IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Senarai YB-YB Babi..!!!! Wakil Rakyat Binatang...!!!!

>> Thursday, October 06, 2011

hahaha..... cakap banyak pun tak gunakan... kan.. kan....!!!!

Inilah senarai YB-YB Babi dan Celaka wal Keparat wal Haramjadah wa cakap luuuuuu.... setiap kali Parlimen Bersidang sudah ditetapkan tarikhnya, dan persoalannya kemanakah YB-YB Babi nih menghilang...????

Siapa yang tak tahu menahu pasal isu YB-YB Babi nih... boleh klik di sini

Sebab itulah YB-YB nih selayaknya digelarkan Babi kerana undi yang diberikan kepada diorang untuk berkhidmat kepada rakyat, dan setiap kali Parlimen Bersidang diorang sebagai wakil rakyat menjalankan tugas yang di Amanahkan oleh rakyat dalam Parlimen tu... bukannya ponteng Bersidang Parlimen... mangkuk ayun punya Babi...!!!!

Pastikan PRU-13 nanti jika ada di kalangan YB-YB Babi ini di calonkan... lu orang pangkah jer... undi bagi kat Barisan Nasional... biarlah Pakatan Rakyat memekak terlolong untuk 5 tahun lagi.... muakakakakaaaaaa.... kalau pilih diorang pun tak bermakna dan langsung tak berguna.... pi mampus jelah dengan diorang tuuu...


Kedah
P14 - Merbok - Rashid Din (PKR)
P15 - Sungai Petani - Johari Abdul (PKR)
P16 - Baling - Taib Azamudden Md Taib (PAS)

Kelantan
P19 - Tumpat - Kamaruddin Jaafar (PAS)
P20 - Pengkalan Chepa - Abdul Halim Abdul Rahman (PAS)
P25 - Bachok - Nasharudin Mat Isa (PAS)
P26 - Ketereh - Ab Aziz Ab Kadir (PKR)
P27 - Tanah Merah - Amran Ab Ghani (PKR)
P29 - Machang - Saifuddin Nasution Ismail (PKR)

Terengganu
P36 - Kuala Terengganu - Mohd Abdul Wahid Endut (PAS)
P37 - Marang - Abdul Hadi Awang (PAS)

Penang
P44 - Permatang Pauh - Anwar Ibrahim (PKR)
P43 - Bagan - Lim Guan Eng (DAP)
P45 - Bukit Mertajam - Chong Eng (DAP)
P46 - Batu Kawan - Ramasamy Palanisamy (DAP)
P48 - Bukit Bendera - Liew Chin Tong (DAP)
P49 - Tanjong - Chow Kon Yeow (DAP)
P50 - Jelutong - Ooi Chuan Aun (DAP)
P51 - Bukit Gelugor - Karpal Singh Ram Singh (DAP)

Perak
P57 - Parit Buntar - Mujahid Yusof Rawa (PAS)
P59 - Bukit Gantang - Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin (PAS)
P60 - Taiping - Nga Kor Ming (DAP)
P62 - Sungai Siput - Michael Jeyakumar Devaraj (PKR) - PSM contest on PKR ticket
P64 - Ipoh Timor - Lim Kit Siang (DAP)
P68 - Beruas - Ngeh Koo Ham (DAP)
P71 - Gopeng - Lee Boon Chye (PKR)

Pahang
P83 - Kuantan - Fuziah Salleh (PKR)

Selangor
P96 - Kuala Selangor - Dzulkefly Ahmad (PAS)
P97 - Selayang - William Leong Jee Keen (PKR)
P102 - Serdang - Teo Nie Ching (DAP)
P103 - Puchong - Gobind Singh Deo (DAP)
P105 - PJ Selatan - Hee Loy Sian (PKR)
P106 - PJ Utara - Tony Pua Kiam Wee (DAP)
P107 - Subang - Sivarasa Rasiah (PKR)
P109 - Kapar - Manikavasagam a/l Sundaram (PKR)
P112 - Kuala Langat - Abdullah Sani Abdul Hamid (PKR)

Wilayah Persekutuan
P114 - Kepong - Tan Seng Giaw (DAP)
P121 - Lembah Pantai - Nurul Izzah Anwar (PKR)
P122 - Seputeh - Teresa Kok Suh Sim (DAP)
P123 - Cheras - Tan Kok Wai (DAP)
P124 - Bandar Tun Razak - Abdul Khalid Ibrahim (PKR)

Negeri Sembilan
P128 - Seremban - John Fernandez (DAP)
P130 - Rasah - Loke Siew Fook (DAP)
P132 - Telok Kemang - Kamarul Bahrin Abbas (PKR)

Sabah
P172 - Kota Kinabalu - Hiew King Chew (DAP)

Sarawak
P195 - Bandar Kuching - Chong Chieng Jen (DAP)
P212 - Sibu - Wong Ho Leng (DAP)


Memandangkan gua malas nak buat research pasal kampung baru nih...., gua di maklumkan majoriti penduduk kampung baru adalah penyokong tegar umporno... jika benarrrrrr... apa yang gua nak katakan pada diorang...;

Padan muka lu orang.... hahahaha.... parti yang mengaku parti melayu dah jual sama lu orang kah.. kah...kah... "Melayu jual Melayu"... Raja Nong Chik masyuuuuuukkkkk... lepas nih semua kroni kaum kerabat dia akan dapat projek di kampung baru.... perrrggghhhh... PADAN MUKA ORANG KAMPUNG BARU BEB...!!!!

Jika tak benar... lu orang maki jelah YB-YB Babi yang dalam senarai tuuuuu.... hahahaha...

Yang paling tak bleh blah sekali adalah YB yang mencadangkan supaya di adakan "undi belah bahagian" tuuuu.... apalah bangang sangat... takan mangkuk ayun yang mencadangkan tu tak toleh kiri kanan dulu tengok kaum kerabat ada ke tidak, cukup korum ke tidak dalam Parlimen tuuuu.... ini main cadang jerrrr....

hahahaha... gua ingatkan wakil2 rakyat PR nih.. cerdik sikit dari umporno/beEnd... rupanya sama jer taraf kebangangan diorang.... memang BABI wa cakap luuuu....

Nota: Mana2 YB yang tidak hadir kerana keuzuran di maafkan ok... (Medical Certificate) ada tak...???? Yang mana YB yang sihat walafiat pulak.... lu orang memang BABI jelah....!!!! Lu orang YB-YB BABI lebih teruk dari Katak dalam gambar kat bawah nih....

Sekurang-kurangnya.... katak nih datang dan tidoq dalam Parlimen walaupun bagi alasan bodoh sekalipun.... lu orang YB-YB Babi apa baranggggg...???? Apa pulak alasan BODOH lu orang.... hahaha... lu orang semua memang sial jelah... makan duit gaji dan elaun haram....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP