IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hobi Baru Gua Bela Anjing...!!!!

>> Monday, July 18, 2011


Sejak kebelakangan ini gua ada hobi baru beb.... syiok wooooo....

Lu orang pernah tengok tak macamana tuan punya anjing bermain-main dengan anjing peliharaan diorang, contohnya apabila diorang baling objek (kayu/bola plastik)... kemudian anjing diorang akan berlari pergi ambil objek tu... patah balik dan berikan pada tuannya... begitulah permainannya...

Inilah hobi terbaru gua... iaitu bermain2 dengan Anjing beb...... seronok wwwooooo...

Tapi gua paling sayang pada sekoq Anjing nih... memang jinak gileeerrr... beb..., pada mulanya gua sendiri pun tak tau ntah datang dari mana anjing nih... kat rantai leher dia ada tertulis perkataan "Sexuan"... so gua panggil namanya "Sexuan" jelah. Sambil2 tu gua buat research mencari asal usulnya dengan bantuan gadget dan teknologi komputer yang ada sekarang nih...

Hasilnya gua dapat tau Anjing nih berasal dari Bukit Mertajam dan mungkin tak bertuan, so... gua ambil keputusan bela jelah... apa ada hal kan.., yang best pada "Sexuan" nih... ooopppsss... Anjing nih.., asal nampak jer.. kelibat gua pasti anjing nih melalak beb... bila gua lontarkan satu posting... dia datang melalak... bila gua campakkan satu posting lagi yang agak keras... lagi keras dia punya melalak.... hahaha... best jugak bermain2 dengan anjing jinak macam nih....

Anjing nih memang hebat.... wa cakap luuu... terutama sekali kalau gua campakkan posting yang menyentuh perihal ketuananan dia macam rosmah mansor laki bini... wallaweeeiiiii.... dia punya salakan tak ghenti2 beb... sampai takda titik berhenti beb... mulanya gua ingatkan anjing nih ada penyakit anjing gila... tapi bila dah penat melalak pandai pulak dia suruh tuhan beri petunjuk... kah...kah...kah....

Walau apa persepsi lu orang terhadap gua kerana bela Anjing nih... itu lu orang punya pasal, kalau umPORno boleh langgar hukum halal haram dalam pelbagai perkara, takan gua tak boleh langgar hukum haram bela anjing nih... lagipun gua tak sentuh pun anjing nih... kalau tersentuh sekalipun gua boleh samak perrrr...., aaahhhh... pedulilah apa orang nak kata... janji gua happy sebab impian gua nak bela anjing selama ni.. tercapai...

Sekarang nih gua sedang melatih Anjing yang gua namakan Sexuan nih cara2 membersihkan najis, kalau berak jangan merata-rata, lepas berak cuci sendiri..., dan jangan lupa juga cuci sekali taik2 Rosmah, Najib dan gerombolannya... hahahaha....

Errr... lu orang nak tengok gambar Anjing yang gua bela gua tuuuu... hahaha... kat bawah tuuu..., lu orang tengok betapa terlatihnya Anjing tuuuu.... bijak kan...????

Tak sia2 gua kutip anjing yang berasal dari Bukit Mertajam... hahahaha...


Yang kat bawah ni pulak Anjing kawan gua.... cantik kan...????

Anjing kawan gua... klik sini kalau mau tau.

Terima kasih kepada Blogspot.com

(nota: yang lain2 jangan terasa pulak, gua tak berniat/maksudkan lu orang sekalian..., entry ini khusus buat anjing pencacai tegar saja, yang komen pakai kepala lutut umPORno)

15 IkutSukaLu...::

rexuan Monday, July 18, 2011 1:30:00 PM  

ini saja yg paling baik lu boleh kata pada gua.. hahaha.. usahkan kudis, jerawat pun tak naik la kat gua. mmg sesuai dah lu bela anjing mcm org kapir, bkn soal samak tp soal rahmat. tp kalau fitnah tu santapan harian lu, gua pun tak bleh kata apa la kan.. kesannya, nahh.. kebangsatan tulisan lu buat pemerintah negara yg aman ni.
bkn umno yg gua pertahan tp hak melayu yg dh dihakis halus oleh bangsat mcm lu.
bkn gua tk nak puji pas tp bangsat diaorg mengkapirkan umno lepas berpakat dgn kapir lahanats dap. tunduk dgn dap. mmg celaka besaq! dan ada gampang mcm lu yg menyokong apa saja yg menjatuhkan melayu.
bkn gua tak nak sokong lu tp blog lu penuh dgn fitnah celaka utk umat islam melayu.
lu takut dgn gua, gua tau.. tu sbb lu sembunyi komen gua. lu blogger paling bacul dan dayus yg kuat fitnah yg gua pernah jumpa. punya lah celaka besar lu punya hasad sampaikan lu sanggup fitnah bini org. lu tak tau malu ke? apa punya dayus lu ni? adoii.. bapak segala bangsat la lu ni.. konon lu sedakah duit iklan blog lu kat rumah anak yatim, lu sedekah duit fitnah, lu sedekah duit hasil dari menghuru-harakan negara. lu pikir la sendiri..
moga2 tuhan kasi lu petunjuk!

Isa Monday, July 18, 2011 1:49:00 PM  

Alamak... macamana boleh terlepas pulak nih... kah...kah..kah...

Bukan Anonymous,  Monday, July 18, 2011 1:55:00 PM  

manusia..macam tue lah..

Entry Terkini :Seni Sandwitch Yang Unik !!!

alieavea Monday, July 18, 2011 2:18:00 PM  

ayark...ISA punya sudah terlepas ker?

John Rennoult [JR] Monday, July 18, 2011 2:35:00 PM  

bro isa: ada lu bagi makan ka itu hanjing?? kah.kah.kah kuat bising ooo...

rexona,  Monday, July 18, 2011 2:47:00 PM  

alamak..betullah la bro....lu x bagi makan ker nyalak kuat sangat tu...?

WHO LET THE DOG OUT,  Monday, July 18, 2011 3:36:00 PM  

Gua rasa kalau si doggy lu SEXUAN tu tetiba jer cuba menggigit lu... bagi jer doggy lu tu perut ayam berperisa puradan sure pangkah bijik mata dia kah kah kah ...

Anonymous,  Monday, July 18, 2011 3:41:00 PM  

kalo aku jadi sexuan, dah lama aku bunuh diri haha,,,, malu ooo

tahun depan baru saya boleh mengundi,  Monday, July 18, 2011 4:09:00 PM  

pak cik isa mak saya ada ajar kalau nak bagi mati anjing2 yang kuat menyalak ambik ayam seketul dua lepas tu bubuh jarum dalam ketulan ayam dan campak pada anjing yang menyalak...INSYA ALLAH dalam beberapa minit datangla malaikat Izrail menjemput anjing2 tadi...

ada otak,  Monday, July 18, 2011 6:31:00 PM  

haa3..n3 khas lg..
lg bnyak dia nyalak,lg sumbang dia punya bunyi..
tp yg ni bukan stakat bunyi je,kepala pun dah makin sembam..
kesian..masih nak guna,pertahan hujah versi umngok..lg pnjang mnyalak,lg trserlah..org umngok pun malu dah nak mnyalak camni..

HaHs Monday, July 18, 2011 8:57:00 PM  

Bro1 Lu punya anjing apasai banyak kuat bunyi? tapi dia punya ton ada sengau skt. Meracau ke merajuk ke mengilai. Lu pun satu, kasi hantam dia sampai terjelir dia. Nanti dia lari, sapa nak layan lu main. Dia menyalak lu maki dia x habis2 tp salakan dia penuh makian dan hancing baunya. Pelik aku tgk anjing sekor ni. Kung kung!

omaq,  Monday, July 18, 2011 10:41:00 PM  

salam bro ISA...gua terlink kat U tube ttg penerangan Dr MAZA pasal anjing dan khinzir. Terbuktilah sexuan nijenis anjing melayu xtrimist terorist macam Dr MAZA cakap tu... Ada ke plak bela anjing tu macam orang kapir kahkahkah... Abih tu zaman Rasulullah dulu sahabat2 yang bela anjing buruan tu semua kapir la no....Ni kalau ikut kata2 anjing Melayu xtrimis jenis sexuan tu la..... Ni la Melayu... Islam tak ikut Alqur'an dan sunnah tapi campur budaya Hindu...

TheSniper Monday, July 18, 2011 11:30:00 PM  

Mengikut kajian, susu ibu yang terbaik. Tapi kalau isap susu Imelda Rosmah, terus biol!

Lang Tuesday, July 19, 2011 6:16:00 PM  

gua kesian sama anjing lu... klu dia tau asal usul sebenar siapa dia... gua ingat dia pon malu wei... bab anutan dia tu... gua pon kompius... kenaikah dia siapa TUAN dia...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP