IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jangan Terpedaya Beb.....!!!!

>> Tuesday, July 12, 2011

Sebanyak RM41,475 diperuntukkan Polis Di Raja Malaysia (PDRM) bagi menampung kos makanan 1,659 individu yang ditahan kerana menyertai perhimpunan haram anjuran Gabungan Pilihan Raya Adil dan Bersih (Bersih) di ibu kota, kelmarin.

Pemangku Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh berkata, pihaknya memperuntukkan RM23 bagi setiap individu yang ditahan untuk menampung kos makanan dan minuman.

“Ini membuktikan layanan mesra kepada semua tahanan malah makanan yang disediakan kepada mereka lebih baik jika dibandingkan dengan anggota polis bertugas.
hahaha... lu orang jangan terpedaya beb dengan lakonan baik polis kononnya menyediakan makanan kepada tahanan BERSIH.

Itu semua hanyalah wayang, semuanya telah dirancang sepenuhnya. Dalam hal ini sebelum operasi membenteras demontrans himpunan BERSIH, puak2 polis nih sudah tentu dah mesyuarat dan membuat perancangan yang rapi.

Selain dari arahan untuk menganyang demontrans sebagai mana menurut arahan pihak atasan dan dengan alasan menjalankan tugas, di mana dalam situasi seperti ini akan menampakkan kekejaman dan keanjingan polis pada mata rakyat.

Untuk meneutralkan persepsi tersebut, maka polis terpaksa menunjukkan lakonan imej polis yang prihatin dan baik kepada rakyat dan isu ini akan dimainkan oleh media pencacai bagi menutup sikap/sifat sebenar mereka menganjingkan rakyat dengan kejamnya.

Kononnya polis baeeekkkkk..... cepat, mesra dan apa lagi ekkkk.... uuuuweeekkkk... nak termuntah lah pulak dengan lakonan spesies yahudi nih.... hahahaha... lu orang fikirlah sendiri pasal perancangan kotor bagi meraih keyakinan dan persepsi rakyat terhadap intitusi penjaga keamanan negara yang telah banyak tercalar akibat campur tangan ahli politik umPORno/beEnd.

Jika tidak mantan Ketua Penipu Negara (KPN) tidaklah mengeluh seperti ini;
Tan Sri Musa Hassan mengakui luahannya berhubung campur tangan pihak ketiga dalam tugasnya sebagai Ketua Polis Negara (KPN) sebelum ini, adalah merujuk kepada Kementerian Dalam Negeri (KDN).

Beliau berkata, campur tangan itu yang melibatkan tindakan mengeluarkan sesuatu arahan tanpa pengetahuannya dan tidak selari dengan arahan dan kawalannya sebagai KPN.

"Saya tidak mahu ada pihak beri arahan salah. Arahan mesti dari polis, bukan dari orang luar.

"Malah, ada pegawai-pegawai saya yang dikawal. Tindakan sedemikian salah dan ianya terbukti membelakangkan undang-undang," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman.
Hello beb..... ini politik budak tadika laaaaaa...., lagipun lakonan seperti ini banyak di amalkan oleh penyangak2 besar, kononnya derma sana sini tunjuk buat kebaikan dan kebajikan... tapi di belakang... perghhhh... dioranglah Bapak segala Penyangak beb.... hahahaha....

Kalau tak caya lu orang nonton babak di minit ke 7.00 dalam video di bawah nih.... hahaha...



Politik beb... politik... so jangan terpedaya dengan kebaikan yang di tonjolkan...!!!! Nak mengoda pun ada politiknya... hahahaha....

14 IkutSukaLu...::

leekonu Tuesday, July 12, 2011 7:16:00 PM  

Selasa, 12 Julai 2011
BERSIH 2.0: CINA bakar, Melayu jadi LEMBU!!!
5:41 PM MymassaVoice










MyMassa: Anda semua tahu atau tidak yang orang cina di negara ini sudah 100% menolak kepimpinan Melayu-Islam daripada UMNO? Kenapa? Kerana mereka tidak boleh lagi diperintah oleh orang Melayu Islam. Mereka memilih untuk bersama PAS dan PKR kerana golongan lahanat ini telah membuka ruang seluas-luasnya kepada mereka untuk mencabar kuasa politik orang Melayu! Mereka percaya PAS-PKR bakal menunaikan apa sahaja yang kepingin di hati tanpa perlu merampas tampuk pemerintahan tertinggi negara. Ini kerana mereka sudah merasakan nikmatnya di Selangor, Pulau Pinang dan seketika di Perak.

Persoalannya, apakah peranan MCA, Gerakan dan SUPP ketika ini? Ke mana menghilangnya UMB mereka ketika demo haram tersebut berlangsung? Takkan selamanya hendak bergantung kepada blogger UMNO semata-mata untuk berlawan dengan jentera propaganda siber fuckatan? Kalau beginilah gayanya, sudah tentu mereka tidak layak langsung untuk menuntut perkongsian kuasa dengan UMNO jika menang PRU-13 nanti!

Hendak tahu apa sebenarnya sentimen JUJUR masyarakat cina terhadap UMNO-BN? Tengok kehadiran masyarakat tiong hua semasa pengumuman sesuatu pemberian daripada Kerajaan? Salah sebenarnya cara itu. Mereka kini sangat bijak. Kalau hendak menentang pun, mereka tidak akan ke jalanan macam tahun '69 dahulu. Mereka tahu mereka tidak mampu menyaingi tekad iman dan syahid orang-orang Islam. Dan kalau berkehendakkan sesuatu pun, adalah tidak menjadi satu kesukaran kepada mereka untuk berlakon semata-mata untuk mendapatkannya, walaupun undi belum tentu diberi. Apa, BN masih belum belajar peristiwa ditipu hidup-hidup ketika PRK Hulu Selangor dahulu?

Caranya sebenarnya sangat mudah. Tidak perlu berbelanja ratusan ribuan ringgit pun. Cuba wujudkan satu laman sosial (facebook/twitter) bencikan UMNO-BN, gunakan medium cina/inggeris. Pilih satu tajuk/isu yang catchy. Percayalah, dalam tempoh seminggu pasti secara tiba-tiba ratusan ribu pengguna akan "LIKE" (sokong) laman tersebut! Dan jika diperhatikan secara terperinci siapa yang menjadi peminatnya, sudah tentu paling kurang 80% orang cina! Dan kerana itulah juga, jangan terkejut jika dalam open forum dalaman sesama komponen BN pun, kita akan dapati orang-orang MCA-GERAKAN-SUPP pun berbunyi seakan-akan DAP dan fuckatan!!! Sedarlah wahai bangsaku!!! PRU-13 ini adalah turning point bagi mereka. Menang mereka, bermakna bersedialah kita untuk dijajah sekali lagi!!!

Isa Tuesday, July 12, 2011 7:18:00 PM  

hehehe... itu olang punya komen sudah masuk SPAM, pakai anonymous pulak dahhhhh... huhuhuhu...

Cuaca di Bukit Mertajam ok.. ka..???
hahaha...

Isa Tuesday, July 12, 2011 7:24:00 PM  

leekonu;

lu taip berapi2... tegak bulu ketiak gua..., tapi lu punya nama pun ada munyi machiam cina juga... hehehe...

Ada butut kaaa...???

Anonymous,  Tuesday, July 12, 2011 7:36:00 PM  

asyik asyik cina asyik asyik di jajah semula itulah modal umno...rasist sekaran ni kita dijajah umno tak sedar

Isa Tuesday, July 12, 2011 8:38:00 PM  

biasa la... puak2 pencacai nih buta sejarah... diorang terlupa nak pesan dengan Tunku Abdul Rahman, jangan sign perjanjian dgn british kalau Tanah Melayu ada campur sama Cina, India dan lain2...

hahaha...

Itu pasat aarrr... sampai ini hali liaolang asyik main isu perkauman... manyiak moloh talak paham pelembagaan nigala...

Na'im Nikmat Tuesday, July 12, 2011 9:04:00 PM  

moloh tak mau bilaja bitul2 UMNGOK2 lor.....

Isa Tuesday, July 12, 2011 9:56:00 PM  

Naim;

Lia olang memang manyiak moloh... hahaha...

Lulu sikolah punyia jam.. ala ajar hidup bersatupadu, sikalang sulah busat punyia jam... hasut olang kasi gaduh...

Chiakap talak silupa mikin...

matkambing,  Tuesday, July 12, 2011 10:05:00 PM  

itu leekonu otak talak butut ka?

Isa Tuesday, July 12, 2011 10:34:00 PM  

matkambing;

kalau lu mau tanya otak pencacai ada butut ka tarak lu baca kat sini...

http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2011/07/najib-tanya-bumi-ini-milik-siapa-bingai.html

Anonymous,  Tuesday, July 12, 2011 10:48:00 PM  

leekonu dan bloger-bloger pro UMNO/BN ni cuma bertaraf anak anjing je dalam rejim Najib. Kalau di Vietnam depa tangkap bubuh dalam guni dan pukul kuat-kuat sampai mampus untuk dijadikan hidang lazat masyarakat Vietnam.

Anjing yang besar sikit di dalam pengkelasan rejim Najib adalah anjing-anjing penyerang yang terdiri mereka-mereka yang berpaling tadah pada Pakatan Rakyat, nama je anjing penyerang tapi hanya kuat menyalak je... seekor lagi yang nampak berani adalah adalah anjing jihad... namun sebab tua dan burut dia tak hadir berjihad.

Yang sejenis lagi anjing ni adalah anjing yang tak kenal tuan sendiri.... tapi malas aku nak bincang pasal anjing jenis ini.... buang masa je.

macamacamla Tuesday, July 12, 2011 10:53:00 PM  

bro..
leekonu ni tak silap wa, dier ada komen kat blog Anak Sungai Derhaka gak.. asik kena tibai je ba*ua ni.. haha

Isa Tuesday, July 12, 2011 11:48:00 PM  

macamacamla;

standard bro.., puak2 nih c&p komen kat semua blog pro-PR... anak didik BTN semua perangai macam gampang aarrr...

Kerja diorang menghasut melayu supaya bermusuh dengan bangsa lain... tak habis2 dengan sentimen kaum.

Perangai bodoh tak boleh terima hakikat ini negara majmuk.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP