IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tajuk Utama Akhbar Hari Ahad (10 Julai 2011)

>> Saturday, July 09, 2011

Dengan pelbagai tohmahan dan propaganda bersifat Israel Zionis terhadap perhimpunan Bersih yang bakal berlansung di perkarangan tempat letak kereta Stadium Negara pada jam 2 petang nanti, di lepmparkan oleh media2 pencacai selama beberapa minggu ini.

Dengan pelbagai sekatan jalanraya di pelbagai tempat bagi menghalang laluan masuk ke ibukota. Dengan ini atas cadangan seorang komentator, iaitu saudara "Anti Melayu Bodoh" dalam n3 sebelum ini.

Seperti bakal dijangkakan tajuk utama Akhbar pada hari Ahad (esok) ialah;

1) "BERSIH" gagal mendapat sambutan rakyat"
2) "Rakyat menolak BERSIH"
3) Perhimpunan Haram Tiada Sambutan
4) Polis berjaya mematahkan serangan Puak Pengacau
5) Dan macam2 lagilah yang berunsurkan fitnah dan mengutuk BERSIH

Sedangkan pada hakikatnya pihak Polis yang mengikut arahan "Ketuanan Melayu" atasannya yang menjadi anjing kepada keraaaaajaan beEnd/umPORno bacul dan melanggar perlembagaan negara dan menderhaka kepada titah Yang Di Pertuan Agong telah membuat sekatan jalanraya di serata pintu masuk ke ibukota.

Inilah lambang kemusnahan sistem Demokrasi negara dan hari ini juga adalah hari di mana kita semua dapat melihat betapa takutnya keraaaajaan beEnd/umPORno menghadapi suara kebangkitan RAKYAT.

Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) yang selama ini berkokok melalak mempertahankan penipuan mereka bagi memenangkan beEnd/umPORno dalam Pilihanraya Umum ke 13 ternyata telah diam membisu sejak dua tiga hari ini. Biarlah dunia melihat betapa korupnya permainan politik umPORno/beEnd yang mempergunakan Agensi Kerajaan demi kepentingan kuasa politik jahat mereka demi mengekalkan kuasa pemerintahan negara.


Tindakan keraaaajaan beEnd/umPORno ini sebijik seperti tindakan Israel Zionis menghalang dan menindas rakyat Palestin, mana taknya kerana ideologi serta taktik ini datangnya daripada penasihat Israel mereka iaitu APCO.

Sejarah BERSIH hari ini juga membuktikan RAKYAT boleh menilai betapa jahatnya Keraaaajaan beEnd/umPORno yang merogol kebebasan bersuara rakyat, seolah-olah Malaysia ini negara Mak Bapak diorang yang punya.

Memang dasar Haramjadah....!!!! kepada sesiapa yang bersekongkol dengan keraaaajaan beEnd/umPORno...!!!!

Justeru itu, maka bersiap sedialah semua sekalian Rakyat Malaysia untuk gelak guling2 dengan Tajuk Utama Akhbar esok hari, termasuk juga berita dari TV3 suku laknatullah malam ini, sediakan kertas tisu dan tuala bagi mengesat airmata akibat berita lawak bangang yang bakal tersiar nanti dalam Agenda kerajaaaan beEnd/umPORno meneruskan tindakan mereka memPERBODOHkan Rakyat.

5 IkutSukaLu...::

Shalehudin Saturday, July 09, 2011 11:15:00 AM  

Salam bro, fuyoo... lajunya lu bro, dah sampai esok... kahkahkah...

Isa Saturday, July 09, 2011 11:24:00 AM  

Tanpa Nama 11.14am;

Lu tau ke gua kat mana sekarang...???

Jangan jadikan budaya fitnah umPORno sebahagian drpd sifat diri lu...

Komen lu gua padamkan kerana ada perkataan lucah... harap mak bapak lu dapat berikan didikan sempurna pada lu...

Isa Saturday, July 09, 2011 11:25:00 AM  

Shalehuddin;

Semua orang boleh jangkakan Agenda Israel Zionis nih... hahaha...

rahwana Saturday, July 09, 2011 11:27:00 AM  

Lu silap bro! Esok smua akhbar akan siar gambar gambar peserta perhimpunan haram yg dikehendaki pihak berkuasa

anti meLAYU BODOH....,  Saturday, July 09, 2011 3:10:00 PM  

lu hebat laa bro..
guaaa sokong lu...
tp guaa tabik spring angkat kaki tangan..gua tabik habis bebb..respect gile ngan pompuan2 yg turun demo..wahhh nie lee srikandi negara..bukan mcm teloq2 yg dok bising tp tk nmpak muka tu.tau nk mengeram celah kangkang bini jee...
wanita lbh hebat dr lelaki..tabikk hormat untuk wanita2 yg turun demo..
HIDUP BERSIH..HIDUP RAKYAT..pii mampus la dgn jantan2 dayus yg sgup tengok negara tergadai..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP