IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gang AMK Yang Bangang Terlampau, Padan Muka... hahaha...!!!!

>> Wednesday, July 27, 2011


Ini yang di katakan takda penyakit cari penyakit.... nak jadi hero tak bertempat... hahahaha...

Nak tunjuk diri tu pejuang rakyat konon.... tapi sengalnya tak bertempat dan setaraf dengan Braheng Al-Kataki.., lu orang dah tau lu orang tuuuu... timun, yang nak pi langgar durian apasal... sekarang nih tanggung laaa... sendiri.

Gua sangkakan puak2 umPORno/perkasa/pukida dan yang sewaktu dengannya jer... jenis bangang tak sudah2... rupa-rupanya gang AMK pun jenis bangang jugak.... muakakaka....

Woooiiiitttt.... itu program PM derrr..... lu orang main langgar buta jer.... memang laaa... kena pegang beb... lagi mau bikin kecoh.... lain kali nak jumpa PM ikut prosedur/protokol laaaa..., lu orang tak fikir ke... yang lu orang nak langgar tu siapa...???

Bodoh piang nak mampuihhhh....

Dah tu pulak... orang yang lu orang nak langgar tuuuu.... dah laaa... sejak kebelakangan nih... fobia warna kuning, lu orang pulak saja nak provok dia dengan warna kuning... hahahaha.... lagi sekali perkataan BINGAI binti BANGANG gua lontarkan kat puak2 AMK yang kena tangkap tuuuu.... muakakaka..... padan dengan muka lu orang beb... kah...kah...kah....

Lain kali kalau nak langgar macam tuuuu... pakai baju warna merah PakTurut... barulah lineclear beb...., kalau lu orang terjah tak bagi salam sekalipun, dah tentu2 PM akan bagi salam kat lu orang... pasal dia ingat lu orang satu kapal dengan dia.... hahaha... itu pun tak boleh fikir keee...????

Tapi.... kan ada sorang mamat tu... pakai baju merah pakturut (patriot..) kenapa kena tangkap jugak eekkkk....??? hahahaha.... lu orang pikir laaaa.. pasal apa kena tangkap... adakah pasal pakai baju kuning...??? pasal tu laaaa... gua katakan bodoh kat semua malaun2 tu....

Lain kali kalau nak politik... berpolitiklah dengan mengunakan kepala otak dan akal, jangan main ikut nafsu dan kepala lutut...., lepas nih... ramailah pulak yang mengutuk Polis dan Najib pasal tangkapan tuuuu... padahal memang patut pun puak2 tu kena tangkap... pasal jadi pengacau majlis orang.... hahahaha...

Nasib baik bukan gua yang jadi Pengawal Peribadi Najib, kalau gua jadi pengawal peribadi Najib... perghhhh.... pucuk di cita ulam mendatang wa cakap luuuu... hahaha... sebelum Polis pegang mamat tuuu... memang gua sekeh2 kepala mamat yang main terjah tak gheti bagi salam tuuu... empatplohempat dasssss.... terlebih dahulu sebab kacau bos gua.... hahahaha... baru dia ada akai kotttt....

Part yang gua tak boleh blah, diorang boleh kata yang diorang di tahan tanpa sebab... perghhhh.... “Kami ditahan tanpa diberikan sebarang sebab penahanan oleh seorang pegawai polis yang dikenali sebagai Tuan Edmund,” kata Zulfikar.

kah..kah..kah.... nak ayat pun agak2 la bro.... jangan jadi pariah politik bro..., macam sial wa cakap luuuu.... budak tadika pun gelak baca lu punya alasan... budak tadika pun kalau lu terjah tanpa salam... dah tentu2 jerit panggil mak bapak dia suruh cepuk kepala luuuu... yang bodoh tak bertempat tuuuu...

Buat Tuan Edmund, lu kasi sekolah sikit kat budak2 nangoi tuuuu... ajar bab tatasusila dan adab tertib untuk berjumpa dengan pemimpin umPORno/Keraaaajaan.... hahahaha..... nak jumpa YB Pembangkang pun kena buat appointment terlebih dahulu.... inikan...???? hehehehe... sendiri mau ingat laaaaa....

Adoooiiiyaaaiiii.... gua paling benci dengan sikap politik murahan macam ni...., gua rasa Anwar Brahim kena tegur jugak puak2 AMK yang bangang lagi kanyiaq nih.., tak pun kasi sunat lagi sekali sama diorang.... BODOH...!!!!

(nota: lepas nih ada la... pulak pencacai tegar PR tuduh gua dah kena beli dengan umPORno... kah... kah... kah.... mampuih pi laaaa... kat lu orang... nak tuduh apa sekalipun... yang betul gua sokong, yang salah gua kutuk kow..kow... buat apa nak jadi barua dan anjing politik... hahaha...)

30 IkutSukaLu...::

Anak Sungai Derhaka Wednesday, July 27, 2011 6:23:00 PM  

UMNO dah beli hang ka? kah.. kah.. kah..

Isa Wednesday, July 27, 2011 6:30:00 PM  

Anak Sungai Derhaka;

Lebih mahal dari PapaRogol dan Parpukaripap....

kah...kah...kah....

checkmate Wednesday, July 27, 2011 6:41:00 PM  

kahakh...yang ni gua suka...
memang bodoh piang...

lu memang dasyat..gua baru ingat nak hentam mamat bangang ni...tp lu dah hentam... gua simpan dlm ati je..kahkah

AMK ni bodoh mcm reezal naina merican eeee pariah...kahakha

Isa Wednesday, July 27, 2011 6:50:00 PM  

checkmate;

nak cari publisiti politik murahan beb... matlamat bukannya boleh menghalalkan cara...

keladi,  Wednesday, July 27, 2011 6:56:00 PM  

ade gak puak2 bangang ni.gua ingat perpaduang je.kahkahkah
ini puak sekolah sampai darjah 6 ke....

Anonymous,  Wednesday, July 27, 2011 7:13:00 PM  

Haha...nak jumpa pemimpin pembangkang pun kena buat appointment jugak ke bro? Dah mcm UMNO je...biar betul ayat lu bro...

Addin Wednesday, July 27, 2011 7:20:00 PM  

brp umno beli hang?? kih..kih..kih

Isa Wednesday, July 27, 2011 8:06:00 PM  

keladi;

gua pun tak tau nak komen apa atas kebebalan diorang nih...

Isa Wednesday, July 27, 2011 8:07:00 PM  

Addin;

hehehe... jawapannya sama kat Anak Sungai Derhaka atas tuuu... hihihi...

RM10juta beb... hahaha..

Anonymous,  Wednesday, July 27, 2011 8:11:00 PM  

lau stakat menyalak2 dlm blog je xgune bro....mengundi ke x dalam election...??

lau ramai yg sanggup turun, dah lama kerajaan haprak kena guling...ni nak sabar je memanjang, tu kena hina2 je mcm ni....

mat malaya,  Wednesday, July 27, 2011 8:20:00 PM  

apa nie??......
admin ISA nie dah kata orang amk bodoh?????....
hang tu ceghedik sangat ke???.....
dia orang nak jumpa pee emm....
tak kan tak boleh kot???........
buat laa mcm saidina umar....tak pakai protongkol pun.....
tak boleh berenti ka sat......dengaq rintihan rakyat..........

woitttt admin !!!!.....
lain kali provoke kuat sikit....

kah kah kah........

Isa Wednesday, July 27, 2011 8:34:00 PM  

mat malaya;

terjah haji hadi pun kena pelupuh... inikan pulak PM... hahaha..

sendiri mau ingat laaaa...

sudirumusibarat Wednesday, July 27, 2011 8:41:00 PM  

mulanya teman ingat lakonan depa(macam tak biasa). Tapi kalau mcam bro ISA kata mereka itu memang dari AMK (betul-betul bukan tiruan),memang layaklah bro ISA hentam!Bukan apa kasi sedar dan nampak cerdik sikit(kalau pun tak banyak).

Kalau rasa lebih berani biarlah bertempat dan pilih masa sesuai!

Tapi di mana dan bila ye!

buntat,  Wednesday, July 27, 2011 8:42:00 PM  

amk, angkatan muda kelakar, bangang bir bertempat simpn sikit2 jgn tunjuk semua, tak pasal2 bn dpt kredit, da berapa kali wat benda bangang ni tak reti2 lagi ke,

bro ulur sikit duit 10j tu, dpt mkn kat kedai pu-kimma kena nasi kandq jadi la

Addin Wednesday, July 27, 2011 8:49:00 PM  

klu 10juta xboleh nk beli cincin jacob & com lg..hi..hi..

Anonymous,  Wednesday, July 27, 2011 9:01:00 PM  

BODOH BETUL AMK NI...BANGANG NAK MAMPOS..HAHAHAHA.. PKR GI MAMPOS LA..

Anak Sungai Derhaka Wednesday, July 27, 2011 9:11:00 PM  

Hah?? 10 Juta??? TT lah mai kat aku sikit...

Na'im Nikmat Wednesday, July 27, 2011 9:12:00 PM  

Memang makan dalam kah3..Tanpa prejudis.....

Isa Wednesday, July 27, 2011 9:22:00 PM  

sudirumusibarat;

bila dan di mana... ikutlah percaturannya...

(Syarat utama capai kejayaan dan kemajuan, bersedia berubah dan menerima perubahan. Mengkritik tidak bererti menentang. Memuji tidak semestinya menyokong. Menegur tidak bermakna membenci.)

Isa Wednesday, July 27, 2011 9:24:00 PM  

buntat;

Kalau ketuanya jenis keluar balai masul balai buat repot... anak2 buah amacam...???

10 juta rupiah beb... hahaha.. berapa sen jer... kat malaysia nih.. hahaha...

Isa Wednesday, July 27, 2011 9:25:00 PM  

Addin;

Bini gua dah jeling2 Bag tangan bro... apa ke namanya... Berkins...???.. hahaha..

Isa Wednesday, July 27, 2011 9:26:00 PM  

Anak Sungai Derhaka;

TT tu apa..??? Tata.. Titi.. Tutu...

hahaha.. kiri kanan tak merasa laaa... jawapannya... bye..bye.. jelah..

Isa Wednesday, July 27, 2011 9:29:00 PM  

Na'im Nikmat;

Ubat mana ada yang manis bro... semuanya pahit kelat...

Kena ulang baca strategi perang Rasulullah dan Art of War.

Tanpa prejudis... hehehe...

sudirumusibarat Wednesday, July 27, 2011 9:36:00 PM  

Bro ISA,
duit itu cap pokok pisang ke

pue,  Wednesday, July 27, 2011 9:55:00 PM  

gua pun satu kepala dgn bro... aku igt aku sorang je pikir amk bodoh + bangang... nk jadi hero xbertempat btl geng amk ni...baik geng pemuda dap drp geng amk ni... geng2 mcm ni la merosakkan pakatan rakyat...

Hanz Newman Wednesday, July 27, 2011 11:02:00 PM  

Tak sangka... tak sangka lu lebih UMNo drp UMNO. Lebih Melayu drp Melayu. Brapa harga lu kena beli?

Ho ho ho .. Saja provokasi lu brader. Being sarcatic is so fun. At times.

paloibinmulau Wednesday, July 27, 2011 11:08:00 PM  

bro ISA,

kutukan lu mmg tepat. depa kena tahan bkn sbb terjag majlis najib. ini lbh kepada keselamatan PM. lu semua tahu mana2 pemimpin besar keselmatan mereka mmg prioriti no 1 pihak polis. kalau nik aziz jadi pm pun perkara yg sama wajib dibuat. korang mau ke kalau patriot dan perkasa pi pelangkung kepala nik aziz tak tentu pasal. konon2nya nak bagi surat.

jgn lupa kesah lim guan eng buat bodoh pi layan org tgh marah nak jumpa dia. last2 polis terpaksa ajar lim guan eng pasal keselamatan.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Wednesday, July 27, 2011 11:47:00 PM  

kongsi untung bro.wakakakakakah..nice n3

bunbinban,  Thursday, July 28, 2011 2:04:00 AM  

apa pun tindakan AMK ni, Najib dah demam kuning. Mahyuddin senyum je. Apa pun polis tak salah sbb dorang di tugaskan menjaga bini rosmah. Mlm ni najib tak lena tido la.

rawana Thursday, July 28, 2011 1:31:00 PM  

betul bro,pantang tuk nenek kacau majlis orang.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP