IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kisah Benar - Janda Kaya Yang Kehausan.

>> Wednesday, June 22, 2011


Ini kisah benar beb.... baca pelan2... slow and steady... jangan gelojoh beb.... buruk perangai tuuu... hahaha... kaum ibu dan pompuan jangan baca ekkk.... kalau baca jugak risiko tanggung sendiri... gua tak campur aarrr....
Hasnah adalah seorang janda kaya raya yang suaminya baru saja meninggal dunia akibat kecelakaan jalan raya. Usianya masih muda, masih di bawah 30 tahun dan secara fisik, Hasnah terkategori dalam golongan cantik cun melecun... wa cakap luuu..., potongan tubuhnya pun bisa dibilang sangat molek bangat... hahaha...

Sejak kematian suaminya, Hasnah selalu diganggu oleh pemuda-pemuda di sekitar rumahnya yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayani pemuda-pemuda tersebut, kerana hatinya masih rindu kepada suaminya, walaupun sebenarnya di dalam hatinya terasa sangat-sangat kesepian....

Terlebih lagi di malam hari... Rasa kesepian di hatinya tak ada yang tahu... gua jer.. yang tahu... tapi apa kan daya... gua bukannya macam jantan umPORno di Jerlun tuuuu... hahaha...

Pada suatu malam, kira-kira pukul 2 pagi.... Hasnah bangun dari tidurnya. Badannya terasa panas... Tekaknya terasa haus... Hasnah merasa begitu dahaga sekali...

Hasnah kemudian bangun perlahan dan keluar dari kamar menuju ke dapur... Langkahnya begitu cepat seiring dahaga yang tengah menerpanya. Sesampai di dapur... Hasnah langsung membuka peti sejuk dan mengambil sebotol air yang paling sejuk...

Hasnah menuangnya ke dalam gelas dan meminumya dengan gelojoh sekali. Setelah meminum air tersebut... Hasnah kembali ke dalam kamar untuk tidur...

Begitulah kira-kira kisah mengenai seorang janda kembang yang haus setelah kematian suaminya.
Weiii... apa ni... ingat cerita lucah ke.... ok... cerita dah habis, pi buat kerja lu orang...!!!!

4 IkutSukaLu...::

orgjitra Wednesday, June 22, 2011 9:48:00 AM  

Dah banyak kali baca cerita ni, tak suspen pun,tengok tajuk dah tahu...

solo mum Wednesday, June 22, 2011 11:55:00 AM  

ha..ha.haa... ending yang mengerikan

MOH KEMBARA Wednesday, June 22, 2011 10:27:00 PM  

Assalamualaikum Yob,
Ater...dah hilang haus, ntah2 dia lapor pulak!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP