IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Muka Longkang.... 50% Diskaun... hahahaha...!!!!

>> Wednesday, October 19, 2011

Kah...kah...kah....

Sulat khabar lama... buku lama... tilam lama..., semua barang lama muleh jual sama gua... hahahaha..., tatak mau jual talak apa.. kasi buat kesat itu taik belak punya jam... hahahaha....


Inilah dia buku kisah Najib Razak yang tak laku di pasaran..., kenapa tak laku weiiii....!!!!

Bukankah... Najib Razak nih PM Malaysia paling popular dan glamouressss.... hahahaha... daripada buang 19 hengget beli buku tak berfaedah nih... lebih baik beli ayam sekilo RM8.90 boleh jugak makan seisi keluarga... hahaha...

Walau dah bagi diskaun 50% pun masih tak laku, daripada buang duit 8 hengget... lebih baik beli sardin dapat jugak dua tiga tin.. lepaslah makan untuk dua tiga hari... hahahaha...

Tak lama lagi buku nih akan di edarkan secara percuma kepada budak2 sekolah.... muahahahahahahaaaaa.....

Budak2 sekolah pulak bila dapat jer... buku nih pakat2 koyak buat kapalterbang, buat bot main tepi longkang.... kulit buku tu pulak kepal2 buat bola... kasi terajang sana sini... ngeeeeee....

Dah memang mulut longkang, perangai longkang laki bini 2 x 5 jer... dok kelentong rakyat Malaysia 24jam 365 hari..., membazirkan duit rakyat sebagaimana mengalirnya air longkang, maka tempatnya di longkang jugak lahhhh....

Nih gua nak hasut semua rakyat Malaysia supaya jangan undi barisan nasional/umporno dalam PRU 13 nanti, kalau tidak mamat nih jugaklah yang akan melongkangkan kita semua.... hahahaha...



Tengok di minit 6.34, apa dia punya ayat... hahaha... "selagi ada orang tua ini di sini... bla..bla..bla..." kah..kah..kah....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP