IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mashitah Pening...!!!!

>> Wednesday, September 14, 2011

Penulis: Namron.

Saya berasa terpanggil mengulas tentang fakta 'Kecelaruan parti PAS yang semakin ketara' daripada Mashitah Ibrahim yang dilihat sebagai cendikiawan Islam tersohor.

Pertama;
Kecelaruan yang ditimbulkan oleh Mashitah ialah menggambarkan oleh kerana hubungan baik PAS dengan DAP, PAS telah membuang perjuangan Islam dan menuduh Umno sebagai dalang dalam isu kontroversi sebuan gereja baru2 ini.

Memang tidak dinafikan Umno terlibat di belakang tabir dalam isu ini. Jelas Umno selama ini bertoleransi dengan murtad. Rekod Umno di dalam memerangi murtad adalah amat buruk dan sangat-sangat dikesali.

Lupakah Mashitah parti yang beliau wakili telah meluluskan Akta Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah-Wilayah Pesekutuan) 1997 (Akta 559). Sesiapa yang merujuk kepada Akta tersebut akan melihat bahawa “Murtad” tidak menjadi salah satu dari kesalahan jenayah Syariah di dalam Wilayah-Wilayah Persekutuan.

Siapakah yang telah meluluskan Akta Jenayah Syariah ini?
Adakah DAP?
Adakah Ambiga?
Adakah Gereja Methodist Damansara Utama?
Atau, bukankah yang meluluskannya adalah Umno?

Kedua;
Janji palsu PAS terhadap hudud. Jangan juga kita lupa betapa Umno beberapa kali menghalang usaha PAS untuk melaksanakan hukum hudud di Kelantan yang telah diluluskan oleh sidang DUN Kelantan.

Mahathir berkali-kali menghina hukum hudud dan UMNO hanya mengiakannya. Haramjadah UMNO semoga ke neraka semua penyokong-penyokong yang memuliakan Mahathir yang menghina Islam.

Mashitah tidak ada hak dan layak bercakap mengenai komitmen PAS terhadap Islam. Lagi banyak beliau bercakap lagi terserlah kebodohan beliau. Ingatlah Mashitah..!!! sewaktu kamu diperlukan oleh Umno, kamu akan dipergunakan sebagai alat propaganda!! Setelah kamu tak diperlukan, kamu akan dibuang macam taik!!!

Kalau nak dibandingkan dengan Umno dalam memertabatkan Islam, banyak kecelaruan yang jelas dan nyata kalau nak saya tuliskan disini. Tun Dr. Mahathir Mohamad Bapak Kemunafikan, Kefasikan dan Kekufuran pernah berkata bahawa Umno sudah busuk hingga ke usus. Dr Mahathir juga berkata Umno sudah jadi parti Perasuah.

Dan, dia juga kata orang makan rasuah sama macam makan babi. Jadi, puak makan babi hari ini menunjuk-nunjuk nak jadi hero Islam. Masuk akalkah puak ketagih babi nak bela Islam?


Baca juga di sini, lu orang agak2 berani ke.... minah nih...???

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP