IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Doakan Anjing Liar Peliharaan umPORno Mampus Dalam Kehinaan...!!!!

>> Monday, July 11, 2011


Gua dah takda sebarang bahasa lagi terhadap Anjing2 ini...., hati gua merintih menahan geram dan benci teramat sangat... nafsu amarah dan benci gua sedang meluap2 semasa menaip entry ini, terutama sekali bila melihat muka Anjing Gemuk yang sedang ketawa tu...!!!!

Lu orang pi baca kat sini...

Dan doakan supaya kaki tangan dan tubuh badan Anjing2 liar nih biar lumpuh suatu hari nanti kerana membuat aniaya kepada insan yang tak berdaya...

Dasar Anjing Keparat peliharaan umPORno.... khaaakkkk... ptuuiiii....!!!!!

15 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, July 11, 2011 3:19:00 PM  

Jgn risau bro, kaki Polis Pu**Mak yg menyepak,terajang itu akan lumpuh sedikit demi sedikit...
Allah maha melihat brooo....

rexuan Monday, July 11, 2011 3:20:00 PM  

lu bkn saja buta mcm kayu, hati lu pun buta dgn lendir nanah. lu tau nak salah kerajaan saja.. mmg lahanats tahap tertinggi. lu tgok klip tu betul2. polis2 beruniform tu halang org ramai dari pukul makhluk malang yg dh terbaring atas jalan tu.. lain kali tgok guna mata, jgn tgok guna lutut gout lu..

Isa Monday, July 11, 2011 3:28:00 PM  

Alamak ada lagi sekoq anjing pencacai sesat kat blog gua nih... mata dah buta.. hati pun gelap sama...

Anjing ni ingat polis pakai uniform je ke..???

Kalau bukan polis yang pukul.. dah tentu2 puak2 pencacai umPORno yang pukul kan...

sexuan... kesian aaarrrr.. tgk mentaliti bangang luuu... hahaha

keladi,  Monday, July 11, 2011 3:29:00 PM  

lu jangan risau bro,

itu anjing bila sudah bersara,baru taubat gile2 nye,macam selalulah kite duk dengarmase tu nak panggil ape ye,anjing pencen atau polis pencen?

macam komen rexuan..nak panggil ape ye, melayu bodoh atau beruk banggang?

Anonymous,  Monday, July 11, 2011 3:32:00 PM  

mmg bangang pon rexuan nih! bodoh tahap gampang! aku salute ngan video kt blog nih bro! terbaek! transformers style! -the Helix-

Isa Monday, July 11, 2011 3:33:00 PM  

keladi;

biasa laaa.. komen dari anjing2 umporno macam tu laaaa...

polis pulak... dah nak pencen nanti barulah nak bersuara itu ini.. tunjuk baik konon..

ahhh.. macam gampanglah anjing2 belaan tuuu..

Isa Monday, July 11, 2011 3:34:00 PM  

The Helix;

Itulah pengomen pencacai paling tegar kat blog nih... hahaha..

John Rennoult [JR] Monday, July 11, 2011 3:48:00 PM  

rexuan tengok guna bontot anjing tu yang jadi macam tu bro. dah sama macam anjing jugak la...

Na'im Nikmat Monday, July 11, 2011 3:49:00 PM  

Tak sedar diri punya anjing...Gaji korang tu datang dari pembayaran cukai manusia2 mulia yang korang sepak terajang tu...Rasakan makan gaji Haram!!!

cuba fikir Monday, July 11, 2011 4:26:00 PM  

aku kesian dekat rexuan, asal dia bukak mulut komen ja jelas mencerminkan kebangangan dia yang tiada fakta dan hanya berteraskan fitnah. Persoalan pokok ialah kenapa rakyat nak berhimpun secara aman tidak dibenarkan? malu bila aku tengok rakyat m'sia yg kt luar negara buat perhimpunan aman siap polis escort lagi (london, australia, usa dan byk lagi)..itu negara luar yang tak ada kena mengena bagi hak kebebasan kepada setiap individu..tp malaysia sebaliknya..Polis Raja Anjing Di Malaysia

Anonymous,  Monday, July 11, 2011 5:46:00 PM  

Pecacai lahanat neh memang tahap bodoh,hati tertutup hijab 12 lapis pyer..Hati jd mcm tuh sbb Allah x terima amalan diorang,sbb tuh hati masih benak,suka tgk org kena naya,muflislah diorang neh kat Mahsyar nti klu masih x mahu insaf dan bertobat..
Akibat bodoh memilih rujukan utk dibaca,akibat bodoh merasakan dirinya dh Islam sgt smpai anggap org bukan Islam tidak layak menuntut perkara utk kebaikan bersama,diorang neh lg rela tonggang arak sesama Islam dari joint org bukan Islam pekena teh tarik..
Akibat dgr kelentong puak Munafik,Program pun dianggap pertubuhan..Progaram kena daftar kt ROS Ker?
Bersih tuh sendiri Program Dibawah 62 petubuhan berdaftar la bongok!!!
Tp sbb korang sanggup dibodohkan oleh org2 Munafik,jd korang terpedaya la dgn kelentong diorang..
Akta x boleh berada lbh atas drpd perlembagaan la bangang,tp sbb korang buta maklumat,senang2 jer kena tipu dgn puak2 munafik neh..
Diorang lbh sanggup masuk lobang sama2 Puak Munafik,dari memberi pencerahan kpd yg blm Islam..
Igt yg Cina dan Hindu itu belum Islam sbb diorang blum lg mati dan selagi itu kita yg hidup sebagai Islam ini kena jlnkan tangggungjawab memberi teladan supaya diorang beroleh pencerahan,ttp puak2 pecacai Munafik nelah yg selalu menggagalkan usaha dakwah ini..
Itulah ibarat yg paling layak utk kebodohan diorang neh,mereka sebenarnya Munafiq Qubra,bersama-sama dgn penguasa yg zalim,lagak mcm serigala tp hati mcm kambing..Serigala tok sah gebang sbb ko belasah org awam tanpa senjata..Malaikat dilangit dan dibumi sedang melaknat korang dan sesiapa yg condong hati dgn korang..
Nk suruh PAS dgn UMNO bersatu konon..Khhharkk Thuuuiii!!!!
Korang tau klu PAS bersatu dgn Umno,alamat kerja pemuda PAS nanti jd tukang edar video lucah la jwbnyer mcm Umno..
Wahai pecacai UMngok,kami menyaksikan bahawa anutan kamu sahaja yg Islam,ttp Akhlak dan tingkah laku kamu menyamai Yahudi,Yahudi sekalipun x belasah org awam diorang mcm korang..
Semoga Allah akan mengampunkan korang kelak,sbb korang x sedar M'sia neh ditadbir oleh ORG2 MUNAFIQ TAHAP MUNAFIQ QUBRA....

Anonymous,  Monday, July 11, 2011 6:24:00 PM  

Bro ISA...

Wa bukan nak sedapkan ati lu tapi ini cerita betul dari member wa dari unit FRU.

Lepas selesai dia buat kerja...kaki dia kena lenyek tayar motokar. Wa pun gelak barai kat dia...hahaha

apa pun ati wa macam ati lu...meluap dan wa doakan ALLAH MAHA AGUNG akan timpa mereka dengan azab secara pelahan-lahan.

udang galah,  Monday, July 11, 2011 9:00:00 PM  

Tak pa laaa....tengah ada KUASA lagi... aku nak tengok... kalu dia punya tuan kena gigit ngan bini dia sendiri...ha ha ha ha ....

tukang kata,  Tuesday, July 12, 2011 8:10:00 AM  

Gua cadangkan kalau kalau Bend dah tamat perkhidmatannya di malaisia ni pertama sekali minta kerajaan baru BERSIHKAN di bukit aman dan tukar nama tempat tu jadi BUKIT BERSIH amacam lu orang suka tak????

Anonymous,  Tuesday, July 12, 2011 9:25:00 AM  

Boroi-boroi perut ANJING-ANJING tu ye, mesti terlebih makan rasuah. Memang la ANJING-ANJING tu pertahankan tuan-tuan yang kaki rasuah supaya depa senang nak makan RASUAH.

-wakleman

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP