IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Penampaq Tak Kesampaian...!!!!

>> Wednesday, June 08, 2011


Gua tak tau nak cakap macamana ekkk.... bila terpandang jer... gambar orang tua nyanyok kat atas tu... teringat gua pada Allahyarham Ustaz Fadhil Noor... Al-Fatihah buat beliau semoga sihat sejahtera di alam sana....

Orang tua tuuuu... dulunya cakap macam2 pada hukum Islam dan menghina nabi, tutup sekolah agama rakyat kononnya sekolah tersebut melahirkan ramai penganas, dan juga surat dari jabatan perdana menteri yang di tandatanganinya yang di hantar kepada menteri besar kelantan menghalang perlaksanaan hudud pun dia sendiri pun dah lupa agaknya... ntahlah... apakah akibat sindrom nyanyok ataupun akibat sindrom Mamak Mudah Lupa.... kah.. kah... kah...

Sekarang nih... akibat sindrom kenyanyokannya pada tahap kronik... dituduhnya pula si Karpal Sink yang menghalang perlaksanaan hukum hudud di Kelantan... muakakakaka... kepala otak orang tua nyanyok tu centre atau tidak beb...

Kalau si karpal sink yang menghalang... orang ramai boleh paham beb, sebab benggali tu bukannya orang Islam, yang peliknya si spesies darah mamak yang mengaku melayu nih... sebagai PM masa tu yang tulis surat mewakili kerajaan persekutuan yang menghalang kerajaan negeri Kelantan melaksanakannya dan ianya terbukti dialah malaun bangsat haramjadah yang menghalang..., lagi mau pusing kata orang lain yang halang... dasar lidah bewak betul laaaa... malaun nih...

Ingatkan dalam usia bonus dan asyik keluar masuk IJN... nih nak bertaubat... rupa-rupanya makin menjadi-jadi dia punya gilababi nyanyok.... nanti tak cukup oksigen baru dia tau kot.... hahahaha....

Gua tertarik dengan kata2 Benggali ni kat malaun dalam gambar tuuuuu... apa katanya... hahahah..:
Dr Mahathir yang sedang “meniti usia yang senja” sepatutnya menggunakan sisa-sisa kehidupannya supaya bertaubat atas segala salah laku silamnya.

“Dia banyak buat kesalahan (semasa menjadi perdana menteri) dan sepatutnya menggunakan sisa-sisa kehidupannya untuk bertaubat kerana banyak bersalah kepada negara dan rakyat,” - Kapal Sink
Perghhhh... Kapal Sink suruh MahaFiraun bertaubat beb... makan dalam tuuuu.... mau tersentap jantung orang tua nyanyok tu beb... IJN ada bilik kosong lagi kaaaa... stanby... stanby.... kah..kah...kah...., dan kalau malaun tua nyanyok tu... masih tak paham jugak, memang dia nih jenis ketegaq nak mampuih... tapi tak mampuih2 lagi... kah..kah...kah....

p/s: kalau penyokong tegar malaun tua tu nak marah dengar gua.. itu lu orang punya pasal. Terus terang di sini, gua memang angin dan benci dengan mamak malaun tua tu sejak kes pemecatan Tun Salleh Abas (1985) hingga la ni..., hinggakan Arwah Tok Lang Aziz gua yang rumahnya di Pantai Johor Aloq Setaq dan selalu keluar masuk istana Anak Bukit suatu masa dahulu pernah berkata kalau dia terjumpa malaun ni... dia nak bagi penampaq..., tapi apakan daya hajatnya tak kesampaian sebab beliau dah padam terlebih dulu sebelum sempat berjumpa malaun kubang pasu nih.... hahahaha....

Al-Fatihah buat Tok Lang Aziz dan Tok Lang Aminah gua yang brutal tuuuu....

11 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, June 08, 2011 9:29:00 PM  

Saya sendiri masih menyimpan kaset bagaimana Mamak Mahadhir ni hina Islam, hina nabi.Nanti kita CD kan pula dan sebarkan.Biar semua orang tahu bagaimana hinanya Mamak Mahadhir ni.Dah nak mampos pun masih tak mau bertaubat lagi.

buntat,  Wednesday, June 08, 2011 9:51:00 PM  

hebat gak penangan mukatamar pas ni ye, terketar teloq semua puak baik yg hidup atau yg nak mati. gua org johor mmg respek org utara dlm bab politik,kalau mamak ni ckp kat org johor ramai yg anguk2 setuju atas kebebalan org johor sendiri.
sori bro lari tajuk sikit... sbb apa yg mamak ni ckp da mcm hadis bg kebayakan org johor. p/s xtermasuk gua n geng gua ye....

Anonymous,  Wednesday, June 08, 2011 11:26:00 PM  

aku plak rasa nak pelempang haji hadi.... ada ker patut kata negaara islam / undang undang islam tak der daalm quran .... jadahnya dulu beriaya iya nak tubuhkan negara islam ... buat apa selama ni aku dok sokong mung ..... ada ker pakai serban jubah bukan main , ari jumaat sampai jem kat rusila alih alih tak nak buat negara islam ...sia sia jer aku cat hijau rumah aku ....bodo punya president

buntat,  Wednesday, June 08, 2011 11:30:00 PM  

tanpa nama 11.46 jgn nak menyamar jd org pas, yg hang bangang cat rmh warna hijau wat pe, cat la warna biru tua ke, merah ke, kn bgus

udin Thursday, June 09, 2011 3:28:00 AM  

wahai si bodoh tanpa nama 11.26.00pm kalo mung rasa mung lagi hebat dari haji hadi kenapa mung tak bertanding jawatan presiden PAS???setiap benda yang kita nak buat mesti ada strategi... haji hadi ada strategi dia sendiri... Masa perjanjian Hudaibiah banyak kelebihan memihak kepada orang kafir quraisy tetapi Rasulullah tetap bersetuju dengan perjanjian terebut walaupun ditentang oleh segelintir para sahabat termasuk saiyidan umar RA... akhirnya kemenangan berpihak kepada Islam hasil daripada kebijaksanaan strategi yang disusun Rasulullah SAW... lebih baik negara ini tidak digelar negara Islam tetapi mengamalkan kehidupan berlandaskan Islam dari semua aspek termasuk ekonomi,pelajaran dan sosial daripada digelar kononnya negara Islam tetapi mengamalkan sistem kehidupan kapitalis dan falsafah kafir barat...

udin Thursday, June 09, 2011 3:29:00 AM  

wahai si bodoh tanpa nama 11.26.00pm kalo mung rasa mung lagi hebat dari haji hadi kenapa mung tak bertanding jawatan presiden PAS???setiap benda yang kita nak buat mesti ada strategi... haji hadi ada strategi dia sendiri... Masa perjanjian Hudaibiah banyak kelebihan memihak kepada orang kafir quraisy tetapi Rasulullah tetap bersetuju dengan perjanjian terebut walaupun ditentang oleh segelintir para sahabat termasuk saiyidna umar RA... akhirnya kemenangan berpihak kepada Islam hasil daripada kebijaksanaan strategi yang disusun Rasulullah SAW... lebih baik negara ini tidak digelar negara Islam tetapi mengamalkan kehidupan berlandaskan Islam dari semua aspek termasuk ekonomi,pelajaran dan sosial daripada digelar kononnya negara Islam tetapi mengamalkan sistem kehidupan kapitalis dan falsafah kafir barat..

muqlis04 Thursday, June 09, 2011 9:32:00 AM  

marah tul kau udin..sampai dua kali kau tepek post reply kau...tapi apa yg kau ckap tu kira2 ade betul juga ek!...

rexuan Thursday, June 09, 2011 9:52:00 AM  

hangpg semua mmg dh kompom jd penjilat tegar pakatan haram yg nyanyok. kalau takat nak kata TunM hina nabi, bkn saja bukti hangpa tk bleh pakai, pok nik hangpa yg bukan setakat hina nabi, siap hina tuhan sekali pun hangpa sengap, sokong mcm melaun mabok minum todi lg. tutup sekolah agama rakyat, kena laa.. pasal dh jd sekolah agama sesat pas.. yg tu pun nak kena bgtau ka? mmg bengong tahap kuda kepang la hangpa semua ni..

tu la hangpa dok pecaya membabi buta pada pas-pis-pus, TunM bkn halang hudud islam. yg TunM halang hudud pas. nah sekarang terbukti dah, pas bkn saja tk mmpu nk jlnkan hukum hudud malah gagal utk berlaku adil, ambik kes anuwar dah. antara qazaf dgn qarinah pun tk buleh nk bezakan. apa cer babe? jgn la jd babi jumpa lumpoq, asyik sondol smpai tak tau nak beza lumpoq dgn taik.

lg satu, hang buleh guna kata2 kapal sink.. apparaa.. mmg kebodohan hang bukan setakat bertingkat tingkat, siap berkembar kembar mcm twin tower dh.. sink tu penah warning langkah mayat dia dulu kalau nak buat negara islam.. sampaikan hj hadi kecut teloq nak langkah mayat si sink dan terus istihar kensel negara islam.

muqlis04 Thursday, June 09, 2011 11:36:00 AM  

" TunM bkn halang hudud islam. yg TunM halang hudud pas"
-------------------------------------

kakaka...dari akai pencacai otak tahap burung kasawari..kakaka....dol, kalau kau tak tahu lebih baik dok diam rrr..org pun tak maki hang..kau bagi tahu aku dengan hujah bila PAS buat hudud sendiri?...walabi punya orang

Antispin,  Thursday, June 09, 2011 9:32:00 PM  

Tahi kucing ko lah udi n muklis... apa punya pemimpin yg hari ini kata putih, esok kata hitam... hari kita kata lelaki, ...esok kata pondan..Yg pengikut tegarnya sampai mati katak mcm Brahim Libya sbb taksub dgn fatwa sebegini. Allah kata bersatu... dia duk pusing kut lain. Kafir guna strategi pakai nama Allah utk keliru generasi muda secara halus... dia kata takpe... kot2 buleh gak orang kafir sebyt nama Allah pada hal hati tuju yg lain. Wanita kafir Masuk masjid tak tutup aurat beri taKirah... takpe... Tak haram... dia geng kita.... Pooooorah punya ajaran!

Hanz Newman Thursday, June 09, 2011 10:12:00 PM  

Wah wah sedapnya kata Ibrahim Libya lu sebut mati katak .. LOL!

Lu ngaji agama Islam ker Hindu? Kristian? Pi cari ciri-ciri mati syahid bhai sebelum pandai-pandai kata dia atau sapa sapa mati katak. Ibrahim Libya mungkin dilihat pengganas atau sesat atau silap tapi INGAT~! Tanda awal kita ada jaminan syurga ialah ketika ajal & nyawa kita dicabut, ok! Jangan tak tau & kata tak ada orang ingatkan lu! Lu tengok balik sejarah kalau lu tak tau, tgk gambar jenazahnya sama. Lain la lu boleh konfem lu mati tersenyum gua akan ikut jalan/cara lu... ok set?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP