IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Taraf Menteri Sepatutnya Bijak, Tapi Bangang Pulak...!!!!

>> Wednesday, May 25, 2011


Baca secara terbalik....!!!
BAGAN DATOH, 25 Mei — Naib Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi (gambar) mencabar Umno supaya keluar daripada pakatan Barisan Nasional untuk menghadapi pilihan raya umum ke-13 nanti.

Beliau berkata dengan bertanding atas “tiket sendiri” tanpa ada apa-apa pakatan dengan Barisan Nasional (MCA, MIC, GERAKAN dan lain-lain), ia dapat menguji sejauh mana kekuatan serta pengaruh Umno dalam meraih sokongan rakyat.


“Kalau berani berbuat demikian, barulah parti Umno boleh dikatakan sebagai ‘anak jantan’,” katanya dipetik Bernama Online malam tadi.

Selanjutnya lu orang boleh ikut kenyataan bijaksana Menteri Pertahanan nih kat The Malaysian Insider.

Lu orang kalau nak jadi bijaksana ikutlah Zahid Hamidi nih..., dan kerana terlalu pandai... gua ucapkan tahniah kepada pengundi bagan datoh yang bijaksana kerana memilih YB yang teramat bijak nih...  hahaha....

Kesimpulannya, selama ini parti umPORno yang mendakwa diorang lah hebat dan juara pelbagai rupa-rupanya pengecut, bacul dan dayusssssss.... wa cakap luuuuu...., parti pondan beb.... parti orang2 yang takda teloq... muakakakaaaaaa....

umPORno... kalau nak jadi anak jantan.. keluar dari barisan nazional lawan one by one laaaaa.... jangan pandai cabar parti lain tapi parti sendiri takda teloq... aaauuuwww... tak kuasa nyahhhhh...!!!! hahahaha...

p/s: Zahid Hamidi..., apa barang mau cakap soal anak jantan sedangkan dia sendiri bawak gang pi tinju anak orang ikut suka makbapak dia apa hal....,  itu anak jantan punya perangai ke... pondan lebih berani beb... hahahaha...

10 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, May 25, 2011 12:35:00 PM  

bangang tul penduduk bagan datoh yg mana undi mamat nie ... busukk gilerrr

kamalzaman Wednesday, May 25, 2011 12:46:00 PM  

menteri ni dah lama tak pekenaq ni...air penuh dalam kepala..hi hi hi nak meleleh dah

Anonymous,  Wednesday, May 25, 2011 1:14:00 PM  

Yg menangkan dia india estet, melayu 50:50, cina pun 50:50 tapi yg pasti saluran undi kampong dia sendiri, si Zahid ni kalah teruk.

Anonymous,  Wednesday, May 25, 2011 4:42:00 PM  

najib nak keluar negara lagik. satu bulan berapa hari dia kat malaysia, dok jelah luar negara tak yah balik.nak nengok bola kat wembley lagi tu mak aii.........................

Anonymous,  Wednesday, May 25, 2011 4:42:00 PM  

najib nak keluar negara lagik. satu bulan berapa hari dia kat malaysia, dok jelah luar negara tak yah balik.nak nengok bola kat wembley lagi tu mak aii.........................

Anonymous,  Wednesday, May 25, 2011 7:42:00 PM  

Kalau nak merasa tumbang dlam PRU13 ni...buatle...

Suka sangat aku tu...

He he

johor born Wednesday, May 25, 2011 7:55:00 PM  

lu pun pandai wat novel sateria gak bro, kalau shanon wat shit, lu pn blh bro krg novel, pukul ank sindir menantu, laku bro, gua org pertama beli.

Maskinah Hj M Damairah Wednesday, May 25, 2011 8:32:00 PM  

Allah SWT meletakkan otak atas kepala, bila ada manusia pindahkan otak kat kepala lutut, maka jadilah manusia tersebut kalangan manusia yang bodoh dan bangang

leepukilu,  Wednesday, May 25, 2011 11:02:00 PM  

Waa fikir warga pagoh amat cayang dgn hero malaya si zahid lobak merah ni,perlu cabar dia kalau nak lwn one by one di pagoh pastikan zahid keluar dari BN/umno waa boleh test hanya pencacai goblok saja undi dia,byk yg tahan marah kalau lwn on freeland alamat tersungkurlah kau zahid dan terbiar oleh BN/umno gerenti cabot punya....kalau bercakap dlm umno luu lah hero konon nya apo yg dia pandai kerana harta skrang tak main tu zaman mamak perintak oii....

udang galah,  Thursday, May 26, 2011 2:36:00 AM  

Tidak akan menjadi nyerrrr.... Gilo apo???

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP