IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bayar Isteri, Layanan First Class..??? Taat...

>> Saturday, June 11, 2011


Terkadang apabila sesuatu isu di mainkan ada sesetengah ahli politik cuba meraih "political mileage" kononnya merekalah pejuang sebenar. Contoh dalam isu kenyataan Naib Presiden Kelab Isteri Taat yang baru ditubuhkan di negara ini, Dr Rohaya Mohamed, yang mendakwa isteri patut melayan suami seperti pelacur kelas pertama.

Bagi gua dalam konteks ayat dan perkataan "Pelacur" yang digunakan ianya hanyalah satu "perumpamaan" kepada para isteri supaya melayan suami2 mereka lebih hebat dari layanan seorang pelacur.

Jadi... apa perlu ahli politik seperti Siti Zailah. Dr. Mashitah, Rosnah Abd Rashid Shirlin dan puteri2 umPORno nak melenting beb... cuba tanya diorang nih semua... pernahkah diorang bagi layanan sehebat atau terlebih hebat dari pelacur kepada suami masing2...???? kah..kah...kah.... busssiiiittt... aaarrrr....

Gua nak tanya kepada para suami yang sudah berumahtangga lebih dari 10 tahun (ini pun nasib kalau 10 tahun, mungkin lebih awal lagi pun ada beb...), adakah layanan isteri lu orang semua masih sama seperti baru2 bernikah dahulu ataupun masih samakah seperti sebelum mendapat anak pertama... tolong jawap dengan penuh kejujuran dan keikhlasan... jangan jadi seorang hipokrit.

Mengikut kajian sains majoriti setiap isteri yang telah melahirkan anak pertama prestasi dan keinginan seks mereka akan menurun akibat keletihan menjaga anak kecil, mengurus kerja2 rumah apatah lagi bagi mereka yang berkerjaya. Akibat keletihan seharian ini... apabila si suami merengek para isteri ini tetap taat kepada kehendak pasangan mereka tetapi dengan keadaan rela dalam paksa, mungkin akibat takut di laknat oleh malaikat sepanjang malam.... hahahaha...

Jika di lihat dari senario tersebut, dapatkah mereka memberikan layanan hebat pada suami...??? hahaha... gua berani tunjuk jari hantu gua kat nama2 yang gua sebutkan di atas tuuu.... dan diorang pun 2x5 jer... dalam urusan di ranjang mereka...

Silap haribulan si suami bermain dengan patung cendana... hahaha... pernah nonton filem Pangilan Pulau.... kah...kah...kah.... suami syok sendiri main dengan patung atau isteri baeeekkk punya berdengkur... lama2 suami fedup... makan luar pun sodappppp... hahaha...

Memang betul mengambil contoh sebagai pelacur adalah perbuatan yang kurang sopan atau tidak molek, tetapi dalam konteks layanan seks terhadap suami siapa dan apakah contoh yang paling terbaik layanannya (servis) di ranjang selain daripada Pelacur...??? cer... citer... cer... citer... hahaha...

Apakah perlu bagi setiap suami membayar sejumlah wang kepada si isteri untuk mendapatkan layanan yang hebat, di mana pelacur boleh buat tetapi isteri tak boleh buat...???? Ini baru boleh di katakan "menyamakan isteri dengan pelacur"... sendiri mau ingatlah wahai ahli politik sekalian.

Hanya ahli politik yang sengal jer... cuba bermain dengan isu remeh ini.... bangang nak mampus...!!!!
Update: Ditanya mengenai kenyataan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Dr Mashitah Ibrahim semalam, Fauziah menempelak “jika suami tidak menggunakan isteri sendiri, mereka hendak guna isteri siapa?” “Adakah suami perlu halakan nafsu mereka ke dinding kalau bukan untuk isteri?” katanya dengan tegas (klik link Bidadari di bawah)
Takan nak bagi contoh layanan seperti "Bidadari" kot.... ada sesiapa yang pernah berpengalaman mendapat layanan baeeekkkk punya servis dari "Bidadari"... kongsi aaarrr.. citer dengan guaaaa...., atau para suami puak2 yang melenting tu... dah merasa dan pasal tu diorang cemburu kot.... hahahaha...

11 IkutSukaLu...::

aljo Saturday, June 11, 2011 1:22:00 PM  

Bro, pada gua seorang perempuan bila dah jadi ibu dia terlupa nak jadi isteri. Perkara ini akan berterusan hinggalah dirinya diberi madu. Dia akan tersentak dan berubah menjadi isteri yang terbaik. Kalau boleh nak jadi lagi baeeekk dari sebelumnya sampai tak terlayan kita dibuatnye....

Itu pengalaman gua.

hj jamaludin,  Saturday, June 11, 2011 2:09:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Apa yang lu kata kat N3 lu memang gua atau sesiapa sahaja lelaki yang telah berumahtangga akan lalui kemerosotan layanan isteri masing masing. Tapi pihak suami adalah ketua keluarga , baik dari segi dzahir mahupun batin.Para suami kalau ingin ranjang mereka high klimaks dari isteri masing masing kena bijak mendandan pernampilan isteri masing masing baik hiasi diri mahupun internal seksual mereka. So jangan hanya pandai balun je tapi bodoh dalam mentakbir keperibadian isteri baik dzahir mahupun batin. Jangan tahu komplain bab kepuasan seks tapi kedekut untuk rapi kan isteri masing masing .

Hashim,  Saturday, June 11, 2011 2:12:00 PM  

Salam 1Malaysia wak..

Sejak 2 menjak, wak tulis isu kawen, wak nakk buka cawangan ke ? kena berani wak ikut cam SY selamba aje pasang 4....

Kalau nak ibarat kan isteri sebagai pelacur kelas I lebih baik tak payah kawen....isteri tu bukan tempat melepas nafsu beb...mesti ada kasih sayang....

Susah susah wak, wak nikah je kat siam, setlle ma , bila isteri I tanya , abg tak ingat abg kena buatan org, sedar sedar abg dah honeymoon...sikit sikit kecoh kmdn ok le...go wak go..

Waris,  Saturday, June 11, 2011 2:49:00 PM  

Betul tu bro... jangan asyik berteori je tapi takut nak buat praktikal. Lu akan dilayan umpama raja sekalian raja sampai semput. Mula-mula pasti kecoh tapi lama-lama bila bateri habis dia akan slowdown. Hehehe...

Anonymous,  Saturday, June 11, 2011 5:07:00 PM  

Punca utama penceraian adalah kerana tidak dapat layanan dan kepuasan sex yang sempurna. Tidak kiralah sama ada dari pihak lelaki atau pun perempuan. Kedua-duanya memerlukan antara satu sama lain.

Kenapa timbul perkataan pelacur kelas pertama dalam hujah isteri taat...?

Sebenarnya istilah pelacur itu adalah orang yang menerima upah untuk melayan berahi pasangannya sehingga mendapat kepuasan yang maksima.

Zaman sekarang lelaki dan wanita sama-sama keluar rumah untuk bekerja mencari nafkah hidup demi menampung keperluan berkeluarga.

Setiap tahun kerajaan BN sentiasa menaikkan harga barang keperluan dan mengenakan berbagai jenis cukai sehingga duit gaji yang dulunya lumayan menjadi tidak cukup.

Disebabkan desakan hidup ini suami isteri akan selalu bergaduh sesama sendiri kerana fikiran mereka rungsing bila mengenangkan bil hutang yang bertambah setiap bulan sedangkan gaji mereka tetap ditakok lama tak naik-naik.

Nafsu lelaki akan naik tidak menentu masa. Dan dia akan terus meragam selagi air yang bertakung itu tidak dikeluarkan.

Apakah sewaktu isteri kerunsingan dan kepenatan bekerja boleh melayan nafsu suami setaraf pelacur kelas pertama atau disergahnya "tak ada kerja lain ke... asyik nak mainnn saja..."

Ada juga isteri yang marah melayan nafsu lelaki seperti batang kayu reput, tidak ada respon. Lagi cepat pancut lagi bagus.

Peristiwa ini bukan hanya berlaku pada keluarga miskin tapi berlaku dalam juga dalam keluarga kaya. Dan keadaan ini juga melibatkan wanita yang berkerjaya seperti wakil rakyat, pengurus syarikat dan sebagainya.

Bila suami sudah tidak rasa seronok dengan layanan isteri... dalam diam dia akan cari kepuasan sex diluar rumah.

Tapi bagi suami yang jalang seperti kebanyakan wakil rakyat sebenarnya bukan tidak puas dirumah cuma ambil kesempatan diatas kedudukannya yang ada kuasa dan duit.

Naib Presiden Kelab Isteri Taat cuba membuat perbandingan siapa yang lebih peka diantara isteri dan pelacur melayan nafsu suami diatas ranjang.

Mereka sebenarnya sedang mencari formula bagaimana untuk membina keluarga yang bahagia.

MOH KEMBARA Saturday, June 11, 2011 7:03:00 PM  

Assalamualaikum Yob, layanan pelacur kelas pertama macam ner ek? Huar huar huwarrr!

buntat,  Saturday, June 11, 2011 8:17:00 PM  

bro moh kembara, kita tanya dr rohaya jom.
Gua tgk ada dua statment dr dua puak pas n umprono.
siti zailah kata melampau menghina, tapi x lah sampai nak boikot kelab ni

mashitah, puteri umno yg x berape puteri lagi rosnah, sister in islam atau nama lainny sytan in islam kata melampau menghina mengelirukan patut di haramkan kelab ni

jadi mana lebih takut dgan kelab isteri taat ni. atau mana lebih takut kalau kelab ni berjaya?

Anonymous,  Sunday, June 12, 2011 10:46:00 AM  

yaalah... apa2 pun isteri juga yg salah. kehendak suami mesti dipenuhi tapi kehendak isteri tolak tepi.

"Mengikut kajian sains majoriti setiap isteri yang telah melahirkan anak pertama prestasi dan keinginan seks mereka akan menurun akibat keletihan menjaga anak kecil, mengurus kerja2 rumah apatah lagi bagi mereka yang berkerjaya...."

Mengikut petikan entri di atas, saya mmg bersetuju. Tapi suami ada bantu isteri tak uruskan anak2? Rumahtangga? Bila isteri dah pancit uruskan 1001 kerja, mahu harap isteri layan first class di ranjang? Anak mau, rumah bersih mau, masakan sedap mau, seks terbaik mau... tapi nak berusaha ke arah tu tarak! Harap isteri je mana boleh bang oi!

Apapun urusan suami isteri, kenalah sama2 bincang dan selesaikan. Tak boleh harap suami atau isteri saja apa lagi salahkan satu pihak bila masalah berlaku.

-Pemerhati-

s.arnina s.hussein Monday, June 13, 2011 4:51:00 PM  

yele.awak tu sebuk2 isu ni awak pun same je bangang nak mampos gak

heatonxp Wednesday, June 15, 2011 3:36:00 AM  

saya setuju dengan statement ini.

"Punca utama penceraian adalah kerana tidak dapat layanan dan kepuasan sex yang sempurna."

Masalahnya: ZINA MATA, dimana isteri(yg zalim) x pandai jaga kehormatan diri sendiri dan anak-anak perempuan mereka. Mereka lebih suka tubuh mereka diteroka/digomol oleh mata yakni selain suami.

petikan. mengenai perempuan yg pandai menjaga kehormatan...

Dan (dihalalkan kamu berkahwin) dengan perempuan-perempuan yang menjaga kehormatannya - di antara perempuan-perempuan yang beriman, dan juga perempuan-perempuan yang menjaga kehormatannya dari kalangan orang-orang yang diberikan Kitab dahulu daripada kamu apabila kamu beri mereka maskahwinnya, sedang kamu (dengan cara yang demikian), bernikah bukan berzina, dan bukan pula kamu mengambil mereka menjadi perempuan-perempuan simpanan. (Al-Maaida: 5)

Nak tahu sebabnya?? kerana lelaki yg bekerja terdedah dgn maksiat,Contoh maksiat:

1. Wanita yg tidak menutup aurat, MEDIA MASSA, PERSEKITARAN, TERMASUK DARI KELUARGA SENDIRI YG TAK TUTUP AURAT.

ahaks...lepas tu balik rumah...isteri penat??? APALAGII ana kawin TIGAA hoho...dalam bible PAUL berkata: botakkan kepala wanita yg keluar dari rumah x pakai tudung...

heatonxp Wednesday, June 15, 2011 3:46:00 AM  

Katakanlah (wahai Muhammad) kepada orang-orang lelaki yang beriman supaya mereka menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram), dan memelihara kehormatan mereka. Yang demikian itu lebih suci bagi mereka; sesungguhnya Allah Amat Mendalam PengetahuanNya tentang apa yang mereka kerjakan. (An-Noor: 30)

GAMBAR ROSMAH bini najib TAK PAKAI TUDUNG MERATA-RATA, isteri Agong sekarang pun pakai tudung

TERPAKSALAH KITA GULINGKAN umPORno...huhuhu

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP