "demi Allah" namanya ada "Muhammad" dan nama bapak dia ada gelaran "Haji"... dalam lain2 perkara takda pula perkataan2 "Muhammad dan Haji" pada nama Najib Razak nih...., memang sah laaaa... makhluk nih sudah melakukan satu kesalahan jenayah terhadap negara dan rakyat.

Walau bagaimanapun, bagi gua pi mampuih la kat Najib Razak nih... sebab dari awal dia bercerai dengan bini pertama dia, kemudian kes Port Dickson, kemudian jadi menteri pertahanan dan sehinggalah dia jadi PM..., sesungguhnya gua memang dah sedar sejak dulu, kini dan selamanya bahawa makhluk yang bernama Najib Razak nih adalah Bapak Penipu dan Bapak Munafik ever dan forever..... hahahaha...

Lagi menyakinkan persepsi gua terhadap Najib Razak nih apabila agama pun jadi mainan dia..., hahaha... sedangkan buat ibadah "Haji" pun dia boleh kelentong... maknanya kelentong Allah laaaaa.... inikan pulak nak kelentong SPB Yang DiPertuan Agung.... hahaha.. apa ada hal beb.... itu semua small matter jer....

(walau Jamil Khir dah bagi penjelasan berkaitan "Ibadah Haji Najib Razak" kononnya berita dari Twitter Najib Razak sudah di salah tafsir... hahaha.. gua tetap prejudis dengan Jamil Khir nih... lu orang pun tau siapa itu Jamil Khir kepada Rosmah hahahaha... kekayaan bina rumah bak mahligai hasil dari gaji di Kagat pun tak terurai lagi... mau sembang lebih kaaa... hahaha..???)

Apatah lagi nak bercakap pasal bini dia.... hahahaha.... dah naik meloya beb... !!!! Kesimpulannya... jangan di simpan lagi Keraaaajaan Laki Bini nih dalam PRU-13 nanti... campakkan saja keluarga elitis Razak, Onn, Mahatet dan mana2 pemimpin2 umporno yang macam taik nih dari persada politik negara... kalau boleh kencing kan jer... kat kubur diorang bila diorang mampus nanti....!!!!



Dasar perosak bangsa dan negara....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP