IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pemimpin PAS Paling Cibai..!!!!

>> Tuesday, October 25, 2011

Gua sebenarnya dah malas nak layan isu PAS dengan anak Pak Ali nih..., tapi jiwa gua jadi kacau beb dengan spesies anak Pak Ali nih sejak isu UG dulu... banyak sangat dia punya auta... lakonan tahap gampang pergunakan agama demi menghalalkan matlamat dia...

Gua punya tahap menyampah kat dia nih sehinggakan dalam bulan lepas pada suatu hari Jumaat di sebuah Masjid, gua nampak jer dia naik mimbar dan bagi salam... tak sampai lima minit gua dah start kereta pergi Masjid Seksyen 16, Shah Alam beb... buat apa gua berimamkan si Munafik nih....

(Itu persepsi peribadi gua terhadap malaun nih... takda kena mengena dengan sesiapa ok... persepsi lu orang... itu lu orang punya pasal...) 

Gua setuju dengan pendapat Tulang Besi terhadap malaun nih...., tak kisah laaa.. dia pergi ke Longgokan HIMPUN tu atas kapasiti apa pun... tetapi dia pernah menjawat sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor walau sekarang tidak lagi... hahaha... (satu keputusan yang bijak dari PAS) selebihnya ahli bawahan masih melihat dan malaun nih boleh dilabelkan lagi dalam kategori pimpinan parti wa cakap luuuu.... jadi bagilah contoh yang baik kepada ahli...

Seperti kenyataan Pesuruhjaya PAS Selangor sekarang ini..;
"Cuma impak kepada ahli, saya tidak dapat menapis setiap tanggapan ahli PAS terhadap beliau," gua rembat dari sini.

So... orang yang seperti gua sekarang ini berpandangan yang anak Pak Ali ini adalah musuh dalam selimut dalam PAS... dari kronologi UG dan pelbagai masalah yang dia timbulkan adalah lebih umno dari umPORno sendiri... adussssss.... haruskah di simpan pengkhianat seperti ini... kalau di zaman nabi dulu dah lama kena pancung nih...!!!!

Suka jugak gua nak kongsi pengalaman gua dan seorang kawan bersarapan pagi di gerai Pak Ariffin di Assam Jawa, Selangor semalam (Ahad). Dan Pak Ariffin pakai baju Kuning Bersih 2.0 lagi semalam... hahaha.. semangat betul orang tua tuuu... walau dah berumur beb...

Dalam gerai tu semuanya puak2 PAS beb... apabila di ajukan soalan pasal malaun anak Pak Ali dan Longgokan Himpun, reaksi diorang terhadap malaun nih semuanya negatif beb... takda sorang pun yang menyokong.. masing2 menunjukkan rasa tidak puashati diorang dengan pelbagai perkataan... sendiri mau ingat laaaaa....

Ntah laaa.. terpulang laaa.. pada persepsi masing2 terhadap anak Pak Ali nih... kalau dengan gua dah lama malaun nih makan kaki beb... dan gua juga faham Pimpinan PAS pun dalam dilema jugak dengan perangai anak Pak Ali sekoq nih...

Apa-apa hal pun..., tunggu jelah Parlimen dibubarkan... sama2 tengok samada PAS nak calonkan dia ni lagi atau tidak.... masa itu baru kita tau pendirian PAS terhadap malaun cibai nih..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP