IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Prejudis 2...???

>> Monday, July 25, 2011

Perkara Pertama: 09hb June 2011, al-kisahnya begini;

KOTA BAHARU: Kementerian Dalam Negeri akan memulakan program pemutihan dan pengampunan terhadap hampir dua juta pendatang asing tanpa izin di negara ini mulai 1 Julai ini.

Lee berkata program penyelesaian menyeluruh pendatang asing tanpa izin atau Program 6P itu dilaksana melalui pengwujudan sistem pendaftaran yang merangkumi pengambilan biometrik semua pendatang asing tanpa izin di Malaysia.

“Kita mempunyai 1.9 juta warga asing yang sah bekerja di negara ini. Berdasarkan maklumat, pendatang asing tanpa izin juga berjumlah dua juta,” katanya. - sumbernya di sini.

Perkara Kedua: 20hb June 2011, mangkuk ayun cipalat laknat nih dah sambut macam nih...;
PUTRAJAYA: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bercadang menggunakan sistem biometrik yang membolehkan proses pengesahan pengundi dilakukan secara elektronik, pada pilihan raya umum akan datang.

Pengerusinya, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof berkata, SPR akan bekerjasama dengan Kementerian Dalam Negeri (KDN) untuk menggunakan sistem tersebut yang kini diguna pakai terhadap warga asing.

"KDN dah pakai sekarang untuk warga asing yang nak masuk ke dalam negara kita. Kaedah yang sama akan digunakan, kali ini kita akan guna pada pengundi," katanya kepada pemberita di pejabatnya di sini hari ini.- sumber sini.

Perkara Ketiga: 23hb Julai 2011, mamat nih kata onnnnn.... keraaaajaan bagi dana...
KANGAR, 23 Julai — Kerajaan hari ini bersetuju memberi peruntukan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bagi mewujudkan sistem biometrik dalam mengesahkan pengundi yang sah pada pilihan raya.
Ia dijangka akan digunakan mulai pilihan raya umum ke-13. - sumbernya di sini.


hahaha.... program pemutihan pendatang asing.... satu borang RM30.00 hengget... wa cakap luuu...

hahaha.... nak guna sistem biometrik... siapa pulak kroni yang bakal dapat projek pembekalan nih...

Gua takda hal..., nak biometrik ke atau apa kejadah sekalipun, tapi gua tetap prejudis dengan keberkesanan sistem nih digunakan dalam Pilihanraya akan datang.

Lu orang rasa2 boleh dimanipulasikan atau tak boleh sistem nih...????

Contohnya, dalam seramai 2 juta pendatang2 tanpa izin, ada yang bakal diberikan taraf  warganegara tetapi dengan bersyarat mesti undi barisan nasional... amacam...????

Apatah lagi dengan projek jual beli MyKad yang berlaku di Sabah dan ada juga yang berlaku di Semenanjung seperti yang kita sedia maklum... ada sebarang tindakan...??? yeeeaaaleeekkkk... wa cakap luuu....!!!!

So... ada kemungkinan tak..., PATI... Pati... itu semua menjadi pengundi Pati umPORno/beEnd....??? tepuk dada hantuk kepala kat dinding kalau lu orang percaya dengan kerja kotor beEnd nih... kah...kah...kah...

Bagi gua... walau gua mati seploh kali dan dihidupkan satu kali jer.... gua tetap tak percaya dengan beEnd/umporno nih.... penipu paling besaq... mat/minah indon pun boleh tunjuk MyKad dan imbas jari untuk mengundi wa cakap luuuu....

Kalau tak menipu bukan umno namanya... ingat tu... segala kebaikkan yang di tunjukkan oleh umno hanyalah sandiwara jer... baik ada makna tuuuuu.... tambahan pulak dah bayar 77 juta hengget kat punahsehat Yahudi APCO... lu orang pikirlah sendiri...

Apa-apa hal sekalipun, woooiiittt... Najib Razak, tolong bukak tender untuk supplier pembekalan device biometrik tu.... jangan nak memandai2 buat secara runding terus untuk mengkayakan lu punya kroni... itu macam kaluuuu... hahaha... lu memang PM paling tercibai di malaysia wa cakap luuuu.... sebab lu pernah cakap "Walau dengan apa cara sekalipun..., Putrajaya tetap dipertahankan...!!!!"

Nota: Ini semua projek "ten ini one" yang bakal mengkayakan kroni, menyelamatkan beEnd dalam PRU-13 nanti... dan di tambah pulak dengan 60,000 ribu askar wataniah seluruh negeri... perggghhhh... kompom beEnd menang lagiiii.....

Tuntutan BERSIH.... gunakan dakwat kekal, supaya senang jika ada malaun musibatullah yang nak mengundi dua kali... kita ramai2 kasi kudung dia punya tangan... hehehe... jari punya pasal tangan pulak yang kudung... ada berani...????

Mau lagi sadis... pancung jer... kepala pengundi hantu tuuu... bagi mampus, apa ada hal... polis tak boleh tangkap maaaa... yang lu pancung tu pengundi hantu.... takan bunuh hantu pun polis nak tangkap... itu di luar bidang kuasa polis maaaa.... hahahaha....

1 IkutSukaLu...::

jamil,  Monday, July 25, 2011 11:52:00 PM  

aku pon terfikir camtu gak, perkara ni patut di sebar kan, masalahnya aku xddak blog fb adala, buat la bagi boleh share kat fb, boleh ka?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP