IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Berhati-Hatilah Kawan2 Semua.

>> Tuesday, November 22, 2011

Ini surat dari Jakim... layanzzzz.....


Di bawah ini pula Mee Segera dari Indonesia... gua tak tau laaa... dah ada dalam pasaran atau tidak....??? Mee Segera pun boleh bikin stim keeee....???? Dasat sungguh Indon ni yeaaaaa.... dah laaaa.. orang suruh bersilat... diorang main aci lari, gigit  dan menyorok belakang pengadil...

Dah tu pulak menonton/sokongan bolasepak perangai macam beruk... nampak sesangat perangai hutan macam penyangak2 umporno, perkasa, pekida, gaps, himpun dan yang sewaktu dengannya... patut laaa... keraaaajaan beEnd nih suka sangat dengan mat2 dan minah2 indon... sebab boleh jadi pengundi diorang.... kah...kah..kah...


Macam tu punya perangai pun Keraaaajaan Malaysia masih galak lagi nak buka pintu negara pada rakyat Indon... memang celaka punya Keraaaaajaan beEnd....!!!!

Gua malas nak ulas lebih2 dengan semua benda nih... lagipun gambar pornstar jepun tu pernah jadi isu hangat kat blog gua nih... hahaha... sebabnya ada sorang Panglima bebal otak senteng dah salah paham dengan perkataan "Pelacur politik"... kah...kah...kah....

Lu orang layan jelah apa yang patut....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP