IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Seperti Di Jangkakan... Media umPORno Mengila...!!!!

>> Saturday, July 09, 2011

Al Fatihah.

Saudara kita Baharuddin bin Ahmad ( suami kepada Pn. Rusni Melan Ketua Wanita Cabang Setiawangsa telah kembali kerahmatullah. Beliau sesak nafas akibat di kejar polis d KLCC semasa menyertai perhimpunan BERSIH ptg tadi. Kepada sesiapa yg ingin melawat boleh pergi ke alamat No 9 - 0 - 4, Kelompok Camar Blok A, Jalan AU 3/8 Kuala Lumpur.
"Saya diberitahu, apabila polis menembak gas pemedih mata, suami beliau tidak loarat untuk lari dan duduk di situ. Apabila orang ajak lari baru mereka sedar suami saya sudah tidak sedarkan diri," cerita Rosni yang juga Ketua Wanita Cabang Setiawangsa itu.

HarakahDaily.

Dan seperti yang dijangkakan, TV3 suku laknatullah telah memberitakan bahawa "Kumpulan Pengacau telah Gagal".... hahaha... 

Pada hemat gua "Kumpulan Pengacau" yang di maksudkan adalah Anjing2 yang berpakaian Biru dan Bertopi Merah.., tanpa kekacauan dan huru hara dari Anjing2 itu... Perhimpunan siang tadi pasti berjalan dengan Aman.

5 IkutSukaLu...::

mahaza Saturday, July 09, 2011 9:18:00 PM  

Lu punya blog dah naik taraf lah bro. Google x leh masuk. Sama level dgn Tukar Tiub

Unknown Saturday, July 09, 2011 9:44:00 PM  

maksud kumpulan pengacau tu geng baju merah kj yg kumpul di bukit bintang seramai 200 org hehehe. ujan trurn depa lari. sayang baju basah nanti.

ISA Saturday, July 09, 2011 10:29:00 PM  

mahaza;

standard la bro... puak2 laknat tu takut dengan bayang2 sendiri... ntah bila nak jahanam pun gua tak tau...

ISA Saturday, July 09, 2011 10:30:00 PM  

paloibinmulai;

pengacau : anjing pakai topi
pelampau : barua pencacai baju merah

Anonymous,  Saturday, July 09, 2011 11:44:00 PM  

rasenye mcm da takut duduk malaysia nie..disebabkan pemimpin yg rakus dgn mengejar kekayaan..rakyat yg binasa..belanja kt luar negara xingat dunia..subsidi rakyat ditarik balik suke2 hati..ape nak jadi ntah..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP