IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Betina Malaysia Semuanya Bangang...!!!!

>> Saturday, October 01, 2011


Di sidebar blog gua ini gua letakkan Madah Tun Nila Utama dari filem Musang Berjanggut lakonan Allahyarham Tan Sri P. Ramlee yang berbunyi;
Apa bezanya Perempuan dengan Betina..???
"Perempuan menjaga Maruah, tetapi Betina menjualnya."
Dan baru sebentar tadi, dalam inbox gua ada permasalahan seperti di bawah;
Mohon pandangan tentang pemasalahan berikut;
- Seorang gadis melayu terjerat dgn cinta lelaki pakistan. Si gadis samada rela atau tidak telah serahkan tubuh pada kekasihnya (pakistan)
- Setelah beberapa lama bersama (mcm pasangan suami isteri) si gadis selalu dipukul (lempang) apabila tidak mahu melakukan hubungan seks
- Sigadis mahu memutuskan hubungan tetapi diugut untuk disebarkan gambar bogel beliau jika memutuskan hubungan atau menolak melakukan hubungan seks dgn lelaki pakistan tersebut.
- Melaporkan kejadian kepada pihak polis adalah didalam pertimbangan gadis tersebut, tetapi takut si lelaki akan balas dendam kerana suka memukul dan sebagainya.

Apa yang kita patut buat untuk bantu? Pandangan dan sokongan adalah amat dihargai.
Persoalannya... perlukah dibantu minah yang seperti ini...???
Sendiri syok menyedap dengan jantan warga asing dah dapat penyakit baru nak tengadah. Apa jantan melayu dah takda ke... hinggakan sanggup gadai maruah pada warga asing...???

Ini hanya sebahagian kes yang terjadi dalam masyarakat kita, sebenarnya banyak lagi yang terjadi seperti kes gadis Malaysia ikut jantan indon samapai ke Lombok, lepas tu menyusahkan mak bapak minta di bawa pulang... masa menyedap tak ingat mak bapak... dosa pahala jauh sekali laaaaaa....

Gua pun kadang2 tak paham dengan citarasa betina2 melayu kat Malaysia nih... nak cari yang hidung tinggi, dada berbulu atau... hahaha.. nak yang dalam spender tu macam dalam filem porno... dah dapat kena penerajang...


Ambil contoh... macam artis2 Malaysia yang kahwin Mat Saleh... kononnya bangga dan mantop lah... lepas kena tibai depan belakang sampai lunyai.. bercerai.. hahaha... jangan katakan artis yang minat kahwin mat saleh, member gua sendiri kahwin mat saleh new zealand... tak sampai setahun kahwin bercerai... mana tahan... mula2 kahwin balun depan dah lama kahwin belakang pun kena rodok.. tak bagi pelempang penerajang fullset... lastly balik malaysia... kahwin dengan orang malaysia... dah dia kata tak rasa apa pulak....kih...kih...kih....

Berbalik pada kes betina kat atas tuuuu.... bagi gua repot polis jelah, lu sekarang di malaysia bukannya di pakistan mau takut dengan mamat pakistan sial tu...., tak pun bawak laaaa... mana2 jantan kawan2 lu atau adik beradik lu pergi belasah pakistan tu sampai lunyai... biar tiga suku nyawa baru hantar balai.... apa ke bangang sangat..

Kepada betina2 melayu yang senasib dengan betina kat atas tu.... renung2kanlah... bertaubatlah dari perbuatan terkutuk tuuuu... jangan ikut nafsu nanti layu beb... Ibrahim Ali and the Gang pun tak dapek nak nolong laei.... hehehehe....

Walau apa pun dalam kes macam ni kan... kalau buat perbandingan antara betina melayu dengan betina india... gua tetap respeks betina india beb..., sebabnya betina india kalau tengah menyedap pun tetap ingat kat mak bapak diorang.... lu orang bayangkan bila tengah sedap diorang tetap panggil mak bapak diorang kan.... yang jantan punyalah pulun semacam... yang betina pulak... tak habis2 panggil mak bapak dia... "amma... paaaaa... amma..paaaa....."... hahahaha....yang betina melayu nak ingat mak bapak diorang... hahaha.. jangan harap laaaa.... bila dah buncit baru teringat mak bapak... itupun kalau ingat laaaaaa.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP