IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Bila Nak Berambus Weiiiii....!!!!

>> Monday, August 22, 2011



Kalau Mantan Presiden dah kata macam tuuuuu.... wallllaaaaweeeiiiii... sendiri mau ingat laaaaa....

Weiiiii... Najib Nazak tak gheti2 nak berambus lagi keeeee..... dari Putrajaya tuuuu... ????? Angkut sekali mak badak tu pi Peranchis, duduk kat Mahligai Putrajaya tu pun membazirkan duit rakyat jer.... bil air mandi mak badak jer... RM30 ribu sebulan.... apa kejadah punya mandi tuuuu.... hahahaha....

hahaha....

Yang penting jangan pilih langsung mana2 pemimpin dari umnoporno untuk jadi Perdana Menteri.... hahaha.... Mahatet ni pun.... jenis mamak akai panjang jugak ni.... dia punya auta World punya auta... sanggup buat apa saja, asalkan legasi dia terpelihara dalam kabinet keraaaaa....jaaaaan Malaysia.... muakakakaka....

Pilihanraya ke 13 nanti, yang wajibnya kita tumbangkan beEnd dan umnoporno mampus.... maka legasi mahatet... legasi Razak.... legasi Onn.... kiok dan tersadai kat bawah nih..... hahaha... barulah Malaysia boleh menuju ke alaf baru....


Pergi mampus dengan beEnd dan umnoporno...., umno Parti Kapiaq... Parti Lord Reid... kah...kah..kah...
Bukan gua yang kata, tapi Ali Setan yang kata...., Parti umnoporno adalah Parti Setan..., Sebabnya telinga pencacai parti ini akan terasa panas apabila dengar ayat2 Allah yang termaktub dalam Al-Quran.... kah...kah...kah....!!!!

Apaaaaaa.... lu orang tak percaya ke....??? hehehe.... klik sini... mau percaya umnoporno atau percaya kepada Allah SWT...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP