IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangsat Punya PATI...!!!!

>> Monday, August 15, 2011

Akibat kedurjanaan umno/barisan nasional, maka hal ini telah terjadi. Semua orang dah tau sejak zaman Mahatet dan Megat Junet projek memberikan MyKad kepada Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI) telah berleluasa, pelbagai laporan dan aduan telah di buat, tetapi kes/isu ini disenyapkan tanpa sebarang siasatan. Rakyat Sabah hanya memendam perasaan jelah...

Tak lama lagi giliran kita pula akan terjadi, apabila bangsat2 anak haramjadah PATI yang mendapat MyKad secara harami ini akan menghalau kita keluar dari negara sendiri seperti apa yang berlaku di Sabah.


RAMPAS....Wahab melarang umat Islam bersembahyang di surau yang dibinanya setelah menghalau Imam Rawatib awal tahun lalu.

Oleh: MUHAMMAD HAIKAL HALIM

PENDATANG Asing Tanpa Izin (PATI) yang mendapat MyKad melalui pintu belakang, Wahab Bin Nonong telah bertindak menghalau Imam Rawatib yang dilantik Jabatan Hal Ehwal Islam Negeri Sabah (JHEAINS) dan melantik dirinya sebagai ‘Imam Bertauliah’ di surau yang dibina di atas tanah adat yang dicerobohnya; milik Anak Negeri Sabah, Nina Bte Gaya.

Natijahnya, penduduk kampung terpaksa membina surau sementara beratap dan berdindingkan karung plastik terpakai untuk membolehkan mereka menunaikan solat lima waktu, tarawih dan majlis tadarus Al-Quran.

Selepas kejadian Surau PPRT di Bukit Belacon, Lahad Datu, Surau di Kampung Lamak Bukit, 20 kilometer dari Lahad Datu ini lebih daif kerana hanya berlantaikan plastik dan mudah diterbangkan angin sehingga jemaah terpaksa menunaikan sembahyang dalam hujan lebat.

“Kita bercadang mahu bina surau baru, tetapi JHEAINS tidak benarkan kerana ada surau yang dibuat Wahab di atas tanah adat peninggalan bapa saya. Wahab halau imam yang dilantik JHEAINS, jadi saya ambil imam itu untuk berkhidmat di surau sementara yang kami buat secara gotong-royong,” ujar Nina sambil menitiskan air mata kesedihan kerana terkenangkan kezaliman Wahab terhadap Umat Islam di kampungnya.
Orang2 umno pasti gembira dengan berita macam nih..., sebab nak menang dan kekal berkuasa sanggup mengadai kedaulatan negara... hahaha...

Ini anak haram sialan punya PATI sudah jadi kaduk naik junjung beb...., apakah nasib kita nanti akan jadi begini...., kalau tak mau jadi seperti ini... maka...

Dalam PRU-13 nanti, kita ramai2 tumbangkan barisan nasional/umno, lepas tu kita desak keraaaajaan baru untuk menarik balik semua MyKad PATI yang diluluskan oleh keraaajaan barisan nasional dan halau diorang balik ke negara asal diorang... berambus pi main jauh2...

Kalau diorang berdegil tak nak balik jugak... kita C4 kan jer... bagi mampus..., tak pun kita tangkap lepas tuuuu... kita kumpulkan diorang dalam satu tempat tertutup kita lepaskan gas beracun macam yang Hitler buat pada kaum Yahudi... muakakakaaaaa.... biar diorang mampus sekoq2...

Perghhhh... kejam gila gua punya hukuman pada PATI yang macam haramjadah nih.... hahaha... pundek harami pandikutty punya umno/barisan nasional...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP