IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pemberitahuan & Menteri Recycle.

>> Friday, June 03, 2011

Dua tiga hari ini gua ada terima beberapa mesej dalam kotak email gua, bertanyakan bagaimana nak letak iklan dan harganya...., kepada sesiapa yang menghantar mesej nak iklan di blog ini...;

1) Gua mohon jutaan maaf sebab ada diantara mesej lu orang tu terjah ke Spam Box dan gua dah terdelete. Sorry... ekkkk... kalau lu orang berasa gua tak balas email lu orang tuuuu... hihihi....

2) Kepada yang gua dah balas tu... jika lu orang masih berminat gua takda hal... ikut jer.. arahan yang gua berikan.

So... kepada email lu orang yang gua terlepas pandang atau terdelete tu... lu orang masih boleh email lu orang punya "code iklan" atau tinggalkan dalam ruang komen entry ini... kalau boleh laaaa....

Apa yang lu orang perlu buat... bank-in bayaran ke nombor akaun mayban di bawah tu..., kemudian emailkan bukti bayaran kat gua, untuk charge iklan lu orang cuma perlu meRosmah Mansorkan sebanyak 50 hengget sebulan.... mahal ke...???
RUMAH PERLINDUNGAN AL NASUHA 
No. 5, Jalan GP 3/3 , Taman Gombak Permai,
68100, Pinggiran Batu Caves, Selangor, 
Telefon : 017-9354323 (UMI) 
AKAUN MAYBANK : 164799096868 (Fatmah Husin).

FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Rumah-Perlindungan-Al-Nasuha/154619704566002


(Rumah Perlindungan Al Nasuha memberi perlindungan kepada anak-anak yatim, miskin dan terbiar. Kami juga menjaga ibu-ibu tunggal dan gadis-gadis terlanjur. Ditubuhkan atas dasar dan kewajipan bagi mengambil tanggungjawab diatas golongan yang berkenaan. Kami tiada sebarang penaja dan tidak mempunyai penyumbang dana yang tetap.)


Rumah perlindungan ini... kalau Menteri Recycle Si Shahrizat Jalil masih buta dan buat2 tak nampak... biar gua hempok kepala dia dengan kasut... cepat kerahkan pemakan2 gaji buta dalam JKM tu pergi siasat dan daftarkan dengan JKM... jangan nak pilih kasih dan jadikannya bahan politik haprak pulak...

Terima kasih...
Isa Mohamad.

6 IkutSukaLu...::

Larasati Friday, June 03, 2011 12:38:00 AM  

Tuan yang baik, terima kasih.

Tapi ayat2 agak makan dalam. hehe.

buntat,  Friday, June 03, 2011 3:23:00 AM  

bagus gak bro lu letak no ac tu: at least kalau ada sape2 yg bermurah hati blh terus sumbang ke rumah perlindungan tu,

rexuan Friday, June 03, 2011 10:29:00 AM  

gua tak tau lu punya niat tp gua bersangka baik. tp lu bayang saja la kalau lu tgok bapak lu bagi sedekah sambil caci org kiri kanan, apa lu fikir? gua tau apa gua fikir kalau tgok org mcm tu, tp gua simpan sendiri saja laa..

Abah Atikah Friday, June 03, 2011 11:09:00 AM  

Salam Isa,

Apa-apa pun...bagi aku hang dah buat jariah....x payah daftar2 ni...sbb aku rasa hang tak dak personal interest.

heatonxp Friday, June 03, 2011 11:32:00 AM  

Bab "caci / maki" bukan soalnya disini.

Pada pendapat peribadi saya lahh ni...sebab penulis dah bagi warning di awal page"kalu hati ada sakit jgn baca"

kalau pada fizikal ada kekurangan kita panggil cacat anggota, tapi kalau cik "ROHANI" yang cacat kita panggil apa???

"RUMAH PERLINDUNGAN AL NASUHA"

Pada pengalaman saya, kalau kita meeting dgn org kerajaan...cthnya JKR, maki hamun ni perkara biasa(terutama meeting dgn bangsa lain selain melayu)...kecuali ada gula-gula utk mereka ni.

kesimpulannya, kalau nak kasi arahan pada pekerja yg malas(KASI GULA-GULA) maki hamun adalah salah satu teknik yang berkesan dalam BARISAN NASIONAL.

huhuhu...

Syabash,  Friday, June 03, 2011 12:09:00 PM  

wa terharu ngan lu ...lu telah membuat suatu kerja mulia beb secara tak langsung dpt bantu org2 yg memerlukan.. al maklum JKM nie .. sibuk .. diorang tak de masa nak cari org2 miskin dan golongan yang memerlukan .. diorang perfer dok dalam opis berhawa dingin jer..baitulmal pon sama .. so wa harap langkah lu nie dapat dikuti oleh para blogers yang lain .. secara tak langsung dapat bantu RUMAH PERLINDUNGAN AL NASUHA nie dan golongan2 yang lain

.. nak harapkan mentri recycle?.. tunggu la dulu kot2 ada rumah anak yatim terbakar dan anak2 yatim terkorban .. baru lah nampak muka puak2 nie..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP