IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tangan2 Ghaib Mahathir BERSIH...????

>> Wednesday, July 06, 2011

“Dengar katanya dia nak menghadap Yang di-Pertuan Agong, Saya fikir elok dibatalkan dulu  sebelum menghadap. Nanti tak tau apa yang disembah, nanti jadi sembah derhaka pula,” kata Muhyiddin.
Wooiiittt... mat sembab...!!!!

Lu lebih elok diam jelah..., tuuuu... bumbung rumah Pak Long tuuu... dah siap repair belum.... piiiraaahhhh... kanciang berterabur laaaaa.... hahahha..., noktah.

Semua dah sedia maklum setelah perbincangan dengan YDPA, maka dipersetujui bahawa perhimpunan BERSIH akan di buat di Stadium. Dan keputusan ini juga adalah tamparan hebat kepada umPORno dan sekutu2 bahalolnya... terutama si pundek Al-Kataki Perkosa dan Seltannya Si Mahathir Firaun.

Dan jika mahu lebih mengancam lagi, jika Yang Di Pertuan Agong sudi mencemar duli untuk menghadirkan diri di Stadium bagi menerima memorandum BERSIH 2.0 yang sepatutnya diserahkan di Istana.

hahaha... lagi berbulu lerrr... puak2 umPORno dan pencacainya sekalian menerima tamparan sewa pergi balik dan muka2 diorang yang bertampal kulit babi 14 inci bertambah2 tebal wa cakap luuuu...

Pertama sekali gua ingin mengucapkan Syabas, Tahniah dan Terima Kasih kepada Yang Di Pertuan Agong kerana prihatin dan faham akan suara Rakyat.

Dari maklumat yang gua perolehi, bahawa keputusan untuk membenarkan Perhimpunan Bersih ini sebenarnya tidak mendapat sokongan dari sebahagian Majlis Raja2. Banyak lagi Raja2 yang masih patuh dan berseronok dengan umPORno.

Sayugia itu, izinkanlah gua untuk memberitahu kepada pihak Istana dan Raja2 sekalian bahawa umno yang Tuanku sekalian sokong ini bukanlah umno pada tahun 1946, iaitu umno yang asal..., umno yang memperjuangkan dan membela nasib orang2 melayu.

Umno yang ada sekarang ini adalah umno ciptaan Mahathir Mohamad, umno 1987... umno yang sudah terkeluar dari landasan perjuangannya, umno yang penuh korup dan penyakit umno yang korup sejak zaman Mahathir telah menjadi semakin kronik di bawah Abdullah Badawi dan terkini oleh Najib Razak.

Buat pengetahuan Raja2 sekalian, umno kini lebih enak dikenali sebagai umPORno... sebuah parti politik yang tiada jati diri dan maruah, sebuah parti yang penuh dengan pemimpin2 yang berlendir lagi menjijikkan. Sebuah parti yang memelihara sahabat2 dan kroni2 mereka untuk mengaut kekayaan hasil bumi Malaysia, sedangkan rakyat kebanyakkan masih ramai lagi yang berada bawah paras kemiskinan.

Haruslah di ingat, bahawa segala kepincangan dalam negara ini bermula dari tangan makhluk durjana yang bernama Mahathir Mohamad dan dialah bapa konspirasi terbesar negara sehingga ke hari ini. Lihat sajalah permainan liciknya menganggu-gugat kepimpinan Abdullah Badawi sebagai PM-6, dan sekarang ini orang tua kutuk itu masih lagi menjalankan tangan2 ghaibnya dengan menganggu-gugat keraaaajaan Najib Razak.

Kesimpulannya di sini, selagi orang tua kutuk nih masih beroksigen... selagi itulah negara ini tidak akan aman. Muhyiddin Yasin kini sedang menjadi barua utamanya dengan perancangan untuk menjatuhkan Najib Razak, bagi menjamin perjalanan selesa anak dia yang botak itu.

Dan kepada Raja2 sekalian, sudah lupakah apa yang Mahathir Mohamad lakukan kepada Institusi Raja2 sebelum ini...???? Apakah Tuanku2 sekalian sudah menjadi Melayu Mudah Lupa...???? Apakah dengan segala kemewahan yang Tuanku sekalian kecapi sekarang ini maka Tuanku sekalian terlupa pada kepayahan dan kesusahan yang rakyat harungi sekarang ini...????

Gua berharap amat sangat supaya Raja2 sekalian dapat membuka mata dan minda untuk melihat susah payah rakyat yang tertindas dibawah pemerintahan barisan nasional/umPORno ini, dan dapat memberi mesej yang jelas kepada rakyat sekalian untuk menumbangkan keraaaaajaan barisan nasional dalam PRU-13 akan datang.
Akhir sekali dengan ini gua mengucapkan jutaan terima kasih juga kepada DYMM Sultan Kelantan, YM Pemangku Sultan Terengganu, DYMM Sultan Johor dan DYMM Sultan Selangor yang bersama-sama berdiri teguh di belakang Yang Di Pertuan Agung dalam isu BERSIH 2.0 ini. Manakala Raja2 yang lain masih berseronok lagi dengan umPORno.
p/s: Maaf... gua tak pandai nak berbahasa bunga2 dan berbahasa istana.... so very sorry aaarrr... yang penting lu Sultan kaaaa... lu Raja kaaa... lu PM kaaaa... lu VVIP kaaa... lu peminta sedekah kaaaa... lu buruh kasar kaaaa... lu penagih dadah kaaaa....????

Yang penting bagi gua... kita semua adalah MANUSIA yang berasal dari kemaluan, keluar dari kemaluan dan mati juga dalam keadaan MALU.... apabila masuk ke alam barzakh, mayat/bangkai kita di makan cacing dan menjadi najis yang keluar melalui dubur binatang tersebut... so... MALU... aaarrrr.... pada ALLAH SWT.

17 IkutSukaLu...::

BUNTAT,  Tuesday, July 05, 2011 8:58:00 PM  

DAULAT TUANKU, INI BARU RAJA BERJIWA RAKYAT, BIK MAMA N ISTERINYA JGA GELABAH BEB, JOKER MULUT LEBAR KENA TARIK BALIK PENGHARAMAN BERSIH, LEPASKAN KUTU2 YG LU TAHAN DLM ISA, BUAT SKRIP BARU, YG LAMA DA KENA REJECT, BUAT LA CERITA PENYOKONG BERSIH SDG MENGUMPULKAN SENJATA BERUPA PENYAPU LIDI KE, LASTIK BURUNG KE, TAK PUN GUNDU GETAH KE

Na'im Nikmat Tuesday, July 05, 2011 9:52:00 PM  

Ayat bro yang ni betul2 menusukku

"Yang penting bagi gua... kita semua adalah MANUSIA yang berasal dari kemaluan, keluar dari kemaluan dan mati juga dalam keadaan MALU.... apabila masuk ke alam barzakh, mayat/bangkai kita di makan cacing dan menjadi najis yang keluar melalui dubur binatang tersebut... so... MALU... aaarrrr.... pada ALLAH SWT."

Sebab itulah hakikat kepada penciptaan kita semua yakni kita semua berasal drpd setitis air mani yang hina, mengapa tiba2 kita jadi penentang yang terbesar kepada ALLAH S.W.T Mengapa???

a.samad jaafar Tuesday, July 05, 2011 10:55:00 PM  

BUNTAT... lu punya ulasan bikin kuat pecah perut wooo.. hahahaha...

ahmadiy hannaniy Tuesday, July 05, 2011 10:55:00 PM  

aku suka perenggan terakhir ko tu.. br la aku menambah rasa hina dihadapan Allah

Waris,  Wednesday, July 06, 2011 2:07:00 AM  

Lu kna join pukida bro... baru boleh pandai berbahasa bangsawan ni sebab luaka dididik oleh ayahanda dan bonda.

Bangang punya melayu pukida... Perasan bangsawan... padahal melayu bangsat je... uuwweeekkk!!!

Anonymous,  Wednesday, July 06, 2011 11:40:00 AM  

Si Waris nih nak d ajar supaya jgn kurang ajar dgn kita. Saya syorkan bro2 PEKIDA cari beruk ni dan ajar dia cukup2. Kurang ajar punya Melayu!!!

muqlis04 Wednesday, July 06, 2011 11:59:00 AM  

bro check mail gua baru hantar kat lu..bloger milo suam kena cekup

wassalm

otaklunyai Wednesday, July 06, 2011 12:24:00 PM  

Lu memang RARE lah Bro... walaupun lu bukan level raja tapi lu punya kepala-otak memang klass... macam pemimpin... ada jugak yg kepala pon dah botak macam bola... umur pun dah tak berapa hari je lagi... tapi dia punya bangang tak habih2...dulu, kini dan selamanya, dok marah rakyat nak join BERSIH.. kalau lu tak nak join itu lu punya pasal sebab lu nakkan habuan lu utk berjudi siang malam, tapi lu jangan sekat rakyat nak cegah kemungkaran kera-jaan sebab rakyat bukan boddoh macam lu walaupun lu ada kuasa dan kedudukan...

ANUAR Wednesday, July 06, 2011 12:26:00 PM  

nk paksa rakyat ikut kehendak depa!!! boleh jalan daahhhhh!!!!.Tunggu PRU13 kita ajar cukup-cukup.tengok sapa yg berkuasa rakkyat atau UMporno/bn.

Irwan Wednesday, July 06, 2011 2:27:00 PM  

Gua respek dengan Agong kita! Kalau lah boleh diadakan PRU untuk tentukan sapa jadi Agong, GUA AKAN SOKONG TUANKU MIZAN!!!

http://payabesarpedas.blogspot.com/2011/07/bersih-ialah-konspirasi-bn.html

Anonymous,  Wednesday, July 06, 2011 2:42:00 PM  

Boleh menang ka, mengkalau sbg contoh la di Matang Pauh ada 88 orang satu umah, dan terbaru di Perak - 1500 lebih manusia terpanjang umurnya di dunia hanya di malaysia, belum kira hat hat lain lagi depa tipu ISA oooii.....

Muntazhar Wednesday, July 06, 2011 3:51:00 PM  

kita berikan doa laknat sehingga hari kiamat untuk mereka sekeluarga hingga he penghujung generasi tanpa mengecualikan walau satu benih pun, dengan memohon Allah swt menurunkan kehinaan maha besar, kecelakaan maha besar, kenistaan maha besar sehingga dunia ini berakhir...

Waris,  Wednesday, July 06, 2011 6:01:00 PM  

Fuiyooo takutnye ugutan melayu hutan pukida. Apa barang bro kalau nama je pertubuhan dakwah tapi pengikut solat pun tidak puasa pun tidak. Bulan puasa ada abang AH LONG dok mentekedarah dpn gua... lagi kurang ajar. Ramai kawan2 gua dari pukida tapi rupa tak macam Islam. Setiap pergelangan tangan, kaki, leher ada rantai. Termasuk ayahanda. Hutan mana lu orang mai ha?

Anon 11:40, lu dah berbaiah ke? Cukup2lah... jangan jadi BANGANG berterusan. Ikut dakwah Islam bukan ikut dakwah pukida. Kalau ikut dakwah pukida peluang nak masuk syurga terlalu tipis atau tak ada langsung.

Pegi mampos dengan pukida. Gua sikit pun tak takut dengan ugutan abang ah long ke, ayahanda ke... GO TO HELL!!!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Wednesday, July 06, 2011 6:30:00 PM  

salam
begitulah..jika gempaknya lebih pasti tak jadi..tapi baju bersih tu gua adatiga ..tag anak muda hitam putih gua ada 4

tukang kata,  Wednesday, July 06, 2011 11:58:00 PM  

kalau panggil tukang tu perbaik rumah pakai jahanam la jadi prokek terbengkalai la pasal dia ni sembab dan selalu kencing

gigiitam Sunday, July 10, 2011 3:57:00 AM  

kalau la rakyat malaysia nie mentaliti tinggi..rasenye satu malaysia dah buat perhimpunan menggila mcm dekat thailand,mesir,etc..baru lah namenye transformasi mcm yg diuarkn pengkhianat bangsa tu..sumpah aku haramkan duit cukai hasil titik peluh bapak aku tu masuk dalam poket bini kau dan konco2 kau..sampai mati aku haramkan..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP