IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lawak Bodoh...????

>> Tuesday, September 13, 2011

Klik gambar kalau tak puas baca atau...
lu orang ada penyakit rabun jauh/dekat... hahaha...

Amacam.... nampak tak kebodohannya sama macam lawak alif mim nun wau bunyinya "Sarkas"..... hahahaha....

Sama jer... bodohnya ngan najib, sendiri bentang bajet... sendiri suruh kaji semula... kah...kah...kah....
Sama jer... bodohnya dengan bhaghal2 KPDNKK, naikkan harga barangan... lepas tu gempaq keluarkan amaran pada peniaga.... akhirnya habuk pun taraaaaa.... hahahaha.... macam sial...
Sama jer... bodohnya dengan Majlis/Jabatan Agama Islam.... nak ajar ilmu Allah pun kena dapatkan Tauliah... muakakaaaaa....
Sama jer... bodohnya dengan Profesor2 kang kong yang sanggup membodohkan diri demi "Ketuanan"... ngeeeee.... dari taraf keling jatuh satu anak tangga kepada pariah.... huhuhu...
Sama jer... bodohnya dengan Pengerusi/kakitangan SPR yang meletakkan senarai hantu dalam satu rumah, nama dalam senarai daftar sama jantina, bini askar pun guna undi pos dan macam2 lagi kerja bodoh diorang..
Sama jer... bodohnya dengan Pengarah2 JPN sanggup jual MyKad pada warga asing dan subahat dengan SPR...
Sama jer... bodohnya dengan KPN dan Pegawai2nya... nak kencing dalam isu BERSIH... last sekali sendiri yang kantoi... hahahaha.... molotov cocktail dalam botol plastik.. dah tu pulak ada tulis perkataan BERSIH...
Sama jer... bodohnya dengan SPRM yang tak habis2 mengencing rakyat dengan cerita ramayana diorang...
Sama jer... bodohnya dengan penchachai2 umporno, dah tau pemimpin tu bangang seumur hidup... lagi mau sokong...

Banyak lagi perkara2 bodoh dan apa lagi yang tak bodohnya dalam setiap kementerian keraaaajaan beEnd... yang kerja diorang makan gaji hasil dari cukai rakyat untuk membangangkan rakyat... bukannya untuk memajukan rakyat... apa punya bodoh dan bangang laaaaa....

Lain perkara yang lu orang terasa diri di perbodohkan tapi tak tersenarai kat atas tu..., lu orang sambung laaa... sendiri... hahaha...

Dalam sejarah Tanah Melayu atau 54 tahun... makhluk paling bodoh dan bangang ialah kat bawah nih.... dan sekalian rakyat yang bersama2 menjerit terpekik-pekik perkataan MERDEKA sampai tujuh kali... sedangkan Malaysia tak pernah di jajah pun.... hahahaha...


Dan kebodohan tersebut terserlah lagi apabila di sambung pula oleh Perdana Menteri yang lima ekoq tu setiap tahun.... termasuklah Perdana Menteri Mamak Kerala tuuuu.... hahaha.... dah capai status Perdana Menteri, dah boleh akses kepada semua dokumen sulit negara, wajib tahu status negara, tapi kenapa tak perbetulkan sejarah negara dari zaman diorang lagi... kenapa masih meneruskan upacara bangang sambutan keMERDEKAAN setiap tahun... itu yang dikatakan... dah laaaa... bangang, ada hati pulak nak membangangkan rakyat juga.... hahaha....

Apa yang gua pasti...
1) Negara tak pernah di jajah.
2) Sambutan hari kemerdekaan  setiap tahun
3) Tetapi undang2 darurat masih kekal sehingga ke hari ini....

Begitulah adanya lawak bodoh di negara tercinta ini.... muakakakakaaaaa.....!!!!

So... lu orang fikirlah sendiri... patut atau tidak keraaaa...jaan beEnd/umporno nih di tumbangkan dalam PRU 13 nanti.... hahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP