IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Berdosa Besar Fitnah Perdana Menteri.

>> Thursday, June 02, 2011

Setiausaha Agung KEADILAN, Saifuddin Nasution berkata, Najib perlu tampil memberi penjelasan, sebelum perbicaraan skandal rasuah pembelian kapal selam Scorpene itu dimulakan di Mahkamah Perancis, Julai ini.

“Saya harap Jabatan Imigresen tidak memadamkan rekod itu. Najib bukan sahaja perlu dianggap bersih, tetapi dia perlu dilihat bersih,” kata Setiausaha Agung Keadilan, Saifuddin Nasution pada sidang media di ibu pejabat Keadilan. - Keadilan Daily.

kah..kah..kah...., apa punya sengal laaaa... si saifuddin nih..., masih bermimpi ke apa...????

Sedangkan rekod kemasukkan Altantuya ke Malaysia pun boleh hilang... tau-tau betina tu diletupkan di puncak alam oleh dua ekoq kambing hitam yang diorang sendiri pun tak tau motif kenapa nak letupkan betina tu... muakakakaaaaa....

Inikan pulak rekod perjalanan si Najib nih... kah...kah...kah.... geli ketiak gua beb... gelak guling2 bhai...!!!!

Weiiii... saifuddin..., lu tak takut ke... Bik Mama jegilkan mata kat luuuu.... hahahaha....

Saifuddin kena fahami ayat "Teoh Beng Hock bukan Mati Bunuh Diri atau Di Bunuh..." hahahaha... ada faham kaaaa....????

Ini Negara Malaysia beb... Negara BolehLand... !!!! Tak caya cuba tanya Najib Razak dan Kabinet Dapurnya... pasti diorang kata Yaaaaa.... Betuuuullllll...... hahahaha....

p/s: tak baik tau fitnah Presiden umPORno aka Perdana Menteri 1Malaysia... dosa besar beb... nanti masuk neraka.... muakakaaaaaaaa....

8 IkutSukaLu...::

Pak Mat,  Thursday, June 02, 2011 8:59:00 PM  

Dulu suruh Anwar tunjuk jam sikalang gua mau tengok plak itu pasport, ada blani ka? tapi tunjuk ka tarak tunjuk ka wa talak peduli, wa tunggu PRU 13 untuk memastikan Pakatan tawan Putrajaya...

ada otak,  Thursday, June 02, 2011 9:04:00 PM  

salam bro..
gua tengok blog2,fb pro pr seronok mainkan isu ni,dan ada yg over cam matgelabah ni dah duduk kat kandang tertuduh..
rileks..xkan kemana kes ni selagi umco yg perintah mesia..xkan en.penasehat 70riyal mahu tengok kawan dia kesana..setakat mahkamah perancis tu,besar cess je..

buntat,  Thursday, June 02, 2011 9:49:00 PM  

sape x syg bini oii, bik mama sbg suami yg btgjawab mesti la mrh isteriny mama jib disebut2 ada skandal ngan jantan lain toya, kalu mama jib kantoi, sape la nak "dikudakan", hanya mama jib je yg blh tahan tanpa soal atau "keberatan" bik mama

Anonymous,  Thursday, June 02, 2011 10:33:00 PM  

NAJIB PERLU BERANI KE MAHKAMAH DALAM KES LIWAT. BEGITU JUGA BERANI KALAU DIPANGGIL MAHKAMAH PERANCIS.
INI SAJA CARA UTK BELIAU BERI KEYAKINAN KEPADA RAKYAT UTK MENYOKONG BELIAU YG SEMUA SEDIA MAKLUM BAHAWA BELIAU JADI PERDANA MENTERI BUKAN ATAS MANDAT YG RAKYAT BERI.
KALAU BELIAU GAGAL, RASANYA ELOKLAH UMNO GANTIKAN PRESIDEN DGN YG LAIN.

Anonymous,  Thursday, June 02, 2011 11:13:00 PM  

Agak agak dia akan bersumpah lahanat jugak ker nanti untuk nafikan tuduhan/fitnah kpd dia? Laku, tak?

Ho ho ho

Hanzie

Hashim,  Friday, June 03, 2011 7:11:00 AM  

Salam 1Malaysia wak

Wak tak reti bahasa ke...DS Najib dah bersumpah lahanat dalam masjid wak..tak kenal amoi cun monggolia ni...puak puak Pakatan saja nak perkena DS Najib....DS Najib langsung tak ada motif letupkan amoi cum monggolia ni....kenapa mesti kena bom...patut 2 ekor kambing hitam mengaku merogol amoi cun kemudian nak lenyapkan bukti dibom hancur amoi cun ni...kan...kan ....DS Najib tidak ada kaitan dgn kes ni.....

opisboi Friday, June 03, 2011 10:59:00 AM  

saipudin kena sembab muka kat dada bik mama baru lu tau!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP