IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Nak Masuk Meminang Lepas Raya..!!!!

>> Monday, August 15, 2011

Gua mula terpikat dengan lakonan minah ni dalam siri Mertua Vs Menantu, dia ni memang cun dalam pandangan mata gua laaaa.... mata lu orang mana gua tau kan... hahaha... lain orang lain citarasanya...

Bila dia dah bertudung nih... nampak terlebih cun pulak dah... wallaweeiiii.... gua ingat nak masuk meminang aaarrr.... kuota ada lagi 3 nih.... amacam... lepas raya nih boleh kot projection untuk nombor 2...

Pramugari gua awal2 lagi dah kata ok...., asal gua adil dan saksama, dia takda hal kalau gua nak pasang empat sekaligus, tapi dengan syarat kalau gua tak berlaku adil terhadap semua pramugari... dia akan C4 pramugari nombor 2, 3 dan 4... biar keadilan tu tetap pada dia sorang jer..., pening kepala gua memikirkannya... hahaha...


Pelakon Filem 'Aku Masih Dara' yang terkenal dengan imej seksi tahun ini buat pertama kalinya menyambut kedatangan Ramadhan dengan imej yang jauh berbeza.

Beliau yang juga merupakan Pelakon Drama popular Astro, Mertua VS Menantu ini mengakui lebih selesa dengan imej terbaru beliau mengenakan tudung tanpa sebarang pakaian yang menjolok mata.

Namun bagi Raja Farah, cabaran paling getir bagi beliau setelah berpakaian Muslimah adalah memastikan gaya pertuturan dan pergaulan beliau dikawal dan tidak melampaui batas juga bersesuaian dengan status beliau kini bergelar isteri orang.

Raja Farah yang tampak manis mengenakan imej terbarunya juga berkata beliau masih lagi menerima tawaran berlakon namun agak terhad kerana mahu memberi tumpuan terhadap rumahtangganya.

Semoga Raja Farah akan terus kekal dengan imej seorang wanita Muslimah dan yang paling penting, biarlah ianya selari dengan hati dan jiwa yang bersih.

Selain Raja Farah, beberapa artis tanah air yang turut mengambil langkah yang sama termasuklah Farah AF2 dan bekas kekasih Nabil Raja Lawak iaitu Irma Hasmie. - gua petik dari portal Bicara Online (ini portal baru ke....???)
Alamakkkk.... minah nih dah jadi bini orang laaaaaa..... kensel projection lepas raya....tapi kalau ikutkan di sini macam boleh jer.... amacam... ??? mau cuba kaaaa...???

Walau apapun dalam gurau mengutuk pelbagai..., gua ucapkan Selamat Berhijrah buat Raja Farah semoga ianya berkekalan dan sentiasa dalam Rahmat Allah hendaknya.

Tahniah beb.... kalau boleh itu leher kasi tutup aaarrrr.... tutuplah sepenuhnya... jangan tutup sikit2 macam kak ijat... atau tak tutup langsung macam bini ulul amri umPORno.... hahahaha.... rambut mengerbang macam langsuir terlebih makan.... hahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP