IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Razak/Rosmah Mansor... Cooooolllll... jer...

>> Monday, October 03, 2011

Perghhhh... dari malam ini sehingga siang esok pasti kecoh dan menjadi tanda tanya kepada semua..., siapakah Saksi Misteri si Anwar Brahim nih.... hahahaha....

Huhhhh.... bertambah misteri apabila peguam Anwar pulak mengatakan ianya rahsia beb.... sebagai langkah2 berjaga-jaga takut saksi misteri tersebut di ganggu gugat oleh anjing2 peliharaaaaaan.... siapa ekkkk.... muakakakaaaa....

Lu orang bayangkan... punyalah misteri saksi tu... tiba2 saksi tu muncul jer... esok... sekali tengok si Altantuya beb.... hahahaha.... terkencing Rosmah dalam mahkamah wa cakap luuuuu...., Najib pulak cool jer.... kekasih hati sudah kembali.... dah macam pilem tamil pulak dah... hahahaha....


Walau apa pun.... mampuih pi la kat diorang... hahaha.... yang gua tau melalui persepsi kepala hotak gua nih..., si Najib dan Rosmah tu wayang jer... nak ketepi sepina apa kejadahnya tuuuuu.... kedua2 ekoq makhluk perosak bangsa dan agama nih.. sebenarnya sedang melakonkan watak baik arahan Apco beb...

Kekantoian perjumpaan dengan budak sakit jiwa bernama Sepol JuboqKari adalah masalah besar pada makhluk perosak bangsa dan agama laki bini tuuuu..., makanya selama ini kedua-dua ekoq makhluk tu terpaksa berlakon seolah2 diorang nih adalah sebagai PM laki bini yang mesra penguna... opppsss... mesra rakyat beb..., apatah lagi dengan perangai si pendek katek tuuuu... semua orang pun tau perangainya... bossy... beb...

Contohnya, seperti PM menunaikan hajat seorang kanak2 pengidap kanser (klik sini) dan menunaikan hajat anak cina celaka yang nak berjumpa sangat dengannya (klik sini). Sebelum perjumpaan dengan budak Sepol sakit jiwa tu... ada tak apa2 track record kedua ekoq makhluk PM laki bini nih menunaikan hajat berjumpa dengan insan2 malang, hahahaa... gua tak jumpa apa2 kisah berkaitan atau gua terlepas pandang beb... wa puchitauuu...

So.... akibat kekantoian berjumpa dengan budak bangang si sepol juboqkari tu... maka kedua-dua ekoq makhluk tersebut terpaksa membina imej keprihatinan diorang..., maka dengan itu apabika dalam mahkamah nanti kedua-duanya sudah ada jawapan bahawa mereka adalah pemimpin yang prihatin terhadap masalah rakyat.

Buktinya.... lihatlah bagaimana prihatinnya mereka berjumpa dengan peminat2 yang berhajat untuk berjumpa, hinggakan anak cina kurang ajaq yang menghina negara, agama dan bangsa pun makhluk bernama Najib nih terpaksa layannnnn.... sampai puak2 umporno pun berbulu dengan ulul amri diorang nih muakakakakaaaaaaa.....

So... wa tatak helan... wa tatak terkejut... apabila sampai masanya kedua-dua makhluk perosak negara nih masuk mahkamah, maka tok hakim pun bersetuju dengan kedua ekoq makhluk nih nanti, bukan setakat mendengar rintihan lubang juboq budak sepol tu... malahan mendengar rintihan pesakit kanser dan anak cina nasi lemak celaka tuuuu.... hehehehe..

hahaha... amacam dengan teori gua, ada butut tak...???? hahaha... sebabnya sejak dulu, kini dan selamanya gua tak pernah percaya dengan makhluk yang bernama Najib Razak nih.... apatah lagi malaun nih membesar dengan duit Yayasan Noah... cakap dia semuanya hancing beb... kalau zaman sekarang nih orang gelarkan Najib Razak sebagai Bapak Munafik jelah..... muakakakaaaaaa.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP