IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umporno Kempunan...???? Meleleh Air Liur Beb...!!!!

>> Sunday, October 23, 2011


Nak bercakap bab Murtad nih... aduhaiiiii.... panjang ceritanya beb...., bagi sesiapa yang hidup dalam zaman generasi tradisi (saluran 1) pasti tahu sejarah Natrah dan bagaimana puak2 PAS pertahankannya, dan imbau kembali apa pula peranan puak2 umporno sewaktu itu... letih aaaarrrr... dengan hipokrasi umporno nih...

Kononnya umporno tidak terlibat dalam pesta Himpun nih... ok..lah... gua buat2 percaya jelah... hahahhaa.... umporno memang tak terlibat pun..., tetapi dalam hati sesiapa yang lebih kenal umporno daripada mengenali garam terlebih dahulu pasti tahu... siapakah dalang agenda di sebaliknya... kerana bab2 macam nih serta agendanya terjurus kepada perlakuan umporno... hahahaha....


Dari gambar2 yang gua rembat dari beberapa blog dengan tanpa izin (terima kasih buat semua), lu orang perhatikan slogan2 yang diorang cipta tu... ada iras2 umporno kannnn...???? Contohnya..;

Pertahankan Institusi Raja:
Pundek diorang laaaaa...., ini ayat bodek yang selalu dimainkan oleh puak2 umporno. Pertahankan Raja konon... King of Derhaka pun diorang la jugak... ptuuuiii... kencing kuat laaaa...

Hidup Melayu Hidup Islam:
Ayat ini juga ada dalam salah satu blog cyber troopers Maswath umporno (blog Raja Pemfitnah 1Malaysia)... maksudnya kalau Melayu Mampus Islam Pupus laaaa... bodohnya puak2 umporno nih... ooopppsss.. sori bukan puak umporno tetapi puak2 NGO Himpun.. hahahaha...


Melayu Sepakat Islam Berdaulat:
Ayat nih lagi la mengarut tahap bodoh bangang tak terhingga... hahaha... Cina Islam India Islam Mat Saleh Islam lain2 bangsa yang beragama Islam nak campak kemana pulak.... Apa selama ini Islam masih tak berDaulat lagi ke...??? Apa Melayu saja yang Islam.... hahaha... kalau macam tu jadilah macam melayu umporno... mengaku Islam tapi sendiri tolak hukum Islam...

Pasal tu gua dah katakan di sini, semuanya yang berlaku hari ini berpunca daripada umporno juga. Dan berdasarkan laporan dari Berita Hairan Online..., tak ramailah Melayu Islam yeaaaa... hehehehe...

Bukan ke... ada 3 juta Melayu Islam 1Malaysia nih.... muakakakaaaa... ramai tuuuu...., tapi kemana perginya 3 juta umat Melayu Islam semua tuuuu... pada hari ini (Sabtu)..., tak rock aaaarrr... camni kalau puak2 dari parti yang mengaku melayu Islam sendiri (umporno) tak sokong Himpun nih... hahahaha...

Maka benarlah apa yang di perkatakan oleh Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat;
"Namun sampai sekarang mereka tidak sanggup mengubah dasar parti Umno itu kepada dasar Islam! Di manakah duduknya Roh Islam dalam Umno? Saya tanyakan persoalan ini untuk dijawab oleh seluruh umat Malaysia,"
Bagi gua senang jer... nak halang murtad nih, hapuskan semua bentuk budaya kuning dalam Malaysia nih..., URTV, Mangga dan majalah2 yang sewaktu dengannya, Hiburan berunsur kebaratan, tutup pusat hiburan (disko, pub dan sebagainya), tutup pusat judi, haramkan penjualan arak dan tegakkan hukum Islam... nanti lu orang tengoklah hasilnya...

Tapi sanggupkah Pemimpin yang mengaku Islam di Malaysia nih lakukannya... hahahaha.., akhir sekali gua nak pesan buat puak2 bebal umporno dan yang berHIMPUN sejuta seribu umat siang tadi...

Tanpa Melayu... Islam tetap berDaulat dan Hidup... kerana Islam adalah agama buat semua Bangsa Dunia ini... bukannya diturunkan khusus untuk Bangsa Melayu sahaja.... ada faham kaaaa...???

Pi mampus laaaa... dengan bangsa melayu... kerana Agama Islam (Agama Allah) tak perlukan bangsa Melayu beb....!!!! So... kepada bangsa melayu hipokrit yang dok melalak2 pasal Islam tu... malulah sikit beb....!!!! Murtad konon... dah bagi anak pakai baju senteng nampak lurah, bergaul sesuka hati tak kenal halal haram mana tak murtadnya... lepas tu nak salahkan bangsa dan agama lain... bodoh punya melayu yang mengaku Islam nih...

Hanya melayu yang menjaga akidah Islamnya sahaja yang terhindar dari gejala Murtad nih..., spesies Melayu yang mengaku beragama Islam dan tidak mengamalkan ajaran Islam yang hanya Solat 2 kali setahun yang ramai tergelincir dan murtad.

Semua tu salah siapa...???? hahaha... tepuk dada hantuk kepala kat dinding ok... jangan jadi bongok macam pemikiran puak2 umporno yahudi laknatullah tuuuu... sendiri buat silap, lepas tu salahkan orang lain... bodohnya bertingkat2 sejak dulu kini dan selamanya.

Nota: Nasib baik laaaa.... ramai rakyat Malaysia yang tak terpedaya dengan Agenda Himpun siang tadi.. kerana banyak implikasi buruk kepada negara (isu agama dan perkauman) mainan puak2 jahanam.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP