IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umPORno Takut Warna Kuning... Ugut Bunuh... hahahaha..

>> Thursday, June 23, 2011


Dulu mamat nih pernah berkata "Demonstrasi Jalanan Bukan Budaya Kita" dan mengelarkan para Demonstran sebagai "Beruk Jalanan".

Kini mamat ini juga dah mengistiharkan dirinya sebagai "Beruk" bertepatan dengan dirinya yang selama ini di gelarkan sebagai Beruk Khairy Jamaludin oleh puak2 nya jugak... muakakakaaaaa...., jadi pada 9 Julai nanti Beruk Khairy dan Gerombolan Beruk2 Pemudanya akan bersama2 menjayakan Perhimpunan Bersih 2. Kepada para pemuda umPORno... sanggupkah lu orang menjadi Beruk seperti Ketua lu orang tuuuu... kah... kah... kah...

Jadi kepada peserta Perhimpunan Bersih dinasihatkan untuk membawa pisang banyak2 untuk di beri makan kepada Beruk2 Pemuda umPORno, bagi sesiapa yang nak bawa ular pun boleh juga untuk diberi makan dalam perhimpunan itu... kerana dijangkakan beberapa ratus ekor katak bakal merusuh dan membuat kecoh dalam perhimpunan itu nanti... hahahaha... noktah.

Yang amat di kesalkan, dalam heboh soal Perhimpunan Halal Haram ini antara keraaaajaan malaysia yang tak ikut Perlembagaan Malaysia nih, penakut dengan suara rakyat dan pergunakan Polis sebagainya, ada juga anjing haramjadah yang tunjuk berani dengan menghantar sms ugutan bunuh kepada MP-MP Pakatan Rakyat.

Apa barang beb... main hantar sms ugutan bunuh beb...???

Tapi dah memang dasar pengecut puak2 jahiliyah nih... hanya berani dari jauh jer..., sama seperti kes member blogger kita yang kena penampar di mahkamah oleh pondan botak dari kalangan puak2 umPORno haramjadah nih... hehehe... apa barang berani tampar orang lepas tu cabut lari.... kah...kah...kah... harap misai jer... melintang... teloq tersentot ke dalam... bangang punya malaun... 
Inilah no +601119732179 yang menyebarkan sms ugutan kepada YB Shuhaimi Adun Sri Muda.

Korg ni buta hati ke?? buat apa sokong ambiga keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia. puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sgor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua. kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengklah nanti.


Mungkin juga sms ini dari spesis perkasam..ibrahim katak dah lantik dirinya sebagai jeneral perang anti BERSIH maknanya KOTOR lah tu... - (gua petik dari SharpShooter... mana mau lari sama itu amah haaa... tapi gua pelik gak dengan nombor tuuu...)
Part yang gua tak boleh blah beb... dengan kecut pengecutnya puak2 umPORno haramjadah nih... selain daripada main pukul curi macam pondan, hantar sms ugutan bunuh... terlatestnya... diorang arahkan Polis untuk tangkap Penjual Baju T yang berwarna kuning.... kah...kah...kah.....

Kalau pakai baju kuning macam nih 9 Julai nanti kena tangkap tak..??? hahaha...
Keraaajaaan barisan nasional takut dengan baju warna kuning eekkkk...
Macam gampang... undang2 haramjadah...

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, June 23, 2011 1:51:00 PM  

ada macam PRK-N31 ari tu x:
KENA TETAK, ! BAJU KOYAK TAPI KULIT OK.....

Anonymous,  Thursday, June 23, 2011 3:20:00 PM  

umno tak suka kuning, polis larang pakai baju kuning, DUA GOLONGAN INI DERHAKA PADA INSTITUSI DIRAJA/SULTAN, kerana kuning warna diraja, kah kah kah kah!!!

MOH KEMBARA Thursday, June 23, 2011 5:27:00 PM  

Assalamualaikum Yob,

siapkan topeng gaaaaaaaasssssss!

udang galah,  Friday, June 24, 2011 1:44:00 AM  

Umno memang ler gampang haramjadah...dan polis yang jadi pak turut yang setia tu pun haramjadah jugak...memang spesis yang tak leh buat baik...mampus melayu kalau masih bertuankan Umnoporn nie..

PUPPETS Friday, June 24, 2011 9:29:00 AM  

errrr no hp tuh keluaran negara mana yek...tempahan khas @ beli masa melancong sambil melencong....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP